استخر بادی کودک طرح جدید رنگین کمان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک رنگین کمان می تواند مجموعه ای بادی را در اختیار شما قرار دهد که دارای دو استخر مجزای بادی ، سرسره کودک در وسط استخرها و همچنین اسباب بازی های بادی است . این استخر بادی با توجه به کیفیت ساخت بالای و همچنین ظاهر زیبا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . در ساخت بدنه این محصول از متریال وینیل تک لایه با ضخامت 0.25 میلیمتری استفاده شده است که کیفیت فراتر از استاندارد را به وجود می آورد . این استخر دارای یک هلال بادی در بالای سرسره خود می باشد که در بخش وسطی خود دارای فواره آب است ، این فواره توسط دریچه ای که قابلیت اتصال شیلنگ را نیز دارد تغذیه می شود و به راحتی می توانید هر وقت که خواستید فواره را فعال و غیر فعال کنید . وزن این محصول 1.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد به گونه ای که به راحتی توسط خود کودک قابل حمل می باشد . راه اندازی این استخر بادی بچگانه در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ای توسط انواع پمپ باد صورت می گیرد و برای این امر تعدادی دریچه باد بر روی بدنه تعبیه شده است . برای سفارش این استخر بادی کودک زیبا همین حالا می توانید از طریق روش های موجود در فروشگاه اینتکس تهران اقدام نمایید . 

  1. طول : 297  سانتی متر
  2. عرض : 145 سانتی متر
  3. ارتفاع : 106 سانتی متر
  4. وزن : 1.5 کیلو گرم
  5. جنس بدنه : وینیل چرمی طرح دار
  6. جنس کف : وینیل دو لایه چرمی
  7. ضخامت لایه های وینیل : 0.25 میلیمتر

استخر بادی کودک طرح رنگین کمان جدید اینتکس از سری محصولات پر طرفدار می باشد که با توجه به رنگبندی زیبایی که دارد به خوبی می تواند توجه هر کودکی را به خود جلب نماید . از ویژگی های برگزیده این استخر بادی بچگانه می توان به بزرگ بودن ابعاد و فضای داخلی اشاره داشت ، جایی که این محصول دارای دو حوزچه جداگانه می باشد که می تواند مورد استفاده چهار کودک به صورت همزمان قرار بگیرد . این حوزچه ها توسط سرسره ای رنگین کمانی با ارتفاع استاندارد به یکدیگر وصل می شوند که می تواند هیجان سر خوردن و وارد شدن به آب را برای کودکان دو چندان کند . این سرسره دارای لبه های بلند تر از سطح خود می باشد که به عنوان محافظ عمل کرده تا از بیرون افتادن کودک در هنگام بازی به خوبی جلوگیری به عمل آورد .

شکل ظاهری این محصول برگرفته از شخصیت کارتونی اسب تک شاخ می باشد که در ابتدای استخر سر و در انتهای استخر دم اسب را مشاهده می کنید . تمامی بدنه این محصول با رنگ رنگین کمانی طراحی شده است تا شادابی استخر را هر چه بیشتر بالا ببرد و جلوه زیبایی را به آن ببخشد . وقتی به دور تا دور این استخر بادی نگاه می کنید به راحتی می بینید که وسیله های بادی برای سرگرمی هر چه بیشتر کودک به خوبی تعبیه شده است و علاوه بر آن به همراه این محصول اسباب بازی های بادی نیز درون بسته بند وجود دارد که هیجان آب تنی به وسیله آن ها بیش از پیش افزایش پیدا می کند . در بخش بالایی سرسره بادی تعبیه شده در این استخر بادی ، فواره آب قرار داد که آب را به درون استخر اسپری می کند . این فواره با استفاده از اتصال شیلنگ های آن معمولی در زیر استخر کنترل می شود و جریان فواره را به صورت دستی می توانید قطع و وصل نمایید . دریچه تعبیه شده برای اتصال شیلنگ آب دارای واشری می باشد که قابلیت اتصال انواع شیلنگ های آب معمولی را امکان پذیر می کند و به راحتی جریان آب قابل کنترل است . 

اما جنس بدنه در استخر های بادی جزو اولین فاکتورهایی می باشند که باید هنگام خرید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . این استخر بادی ساخته شده از وینیل چرمی می باشد که پایه ثابت ساخت استخر های بادی کودک و بزرگسال و به طور کلی محصولات بادی می باشد . استفاده از وینیل چرمی دارای مزیت های بسیاری می باشد که از جمله مهمترین آن ها می توان به مقاومت و طول عمر بالا اشاره داشت . وینیل به راحتی در مقابل ضربه و فشار ایستادگی می کند و به طور کلی می توان گفت که کیفیت ساخت را فراتر از استاندارد های جهانی می برد . این محصول از وینیل تک لایه با ضخامت 0.25 میلیمتری در بدنه اصلی بهره می برد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن است . همچنین در بخش کف استخر از وینیل دو لایه چرمی استفاده شده است تا به راحتی فشار بالای افراد استفاده کننده را بر روی خود مهار نماید و استحکام خوبی را از خود به نمایش بگذارد . بدنه اصلی به صورت کاملا بادی می باشد که برای راه اندازی آن از دریچه های باد متعدد استفاده می شود اما در بخش کف برای بالا بردن سطح مقاومت از وینیل غیر باد شونده استفاده شده است .

برای باد کردن استخر بادی طرح رنگین کمان نیاز به استفاده از پمپ باد های دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی دارید و در صورت استفاده از پمپ باد برقی در مدت زمان چهار دقیقه ای استخر به طور کلی راه اندازی و قابل استفاده می شود . برخلاف ابعاد بزرگ استخر بادی بگوییم که به هنگام جمع شدن فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به همین خاطر به راحتی می توان آن را درون بسته بندی کوچکی که دارد جای داد و به درون کمد دیواری قرار داد تا فضای زیادی را از خانه اشغال نکند . وزن این محصول به همراه لوازم جانبی بادی که دارد برابر با 1.5 کیلو گرم می باشد که بسیار ناچیز است و جا به چایی را بیش از پیش راحت تر می کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...