استخر بادی کودک طرح توت فرنگی

Bestway 52387

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح توت فرنگی بست وی محصولی جدید در سال جاری می باشد که از طراحی فانتزی و زیبایی بهره می برد . این استخر بادی علاوه بر کف بادی نرم و راحتی که دارد از سایبان بادی یکدستی بهره می برد که در هوای گرم تابستانی به هنگام آب تنی به خوبی می تواند کارایی های خود را به نمایش بگذارد . این استخر بچگانه در بدنه خود از رنگ قرمز با خال هایی از رنگ سفید استفاده کرده است که می تواند برای کودک تداعی کننده میوه توت فرنگی باشد و به همین خاطر نیز این اسم را به خود گرفته است . برای راه اندازی این استخر بادی دو عدد دریچه باد که یکی از بدنه اصلی و دیگری در سایبان قرار گرفته است می توانید استفاده کنید و باد کردن توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد . حجم آب داخلی این استخر 26 لیتر می باشد و وزنی بالغ بر 1.4 کیلو گرم دارد که نشان از سبک بودن آن است و به همین خاطر به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید . از سمتی دیگر این استخر در حالت جمع شده و خالی از باد فضا بسیار کمی را اشغال می کند و در محیط خانگی شما فضای زیادی را صرف نمی کند و علاوه بر آن با توجه به ابعاد استانداردی که دارد می توانید از آن علاوه بر محیط های باز در حمام خانه استفاده کنید . جنس متریال به کار گرفته شده در ساخت این محصول از نوع پی وی سی چرمی تک لایه می باشد که بسیار مقاوم می باشد و کیفیت ساخت بالایی دارد . همین حالا می توانید سفارش خرید استخر بادی بست وی خود را از طریق روش های موجود ثبت کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید . 

استخر هایی که با رنگ های جذاب ساخته می شوند ، می توانند مورد علاقه کودکان قرار بگیرند . بنابراین اگر دوست دارید که استخر بادی را هدیه بگیرید و دوست ندارید که خود کودک استخر را انتخاب کند ، استخر بادی کودک طرح توت فرنگی می تواند انتخابی به جا و دوست داشتنی باشد که حتما کودک نیز با دیدن آن خوشحال خواهد شد . از آن جایی که این استخر بادی طراحی توت فرنگی دارد ، رنگ قرمز آن را بیش از پیش جذاب تر کرده است . خال های سفید نقش بسته بر روی استخر بادی ، آن را بیش از پیش شبیه به توت فرنگی کرده است . یک برگ جالب نیز از بالای استخر آویزان است که آن هم توانسته تاثیر زیادی بر روی محصول داشته باشد تا بیشتر از همیشه شبیه به یک استخر بادی توت فرنگی تبدیل شود . این استخر ها برای سنین کودکان ساخته شده است ، به خصوص برای استفاده کودکان خردسال برای همین در هنگام خرید محصول به رده سنی آن توجه داشته باشید . این استخر از هر نظر تکمیل است ، برای اینکه به همراه خود یک سایبان دارد که می تواند کودک را در برابر گرما و نور خورشید در امان نگه دارد . 

قیمت استخر بادی کودک طرح توت فرنگی نیز کاملا ارزان و مقرون به صرفه است ، برای همین نیازی نیست که برای داشتن یک استخر بادی اورجینال هزینه بالایی را پرداخت کنید . حتی فروشگاه اینتکس سعی کرده است تا محصولات بادی خود را با فروش بدون واسطه به فروش برساند تا اینچنین قیمت محصولات کاهش یابد . شما می توانید از سراسر ایران خرید استخر بادی کودک طرح توت فرنگی را انجام دهید ، چرا که بسته شما از طریق پست یا تیپاکس برای شما ارسال خواهد شد . امکان خرید حضوری استخر بادی از فروشگاه اینتکس نیز میسر است ، ولی قبل از اقدام به مراجعه حضوری از موجود بودن محصول اطمینان حاصل کنید . برای استعلام می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . این محصولات قابلیت تعمیر دارند و برای همین در کنار محصول برچسب تعمیرات قرار داده شده است . این برچسب ها مخصوص برای استخر بادی هستند .

  • طول : 91  سانتی متر
  • عرض : 91  سانتی متر
  • ارتفاع : 91 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 26 لیتر
  • وزن : 1.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 52387

استخر بادی کودک طرح توت فرنگی محصولی زیبا ، پرفروش و کودک پسند می باشد که در سال جدید میلادی به بازار عرضه شده است و دارای ظاهری بسیار جذاب می باشد . این استخر بادی از روی شکل توت فرنگی و به صورت فانتزی طراحی شده است تا به راجتی بتواند توجه کودکان را به خود جلب نماید و تا به این جای کار با توجه به فروش فوق العاده ای که داشته است در این راستا موفق عمل کرده . بست وی در کاتالوگ سال جدید خود نشان داده است که تمرکز بالایی را برای تولید استخرهای بادی کودک خود قرار داده است و با توجه به امکانات فراهم شده در این استخر این امر نسبت به سال های گذشته بیشتر تایید می شود . در ادامه این راه همراه ما باشید تا این استخر را به نقد و بررسی بگذاریم و اگر قصد خرید استخر بادی کودک دارید تا انتهای این نقد و بررسی ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی را به دست آورید . 

ظاهر این استخر به رنگ پس زمینه قرمز می باشد ، رنگی که شادابی را در کودک به وجود آورد و ترکیب های رنگی سفید و سبز ظاهری زیبا را به محصول بخشیده است . این استخر بادی دارای سایبان سراسری بلند می باشد که تابش نور مستقیم آفتاب به کودک به هنگام آب تنی در فضای باز جلوگیری می کند . رده سنی استفاده از این استخر بادی توسط برند سازنده برای کودکان بالای دو سال در نظر گرفته شده است که البته باید توجه داشته باشید در این محصولات رده سنی چندان ملاک به حساب نمی آید و بهتر است عمق آب را مد نظر داشته باشید . ارتفاع این استخر تا بالای سایبان 91 سانتی متر می باشد که به صورت تقریبی عمل نود درصدی آب استخر 20 سانتی متر است . همانطور که در تصاویر استخر مشاهده می کنید دو دریچه انتقال باد بر روی بدنه این محصول در نظر گرفته شده است که به صورت دو کاره می باشد و راه اندازی استخر و خالی کردن باد آن را در مدت زمان بسیار کوتاهی امکان پذیر می کند . سایبان استخر به صورت مجزا از دیواره ها می باشد و به همین دلیل به صورت جداگانه نیز باد می شود .

قطر این استخر 91 سانتی متر می باشد و برای استفاده یک نفره استاندارد است و قابلیت استفاده به صورت چند نفره همزمان را نخواهد داشت . با توجه به این ابعاد ظرفیت آب داخلی استخر بالغ بر 26 لیتر می باشد که نسبت به سایر استخرهای بادی کودک کم می باشد و در تامین آب آن حتی در مسافرت ها مشکلی نخواهید داشت . باید گفت که بدنه این استخر در برابر نور خورشید ، شرجی و رطوبت کاملا مقاوم می باشد و به همین خاطر به راحتی می توانید از آن در فضای باز استفاده کنید . جنس بدنه این محصول ساخته شده از پی وی سی می باشد که متریال مشترک ساخت محصولات بادی به ویژه استخرهای بادی می باشد . دلیل پرکاربرد بودن این متریال در ساخت محصولات بادی را می توان استحکام فوق العاده در برابر ضربه ، فشار و سوراخ شدن دانست که این مزایا در کنار هم می تواند طول عمر بالا و کیفیت استاندارد را برای شما فراهم آورد.

وزن این استخر بادی 1.4 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک است و به همراه داشتن استخر را در مکان های مختلف امکان پذیر می کند . همچنین این استخر با توجه به وزن سبک و سهولت در راه اندازی به راحتی توسط خود کودک قابل راه اندازی و استفاده می باشد و یکی از مزایای این محصول کم حجم بودن است ، به همین خاطر می توانید آن را پس از استفاده ، درون بسته بندی قرار داده و به درون کمد دیواری و یا گوشه ای از حیاط خانه انتقال دهید . فروشگاه اینتکس تهران امکان خرید استخر بادی کودک سایبان دار بست وی با ارسال فوری به سراسر کشور را برای شما مشتریان عزیزفراهم آورده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...