استخر بادی کودک سرسره دار بست وی

کد bestway 53097

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار با طرح اسب تک شاخ بهترین نوع استخر بادی برای بچه های بالاتر از 2 سال با ظاهری فانتزی و زیبا و بدنه کاملا باداوم ، دارای ساختاری پرتابل قابل استفاده در فضاهای باز و سرپوشیده خریداری از فروشگاه اینتکس در ایران

استخر بادی کودک سرسره دار با از دسته محصولات بادی زیبا و در عین حال مقاوم شرکت بست وی در سال جدید برای کودکان بالاتر از 2 سال بوده که از امکانات جانبی خوبی برخوردار می باشد. این محصول زیبا به کودک کمک کرده تا در فصول گرم سال تفریحی مهیج با حفظ ایمنی کامل را تجربه کند. ارگونومی ساخت بدنه این استخر بادی کودک تقریبا بیضی شکل بوده که در بخش ابتدایی ان یک نردبان بادی زیبا برای رفت و امد اسان کودک تعبیه شده است. بر روی بدنه این محصول در بخش روبروی استخر بادی یک عروسک بادی سرخود با طرح اسب تک شاخ دیده می شود.


رنگبندی بدنه محصول بسیار شاد و متنوع بوده و در روحیات کودکان تاثیر بسیار مثبتی دارد. این اسب تک شاخ در واقع یک حلقه استاندارد بوده و برای بازی با توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه داخل بسته بندی تعبیه شده است. این محصول از یک ابپاش نیز برخوردار بوده و در اثر اتصال به یک شلنگ اب راه اندازی می شود. ابعاد نسبتا بزرگ محصول موجب شده تا برای بازی های دسته جمعی کودکان این استخر بادی کودک زیبا را توصیه کنیم. وزن بدنه محصول نسبتا کم بوده و در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. پس یک انتخاب مناسب برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود.


جنس بدنه محصول نیز که تاثیر بالایی بر میزان طول عمر مفید ان داشته از نوع پی وی سی طرح چرم انتخاب شده است. این جنس بدنه به دلیل کیفیت بالا موجب شده تا بتوانید محصول را در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده راه اندازی کنید. برای خرید استخر بادی کودک می توانید به فروشگاه رسمی محصولات بادی مراجعه نمایید.

نوع کالاخانگی ، کودکان ، بزرگسالان
ظرفیت 220 لیتر
طول 274 سانتی متر
عرض 198 سانتی متر
ارتفاع 137 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای آبپاش بادی سرخود
مناسب سنین بالای 2 سال
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


استخر بادی کودک سرسره دار بست وی

استخر بادی کودک سرسره دار بست وی در طراحی جذاب و زیبا از جمله محصولات باکیفیت و اصل می باشد که به تازگی از شرکت بست وی تولید شده است. در ساخت محصولاتی که مخاطبان آن گروه سنی کودکان می باشد باید در ابتدا جذابیت و ظاهر خاص آن را مد نظر داشت و محصولی را پذیرفت که دارای رنگبندی های شاد و متنوع است و در عین حال تمامی کودکان را به خود جذب کند. نکته بعدی پس از ظاهر محصول کیفیت و مرغوبیت آن می باشد و همچنین راحتی و ایمنی که در استفاده از آن فراهم است باید مورد توجه قرار گیرد زیرا این محصول مورد استفاده کودکان بالای 2 سال قرار گرفته و از هر لحاظ باید راحتی لازم را فراهم کند و باعث ایجاد صدمه به کودکان نشود. در مورد استخر بادی کودک سرسره دار بست وی موارد زیادی برای گفتن وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.



در مورد ظاهر جذاب استخر بادی

محصولات بادی کودکان باید به گونه ای باشد که در وهله اول نظر هر کودکی را به خود جلب کند و تمایل داشته باشد که به طور مداوم از آن استفاده کند. در مورد استخر بادی مورد بحث نیز تمامی این مطالب رعایت شده است و با داشتن ظاهری جذاب و پر از رنگ های شاد و متنوع تمامی کودکان را سر شوق و بازی می آورد. این محصول خاص باعث ایجاد یک فضای جالب برای کودکان شده که هم می توانند از آن به عنوان سرگرمی خود استفاده کنند و هم یک تفریح آبی را برای خود داشته باشند. قسمت های تشکیل دهنده این استخر بادی شامل یک سرسره و عروسک بادی و همچنین یک نردبان بادی به منظور راحتی استفاده کودکان می باشد که هر کدام به منظور بازی جذاب استفاده می شود. کف این محصول برای جلوگیری از سر خوردن و بروز حادثه به شکل موج دار طراحی شده است که یکی از حسن های این استخر بادی زیبا به شمار می آید.


اندازه و گنجایش

این محصول بادی مناسب کودکان دارای ابعاد مناسبی می باشد که از یک سو برای استفاده چند کودک می توان به کار برد و از سوی دیگر مانند محصولات مشابه دیگر فضای بسیار گسترده ای را اشغال نمی کند. به همین دلیل شما می توانید در اتاق کودک نیز آن را جای دهید یا در یک فضای باز از آن استفاده کنید زیرا این محصول قابلیت نصب و اجرا در این دو فضا را دارد و مشکلی را ایجاد نمی کند. این استخر بادی در ابعاد 274 سانتی متر در طول و 198 سانتی متر در عرض و 137 سانتی متر ارتفاع برای کودکان سنین بالای 2 سال مناسب است و برای استفاده آن ها نیز لازمه رعایت احتیاط کامل می باشد. 


قابلیت بدنه و نحوه استفاده

این محصول جذاب در بدنه خود که از رنگ های متنوعی تشکیل شده و از جنس پی وی سی طرح چرم بوده دارای براقیت می باشد که در ساخت محصولات مناسب کودکان لارم است و باعث زیبایی بیش تر ظاهر آن می شود. در قسمت کف این پی وی سی دولایه شده و مقاومت بالایی در برابر جامپینگ کودکان دارد و قادر به تحمل ضربه و فشار می باشد. برای استفاده و نصب این محصول زیبا ابتدا به وسیله پمپ باد مخصوص عمل باد کردن صورت می گیرد و ظاهر اصلی آن تشکیل می شود. یک نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که می توان این محصول را هم بدون آب هم با پر کردن استخر استفاده کرد و با اسباب بازی و عروسکی که در آن قرار دارد کودکان خود را سرگرم نمود. یک آبپاش سرخود در بدنه این محصول قرار گرفته است که با اتصال به یک شلنگ می توان استخر بادی کودک خود را پر آب نمود.

خرید استخر بادی

برای خرید استخر بادی کودک سرسره دار بست وی می توان به نمایندگی های مجاز شرکت اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه کرد و از مزایای آن بهره مند شد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...