استخر بادی کودک آبنبات اینتکس 57149 intex

intex 57149

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 374 لیتر
  • طول: 295 سانتی متر
  • عرض: 191 سانتی متر
20%
4,450,000
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آبنبات اینتکس سرسره دار از استخر های بادی ساخته شده مخصوص استفاده کودکان دارای جنس بدنه ی باکیفیت با طراحی بی نظیر

استخر بادی آبنبات کودک سرسره دار طرح آبنبات از استخر های بادی ساخته شده مخصوص استفاده کودکان بوده که توسط شرکت اینتکس به تولید رسیده و جز محصولات 2018 این شرکت نیز محسوب میبشود.این استخر فوق العاده زیبا طراحی شده و ظاهری بسیار جذاب و چشم و نواز دارد که برای استفاده ی هر کودکی میتواند بسیار جذاب باشد.این محصول دارای طراحی ظاهری بسیار شادی میباشد و بخش اصلی بدنه آن آبی رنگ و کف آن با دایره های رنگی که نقش شکلات را دارند تزئین شده  اند همچنین  لبه سرسره و لبه استخر نیز زرد و نارنجی بوده که طراحی ای به شکل شکلات دارند و دارای طرح های جالبی میباشند .

 سرسره نیز با کف قهوه ای که دارد نقش شکلات کیت کت را در این محصول ایفا می کند تا مجموعه ای از رنگ های زیبا و شاد برای ساخت آن مورد استفاده قرار گیرند که کودک را مجذوب خود می کند. بدنه استخر بادی طرح آبنبات از وینیل ساخته شده است و ضخامت آن 0.30 میلی متر می باشد.این استخر بادی یکی از زیباترین محصولات ساخته شده شده در زمینه استخر های بادی کودک میباشد که دارای جنس بدنه ی بسیار باکیفیتی میباشد که میتواند در مقابل فشار های مختلف مقاومت کرده و به سادگی مشکلی برای آن به وجود نمیاید.این محصول همچنین بسیار سبک طراحی شده تا بتوانید آن را حمل کرده و در هر مکانی که مایل بودید آن را برای استفاده ی کودکان راه اندازی کنید تا آنها از بازی در این استخر لذت ببرند. این محصول زیبا را می تو.انید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

استخر بادی کودک سرسره دار طرح آبنبات

استخر بادی کودک سرسره دار طرح آبنبات یک مجموعه کامل بادی و ابی برای تفریح کودکان بالاتر از دو سال بوده که در سال 2018 توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با بدنه ای شاد و کودکانه و ساختاری بادوام توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. ساختار پرتابل محصول و طول عمر بالای ان از جمله علل اصلی رضایتمندی مصرف کنندگان به شمار می رود. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس جهت اشنایی با این محصول جذاب و خرید استخر بادی مناسب با علایق کودک خود پیشنهاد می کنیم تا ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول با ارگونومی ساخت استاندارد و شادی طراحی شده به همین دلیل مورد استقبال کودکان واقع شده است. ساختار محصول بیضی شکل بوده که از دو بخش اصلی استخر بادی تشکیل می شود. دیواره محصول ابی رنگ بوده که بر روی این بخش و تمامی کف محصول از دایره های شکلاتی رنگی تشکیل شده است. سرسره این محصول با نمای شکلاتی دقیقا در میانه ان قرار داشته و دو مخزن اب را به یکدیگر متصل می سازد. این سرسره به یک تشک بادی شکلاتی سرخود در بخش کف منتهی شده تا از برخورد کودک در زمان بازی با این بخش اجتناب شود. بر روی سرسره محصول یک تاج اسمارتیسی رنگی قرار داشته که ابپاش سرخود محصول به شمار می رود. بر روی دیواره های محصول دو عدد سرسره کوچک شکلاتی و رنگی برای سر دادن توپ ها به داخل استخر تعبیه شده است. در داخل بسته بندی محصول 6 عدد توپ رنگی پلاستیکی بدون پلیسه برای بازی کودک قرار دارد. در بخش انتهایی این محصول سه عدد ابنبات چوبی رنگی برای زیبایی هرچه بیشتر محصول تعبیه شده است. ارگونومی ساخت استاندارد این محصول جهت استفاده دسته جمعی کودکان بالاتر از دو سال توصیه می شود.

جنس بدنه : به دلیل ارتباط مستقیم جنس بدنه محصول با طول عمر ان این بخش از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا افراد در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی را دارند که دغدغه ای بابت طول عمر نداشته باشند. بر همین اساس بدنه این محصول از جنس وینیل با ضخامت 0.3 میلی متر تولید شده که دارای وزن کم و نرمی و کیفیت بالا است. کف این محصول به صورت پیوسته با سطح زمین در تماس بوده و تمامی فشار وارده به محصول را تحمل می کند. به همین دلیل از نوع وینیل دولایه تولید می شود. این ساختار قابل استفاده در فضای باز و سفر می باشد. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و دماهای مختل اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن : این محصول با ارگونومی ساخت بیضی شکل خود دارای طولی معادل 295 سانتی متر و عرضی برابر 191 سانتی متر است. ارتفاع محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دروازه ان بالغ بر 130 سانتی متر بوده اما توجه کنید بخش مخرن محصول از ارتفاع کمی برخودار می باشد. این محصول با توجه به وزن بدنه 7.4 کیلوگرمی خود به راحتی حمل خواهد شد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش : برای استفاده از این محصول پس ازخارج کرده ان از بسته بندی باید ان را در فضای مسطحی پهن کنید. بر روی بدنه محصول دریچه های باد اختصاصی تعبیه شده که شما می توانید با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و این دریچه ها محصول را باد کنید. در مرحله اخر ابپاش محصول را به شلنگ اب متصل کرده و اب را به داخل مخزن جاری نمایید. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی دیواره ان بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی : استخر بادی کودک سرسره دار طرح آبنبات یک نمونه شاد و موفق در میان استخر های بادی سرسره دار بوده که با طول عمر بالای خود توانسته رضایتمندی مصرف کنندگان را مهیا کند. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید

نوع
خانگی
ظرفیت
374 لیتر
طول
295 سانتی متر
عرض
191 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل
وزن
7.4 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
دارای تاج و فواره طرح آبنبات
دارای حلقه های طرح لالی پاپ
رنگ بندی جذاب و زیبا
مناسب سنین زیر بالای 2 سال
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...