استخر بادی کودک طرح نهنگ با سرسره

intex 57176

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این استخر بادی کودک را می توان با طراحی خلاقانه و زیبایی که به خود اختصاص داده است از پر فروش ترین محصولات برند اینتکس دانست . شرکت اینتکس در ساخت این محصول خلاقیت بالایی بکار برده است و از فضای موجودی که در اختیار داشته است به بهترین نحو بهره برده . طول این استخر بزرگ می باشد و به همین خاطر دو حوزچه را درون این محصول به کار گرفته است و در فضای میانی آنها یک سرسره بادی تعبیه کرده است . این سرسره دارای لبه های بلند می باشد و در واقع به خوبی در هنگام سرخوردن از کودک محافظت می کند . در بخش جلویی این استخر بادی یک فواره تعبیه شده است که آب را به کودکی که بر روی سرسره در حال سر خوردن است فواره می کند و در واقع هیجان بازی های کودکانه را دو چندان می کند . این محصول ساخته شده از بدنه مقاوم با متریال وینیل دو لایه می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را از خود به نمایش می گذارد و به راحتی می تواند مورد استفاده چندین کودک به صورت همزمان قرار بگیرد . این استخر بادی بچگانه با توجه به طراحی بدنه با کیفیتی که دارد علاوه بر محیط های سرپوشیده در فضای باز نیز بدون مشکل می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و در واقع زیر نور خورشید هیچ گونه محدودیتی برای استفاده ندارد . وزن استخر بادی اینتکس 2 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد بسیار سبک است و جا به جایی را به راحتی حتی توسط خود کودک امکان پذیر می کند . 

از مزیت های این استخر می توان به یک مورد جالب اشاره کنیم که حتی در تصویر نیز مشخص است و آن هم داشتن استخر دو تکه ای می باشد . برای همین کودکان می توانند در بخش از استخر که دوست دارند از آن استفاده کنند . یکی از این استخر ها که در بخش پشتی قرار دارد ، عمق بیشتری داشته و کودکانی که دوست دارند استخری با عمق بالا داشته باشند ، همین استخر می تواند برای آن ها نیز مناسب باشد . طراحی جالب استخر بادی کودکان را بیش از پیش راغب به بازی و آب تنی خواهد کرد . برای اینکه محصول به صورت طرح نهنگ ساخته شده است . به همین دلیل نیز یک رنگ آبی برای بدنه استخر در نظر گرفته شده است تا به جذابیت استخر بادی بیافزاید . همانطور که پیش تر اشاره شد ، این استخر دارای ابپاش است ، ولی محل قرار گیری آن نیز به خوبی در نظر گرفته شده است . 

به این دلیل که آبپاش می تواند فواره های آب را بر روی سرسره بادی بریزد . این ویژگی می تواند کمک کند که سطح سرسره لغزنده تر شود و کودکان بتوانند بهتر سر بخورند ، مورد دیگر نیز این است که کودکان در هنگام سر خوردن خیس شده و لذت خواهند برد . این استخر ها مناسب برای استفاده در فضای باز هستند و از آن جایی که باید اینکار را انجام دهید ، بهتر است که استخر را در یک محیط تمیز استفاده کنید و حدالامکان زمین را جارو زده و از زیرانداز استفاده کنید ، تا اینچنین از آسیب رسیدن به استخر بادی جلوگیری کنند . سرسره ای که این استخر بادی دارد نیز یک تفاوت با سایر سرسره ها دارد و آن هم ارتفاع بلند و شیب بیشتر سرسره است که کودکان با هیجان بیشتری می توانند سر خورده و استفاده کنند . در انتهای سرسره یک بخش برجسته و بادی دارد که می تواند از برخورد شدید کودکان جلوگیری کند . 

  1. طول : 373  سانتی متر
  2. عرض : 234 سانتی متر
  3. ارتفاع : 99 سانتی متر
  4. وزن : 2 کیلو گرم
  5. جنس بدنه : تمام وینیل

استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ با طراحی زیبایی که دارد به راحتی می تواند توجه هر کودکی را به خود جلب نماید . این استخر بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که از جدیدترین تولیدات بازار است و فروش فوق العاده بالایی را به خود اختصاص داده است . قطعا با فرارسیدن فصل تابستان بازار تفریحات آبی رونق بسیاری به خود می گیرد و در این مابین تفریح کودک شما با استخر بادی مخصوص به خود و آب تنی های روزانه می تواند آن را از یکجا نشینی به دور نگه دارد . شرکت اینتکس در ساخت این محصول از طراحی متفاوت استفاده کرده است و در واقع برای بدنه دو عدد استخر مجزا تعبیه کرده است که می تواند مورد استفاده چندین کودک به صورت همزمان قرار بگیرد .

با نگاهی به ساختار این محصول به راحتی متوجه می شوید که در استخر عقبی دارای ابعاد کمی کوچکتر است و علاوه بر آن کمی ارتفاع بیشتری نیز دارد و به وسیله سرسره بادی کوچکی به استخر دایره ای جلویی وصل می شود . این سرسره دارای لبه های باد شونده می باشد که امنیت کودک را به هنگام بازی به خوبی حفظ می کند و علاوه بر آن سطح این سرسره کاملا نرم و از جنس وینیل می باشد که راحتی و کیفیت بالایی را در اختیار کودک قرار دهد . در بخش جلویی سرسره این استخر به خوبی میتوان فواره کارگزاری شده را مشاهده کرد که آب را در ارتفاع بالا بر روی بدن کودک فواره می کند و در گرمای تابستان به خوبی می تواند بدن کودک را خنک نگه دارد . همانطور که از اسم این محصول پیداست شکل ظاهری آن به همانند نهنگ های بزرگ می باشد که رنگ اصلی بدنه آبی است .

تمامی قسمت های اصلی این استخر بادی بچگانه به صورت بادشونده می باشند اما کف این محصول به دلیل بالا بردن استحکام و همچنین حفظ تعادل به صورت بادشونده نمی باشد . متریالی که برند اینتکس در ساخت این محصول از آن استفاده کرده است ، وینیل چرمی می باشد که متریال قالب ساخت اغلب محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده مکرر را می توان کیفیت ، نرمی و راحتی و وزن سبک دانست . در بدنه اصلی از وینیل تک لایه و در کف استخر از وینیل دو لایه استفاده شده است تا به راحتی وزن های بالا را بتواند مهار نماید و در صورت استفاده چند کودک به صورت همزمان اختلالی در عملکرد استخر به وجود نیاید . وینیل به کار گرفته شده در بدنه این محصول پوشیده شده از الیاف مخصوص شمعی می باشد که قابلیت استفاده از استخر را در محیط های باز فراهم می آورد ، بدین ترتیب به راحتی می توانید از آن در مسافرت ها ، باغ و ویلای خود علاوه بر محیط های خانگی استفاده کنید .

بر روی بدنه استخر بادی کودک اینتکس چندین دریچه باد تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد . برای باد کردن این محصول کار سختی پیش رو نخواهید داشت و در مدت زمان چهار دقیقه ای توسط پمپ باد برقی قابل راه اندازی است و این کار می تواند توسط خود کودک به راحتی صورت بپذیرد . اما گفتنی است که برای راه اندازی نیاز به تهیه پمپ باد دارید که می توانید آن را در هنگام خرید از فروشگاه تهیه نمایید . وزن این استخر زیبای اینتکس بالغ بر 2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . برای خرید استخر بادی اینتکس طرح نهنگ همین حالا می توانید سفارش خود را از فروشگاه استخر بادی اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...