استخر بادی کودک طرح خورشید

Bestway 53071

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,245,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح خورشید محصولی جدید و جذاب از شرکت بست وی می باشد که می تواند محیطی امن و دوست داشتنی را برای بازی های کودکانه درون آب فراهم کند . این استخر بادی الهام گرفته از طرح های خورشید و فصل گرما می باشد که در وسط استخر می توان طرح خورشید را به خوبی دید که دقیقا در وسط استخر نیز فواره آب در نظر گرفته شده است . کف استخر به رنگ آبی می باشد و خورشید وسط استخر به همراه دیواره های آن به رنگ زرد است که ترکیب رنگی زیبایی را به وجود آورده است . این استخر دارای سرسره بادی نیز می باشد که در بخش عقبی آن پله هایی برای استفاده هر چه راحت تر کودکان در نظر گرفته شده است و رنگ بدنه سرسره به حالت رنگین کمانی در آمده است . این نوع طراحی به همراه نخل بادی که در کنار استخر وجود دارد ، توانسته است استخر بادی فوق را به محصولی زیبا و دوست داشتنی برای هر کودکی چه دختر و چه پسر تبدیل نماید . جنس بدنه این استخر بادی بچگانه از نوع پی وی سی طرح چرم دو لایه می باشد که کیفیت و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد اما با توجه به تمام مواد اولیه با کیفیتی که در ساخت این استخر به کار گرفته شده است باز هم باید در نظر داشته باشید که محصولات بادی در برابر اجسام تیز ، آسیب پذیر می باشند و به همین خاطر از برخورد این اجسام به بدنه استخر جلوگیری کنید . اما در صورت بروز هر گونه مشکل نیازی نیست دغدغه ای به خود راه دهید زیرا درون بسته بندی آن برچسب تعمیرات وجود دارد به راحتی می توانید بدون داشتن دانش قبلی اقدام به رفع بخش آسیب دیده نمایید . فروشگاه استخر بادی اینتکس مرجع فروش انواع استخر بادی در ایران. 

استخر بادی کودک طرح خورشید

استخر بادی کودک طرح خورشید را اگر بخواهیم با بسیاری از استخر های بادی دیگر مقایسه کنیم ، باز هم می توان گفت که استخر فوق زیبا تر و جذاب تر از آن ها خواهد بود . برای اینکه طراحی خورشیدی و رنگین کمانی استخر آن را بسیار جذاب کرده است . در حالت کلی استخر هایی که از رنگبندی مختلف در ساخت آن استفاده شود ، استخر هایی دوست داشتنی هستند که کودکان علاقه زیادی به آن پیدا خواهد کرد . کیفیت این استخر بادی بسیار بالاست ، حتی سرسره بادی آن نیز به خوبی می تواند وزن افراد را به خوبی تحمل کند . به همین خاطر است که کودکان به راحتی در هر سنی که هستند می توانند از این استخر و سرسره بادی آن استفاده کنند . لایه های ضخیمی برای ساخت بخش سرسره بادی استفاده شده است ، همچنین لایه هایی در داخل آن وجود دارد که سرسره بادی را حدودا از حالت تو خالی خارج کرده است . 

سرسره این استخر بادی دارای حفاظ است ، اگر به تصویر محصول دقت داشته باشید ، لبه هایی در هر دو طرف سرسره خواهید دید که می تواند از افتادن کودکان به بیرون از سرسره جلوگیری کند . همچنین در نظر داشته باشید که این سرسره بادی ، قابل جدا شدن از استخر است ، برای همین اگر کودک بخواهد فضای بیشتری را در اختیار داشته باشد ، می تواند سرسره بادی را برداشته تا محیط و فضای داخل استخر را بیشتر کند ، برای اینکه مقداری از سرسره در داخل استخر قرار می گیرد . قسمت بیرونی سرسره نیز به صورت پله ساخته شده شده است تا کودکان بتوانند از طریق آن بالا بروند و از سرسره استفاده کنند . به دلیل اینکه این استخر بادی عمق نسبتا کمی دارد ، کودکان می توانند به راحتی از آن استفاده کنند . بنابراین اگر کودک شما سن پایینی دارد ، این محصول بهترین گزینه برای خرید خواهد بود .

  • طول : 237  سانتی متر
  • عرض : 201 سانتی متر
  • ارتفاع : 104 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 225 لیتر
  • وزن : 4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای فواره آب در وسط استخر
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 53071

استخر بادی کودک طرح خورشید بست وی محصولی جدید ، زیبا و جذاب برای استفاده در محیط های خانگی ، باغ و ویلاهای شخصی می باشد که کیفیت ساخت بالایی دارد . این استخر بادی کودک در سل جدید میلادی به بازار عرضه شده است و به دلیل طراحی ظاهری کودک پسندی که دارد به خوبی توانسته است بخش عمده ای از بازار استخرهای بادی کودک را به خود اختصاص دهد . این محصول دارای فواره آب و سرسره می باشد که هیجان آب تنی در این استخر را دو چندان می کند . بدر ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم پس اگر شما هم قصد خرید استخر بادی کودک را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

بدنه این استخر بادی به شکل خورشید می باشد و طراحی قالب آن زرد با رنگ های رنگین کمانی می باشد که به همین خاطر اسم آن را در کاتالوگ استخر بادی کودک خورشید در نظر گرفته اند . این محصول همانطور که در بخش های ابتدایی گفتیم دارای فواره آب می باشد که در بخش مرکزی استخر و برخلاف سایر استخرهای بادی در کف استخر واقع شده است . برند بست وی در دیگر استخر های کودک خود معمولا فواره آب را در دیواره ها قرار می داد اما در خصوص این محصول متفاوت عمل کرده است سعی داشته تا برای تمامی سلیقه ها برنامه داشته باشد . جریان آب این استخر از طریق شیلنگ ساده باغبانی فراهم می شود و وصل یا قطع شدن آب فواره به خود شما بستگی دارد و از این رو می توانید آن را به راحتی کنترل نمایید .

یکی دیگر از بخش هایی که در استخرهای بادی امروزی به چشم می خورد و به شدت نیز مورد علاقه کودکان است ، سرسره بادی می باشد . سرسره های بادی هیجان استخرهای امروزی را به خوبی افزایش می دهند و در مورد سرسره موجود در این محصول باید بگوییم که با جسم بادی متفاوتی رو به رو هستید . جایی که سرسره طراحی شده قابلیت جا به جایی دارد و به همین خاطر می توانید آن را دور تا دور استخر بچرخانید و در جای خود علاقه خود قرار دهید . راه دسترسی به این سرسره از طریق پله های بادی آن فراهم می شود که در بخش پشتی قرار گرفته اند . رنگبندی این سرسره به صورت رنگین کمانی می باشد که جلوه ویژه ای را برای استخر به وجود آورده است .

جنس بدنه استخر های بادی از اولین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر بادی باید به آن توجه داشته باشید . این استخر ساخته شده از پی وی سی چرمی می باشد که به صورت تک لایه در دیواره ها و به صورت دو لایه در کف استخر به کار گرفته شده است . کف این استخر برخلاف دیواره ها به صورت بادی ساخته نشده است و دلیل این امر برای حفظ هر چه بیشتر تعادل استخر در هنگام جنب و جوش های کودکانه می باشد . برای راه اندازی این استخر باید از چندین دریچه ای که در بخش های مختلف استخر تعبیه شده است استفاده کنید که هر کدام از آن ها قابلیت اتصال به پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و مدت زمان راه اندازی در تست های صورت گرفته چهار الی پنج دقیقه می باشد . وزن این استخر 4 کیلو گرم می باشد و در حالت خالی از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند که می توانید آن را به راحتی درون بسته بندی قرار داده و به همراه خود داشته باشید و یا پس از استفاده درون کمد دیواری قرار دهید تا فضای زیادی از خانه را اشغال نکند . برای خرید استخر بادی با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت می توانید همین حالا سفارش خود را از فروشگاه اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...