استخر بادی کودک سرسره دار بست وی

Bestway 53118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار بست وی با طراحی زیبا و همچنین عروسک های بادی که به همراه خود دارد ، مجموعه ای دوست داشتنی را برای آب تنی کودک شما در محیط شخصی فراهم می کند . این استخر بادی با بهره گیری از بدنه با کیفیت ساخت بالا می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی ، فضا های روباز همچون باغ و ویلا و پشت بام منازل باشد که راه اندازی آن توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی امکان پذیر است و مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ای را از شما صرف می کند . این استخر دارای چندین دریچه باد می باشد که به همین خاطر سرعت راه اندازی کاهش پیدا کرده است . در بخش جلویی این استخر بادی عروسک بادی متصل به بدنه استخر وجود دارد که قابلیت اتصال شلنگ از بخش پشتی آن وجود دارد و عروسک به خوبی نقش فواره آب را بازی کرده و با اسپری آب در مدت زمان دلخواه شما می تواند هوای خنک را در گرمای تابستان برای محیط استخر به وجود آورد . جنس بدنه استخر به همراه تمامی عروسک های بادی همراه آن از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که تمامی این بخش ها به صورت تک لایه است اما در بخش کف از نوع دو لایه آن استفاده شده است تا مقاومت کف استخر به هنگام راه رفتن و بازی های کودکان به خوبی افزایش پیدا کند . ظرفیت داخلی آب استخر بادی بست وی کودک 278 لیتر و همچنین وزن آن 5.4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن به نسبت ابعاد بزرگی که دارد می باشد . این محصول را از فروشگاه استخر بادی اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت در بازار میتوانید خرید نمایید.

این نوع از استخر های بادی تنها مناسب برای استفاده در فضاهای باز هستند ، برای همین شما نیز باید آن را در فضای باز راه اندازی کنید تا کودکان بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند . البته که کیفیت بالای محصول ، شرایط را برای استفاده در محیط های باز فراهم خواهد کرد و نباید نگران سردی یا گرمی هوا و البته نور خورشید باشید ، زیرا آن ها به استخر بادی آسیبی وارد نخواهد کرد . در ضمن باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر استخر بادی برای مدت طولانی و بلا استفاده در معرض نور خورشید قرار بگیرد ، ممکن است طول عمر آن کاهش یابد . برای همین باید به درستی از محصولات استفاده کنید و توصیه هایی که در بخش نقد و بررسی در رابطه با نگهداری و مراقبت از محصول آورده شده است را مطالعه کرده و به آن عمل کنید . 

تمامی بخش های این استخر بادی اعم از سرسره و عروسک های بازی محصول از پی وی سی ساخته شده است . این جنس بهترین جنس در میان سایر مواد لاستیکی است و برای همین برند بست وی از آن استفاده نموده است . اگر بیشتر استخر های بادی شرکت بست وی را ببینید ، تمامی آن ها از همین جنس ساخته شده اند . برای اینکه این محصولات تولیداتی بی نظیر و عالی را دارند . توجه داشته باشید که مار عروسکی و عصایی که سر اسب دارد ، جدا از استخر بادی است و کودکان می توانند آن ها را جابجا کرده و درهر جایی استفاده کنند . نوع طراحی مار به گونه ای است که شبیه به یک حلقه شده و کودک می تواند برای تفریحات بیشتر از آن استفاده کنند .

  • طول : 264  سانتی متر
  • عرض : 188 سانتی متر
  • ارتفاع : 140 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 278 لیتر
  • وزن : 5.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای عروسک و حلقه بادی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 53118

استخر بادی کودک سرسره دار بست وی طرح کاکتوس از جدیدترین استخرهای بادی کودک تولیدی این برند می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده در محیط های خانگی ، ویلا و باغ برای آب تنی به وجود می آورد . این استخر بادی دارای عروسک های بادی زیبا به همراه خود می باشد که هر کدام از آن ها به صورت جداگانه باد می شوند و در جذابیت قسمتی از استخر نقش دارند . کیفیت ساخت بالای بدنه و طراحی خلاقانه این استخر بادی باعث شده است تا به خوبی جای خود را در میان استخرهای بادی پر فروش از برترین برندها باز کند . اگر شما هم دنبال خرید استخر بادی کودک برای استفاده در محیط شخصی خود هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را به نقد و بررسی بگذاریم .

در اولین نگاه به این استخر بادی چیزی که توجه همه را به خود جلب می کند سرسره بادی بزرگی می باشد که به رنگ زرد و قرمز طراحی شده است و در پایین خود دارای یک بالشتک بادی است تا به هنگام فرود کودک تحمل دردی را حس نکند . این سرسره دارای ارتفاع استاندارد می باشد و برای ورود به آن باید از پله های بادی بخش پشتی استفاده کنید . در دو طرف این سرسره بادی عروسک های بادی دیگر که جزعی از بدنه استخر را تشکیل می دهند قرار داده شده اند که در سمت راست حلقه بادی و در سمت چپ کاکتوس زیبای بادی را مشاهده می کنید . در فضای جلویی سرسره یک عدد مار بادی قرار گرفته است که می توانیم به آن فواره آبی نیز بگوییم زیرا از دهان مار ، آب به سمت بیرون اسپری می شود و نقش فواره آب را به خوبی بازی خواهد کرد . جریان ورودی آب این مار بادی به راحتی کنترل می شود و قابلیت اتصال شیلنگ آب معمولی را از بخش پشتی دارد .

مورد دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم عصای بادی است که به همراه استخر برای شما ارسال می شود و بر روی آن شکل فانتزی اسب قرار گرفته است . طراحی بدنه این استخر به صورت طبقه ای می باشد و در ساخت دیواره ها از ساختار دو طبقه استفاده شده است که هر کدام از این بخش ها به صورت مجزا از هم می باشند . این ساختار طبقه ای بدنه باعث می شود تا فضای باد در بخش های مختلف دیواره به خوبی تقسیم شود و به فشار مستقیم به یکجا وارد نمی شود تا صدمه به بدنه وارد کند . بدنه این محصول از جنس پی وی سی می باشد ، نوع چرمی پی وی سی که کیفیت ساخت را به خوبی بالا نگه داشته است و بدنه را تبدیل به سدی مقاوم در برابر آب کرده است . 

وزن این استخر 5.4 کیلو گرم می باشد که با توجه به حجم کمی که در حالت خالی از باد اشغال می کند به راحتی می توانید آن را درون ساک و یا کیف حمل قرار داده به همراه خود حتی در مسافرت ها داشته باشید . حجم آبی که برای پر کردن فضای هشتاد درصدی این استخر نیاز دارید 278 لیتر می باشد و باید توجه داشته باشید استخر را به صورت صد در صدی پر نکنید تا بهترین عملکرد را برای شما به نمایش بگذارد . شرکت بست وی به همراه این استخر برای شما عزیزان یک عدد برچسب تعمیرات مخصوص نیز ارسال می کند که توسط آن می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل در بدنه اقدام به تعمیر آن نمایید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی برند بست وی در ایران این استخر بادی جدید را برای شما موجود کرده است که همین حالا می توانید سفارش خرید آن را با ارزان ترین قیمت به ثبت برسانید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...