استخر بادی کودک سرسره دار طرح زرافه

کد intex 57155wl

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح زرافه با عروسک های بادی و لوازم سرگرمی همچون سرسره و توپ های بادی رنگی که دارد بهترین انتخاب برای آب تنی و بازی های تابستانی درون استخر توسط کودکان می باشد . این محصول به راحتی می تواند مجموعه ای آبی را در اختیار شما قرار دهد که لوازم بازی مختلف را به همراه دارد . طراحی این استخر به گونه ای می باشد که در عقب ترین بخش آن سرسره ای با ارتفاع مناسب استفاده کودکان در نظر گرفته شده است که قابلیت تحمل وزن 80 کیلو گرمی دارد و این امر نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . در بخش بالایی این سرسره فواره های آب کارگزاری شده است که در خنک کردن بدن کودک به هنگام سرسره بازی در استخر در روزهای گرم سال کمک بسیاری می کند . در بخش جلویی استخر زرافه بزرگ بادی وجود دارد که حلقه بسکتبال در دهان آن به صورت فانتزی تعبیه شده که امکان بازی بسکتبال آبی را برای کودکان به وسیله توپ های رنگی که درون بسته بندی استخر قرار دارد مهیا می کند . 

دو طرف این محصول نخل های بادی قرار گرفته است که در یک سمت مجسمه بادی میمون قرار دارد و هیجان بازی های کودکانه و بهره مندی از لوازم بادی را به حداکثر می رساند . تمامی قسمت های این استخر بادی اینتکس بچگانه ساخته شده از وینیل با ضخامت لایه های 0.50 میلی متری می باشد که کیفیت ساخت بالای و مقاومت در برابر فشار و ضربه را به بالاترین حد می رساند . وزن این محصول 4.8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به هنگام خالی شدن از باد به راحتی درون بسته بندی کوچک خود قرار گرفته و می توانید آن را به همراه خود جا به جا کنید . بدنه این محصول قابل استفاده در فضای باز علاوه بر محیط های خانگی می باشد و در زیر نور آفتاب دچار پوسیدگی نمی شود و با خیالی راحت می توانید از آن استفاده نمایید .

  • طول : 216  سانتی متر
  • عرض : 188 سانتی متر
  • ارتفاع : 124 سانتی متر
  • عمق آب : 30 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 220 لیتر
  • قابلیت تحمل وزن : 80 کیلو گرم
  • وزن : 4.8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل چرمی
  • جنس کف : وینیل چرمی دو لایه
  • دارای 6 توپ بادی رنگی

استخر بادی کودک سرسره دار طرح زرافه اینتکس محصولی زیبا ، مدرن و در عین حال با کیفیت می باشد که توسط برند اینتکس تولید و در سال جدید عرضه شده است . این استخر بادی با بهره گیری از بهترین متریال ساخته شده است تا بتواند طول عمر بالا و کیفیت فراتر از استاندارد را برای شما عزیزان پدیدار آورد . این استخر را به جرات می توان یکی از مجموعه های بادی بازی کودک دانست ، زیرا درون بسته بندی آن علاوه بر 6 عدد توپ رنگی بادی برای بازی های کودکانه ، یک عدد میمون بادی و همچنین زرافه بادی با حلقه بسکتبال وجود دارد . این لوازم بازی به راحتی می توانند شرایط سرگرمی کودک را در هنگام آب تنی فراهم نمایند و ساعت های کودک را مشغول بازی در یک روز گرم تابستانی نگه دارند .

استخر بادی اینتکس فوق ساخته شده از متریال درجه یک وینیل چرمی می باشد ؛ دلیل استاده از وینیل چرمی را می توان کیفیت بالا و سبک بودن آن دانست . استخرهای بادی با توجه به ابعادی که دارند باید از بدنه هایی سبک بهره ببرند تا به راحتی قابل جا به جایی را حتی توسط خود کودک فراهم آورند ، این استخر بادی با در نظر گرفتن این ویژگی به راحتی وزن سبک 4.8 کیلو گرمی را به وجود آورده است که حتی قابل جا به جایی توسط خود کودک نیز می باشد . با بررسی هایی که داشتیم شرکت اینتکس در بخش کف این استخر بادی از وینیل دو لایه استفاده کرده است ، جایی که ضخامت لایه ها برای افزایش استحکام محصول افزایش پیدا کرده است تا به راحتی بتواند وزن افراد استفاده کننده از استخر را مهار نماید . اما اینتکس تصمیم گرفته است تا برای افزایش سطح تعادل این استخر بادی از لایه غیر باد شونده استفاده کند که بنظر تصمیم معقولانه ای به شمار می آید .

با نگاهی به تصاویر این استخر بادی به راحتی می توان سرسره بزرگ بخش عقبی آن را دید ، سرسره ای که شرایط را برای بازی های مفرح کودکانه علاوه بر آب تنی فراهم می کند و در تقویت روحیه کودکان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد . دو تا دور استخر به کررات می توان وسایل بادی را دید که جلوه زیبایی به این محصول بخشیده است ، وجود دو عدد نخل بادی ، یک عدد میمون بادی و همچنین زرافه بادی بزرگ که نقش حلقه بسکتبال را بازی می کند می تواند این محصول را به استخری دوست داشتنی برای هر کودکی تبدیل کند . به طور کلی می توان امتیاز بالایی را به این محصول از نظر شکل ظاهری دارد و یکی از زیباترین و فانتزی ترین استخرهای بادی برند اینتکس به شمار می رود .

باید اشاره ای داشته باشیم که ارتفاع 124 سانتی متری که در بخش های گذشته ذکر شده است ، ارتفاع استخر با بالاترین نقطه سرسره می باشد ، اما عمق آب استخر بالغ بر 30 سانتی متر است که برای آب تنی کودکان مطابق با استانداردهای جهانی می باشد . فضایی که استخر بادی طرح زرافه در اختیار شما قرار می دهد به راحتی می تواند سه کودک را درون خود جای دهد و محلی برای بازی های آبی چند نفره کودکان به شمار می آید ، این استخر دارای قابلیت تحمل وزن 80 کیلو گرم می باشد و وزن خود استخر به همراه تمامی لوازم جانبی که به همراه خود دارد بالغ بر 4.8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . همچنین این محصول در حالتی که خالی از باد است فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی توسط ماشین قابل حمل است و همچنین در صورت استفاده در خانه ، پس از بازی می توان آن را درون کمد دیواری قرار داد تا فضای بسیار کمی را اشغال کند . برای خرید استخر بادی کودک اینتکس می توانید همین حالا سفارش خود را از فروشگاه استخر بادی اینتکس در همین صفحه ثبت کنید و محصول را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید ..

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...