استخر بادی کودک یا پارک بادی با سرسره

کد intex 57448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 134 لیتر
  • طول: 236 سانتی متر
  • عرض: 158 سانتی متر
2,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار طرح کوسه یکی از خلاقانه ترین  استخر های بادی سرسره دار در ابعاد بزرگ بوده که به تازگی توسط شرکت اینتکس به تولید رسیده و به بازار عرضه شده. این استخر از دو حلقه بادی نیز بهره مند می باشد. این استخر را می توان به دلیل کیفیت قابل قبول بدنه خود در فضای باز نیز برای فرزندان خود استفاده نمایید.مهمترین ویژگی ای که این محصول دارد مربوط به طراحی ظاهری آن میشود که بسیار جالب و به شکل یک کوسه میباشد و همچنین یک سرسره کوچک که باعث میشود استفاده از این استخر بادی هیجان انگیز تر شود. این محصول دارای یک سرسره بادی سرخود بوده که توسط دریچه باد مجزایی قابل راه اندازی می باشد و با ظرفیت آب مناسب که برای تفریحات آبی گزینه مناسبی خواهد بود. یکی از ویژگی های بسیار مناسب این استخر های بادی داشتن وزن و حجم کم برای استفاده در هر مکان مختلف می باشد.

استخر بادی کودک طرح کوسه

استخر بادی کودک طرح کوسه یکی دیگر از محصولات بادی می باشد که برای تمامی کودکان جذاب بوده و می تواند سبب علاقه مندی آن ها به آب شود و آن ها را با این گونه محوطه ها و بازی با آب آشنا سازد. استخر بادی در واقع مجموعه تفریحی را مهیا می سازد که کودکان بتوانند با دوستان خود از این محل ها برای تفریح و سرگرمی خود استفاده کنند و همچنین قابلیت استفاده هم در حالت پر بودن با آب را داشته باشد و هم بتوان آن را در محیط های داخل منزل بدون به کار گیری آب استفاده کرد. زیرا طراحی این مجموعه بادی به گونه ای می باشد که بجز شنا و آبتنی می توان در داخل آن با بخش های دیگر آن نیز بازی کرد و سرگرم شد و ایجاد اشتیاق نمود. چنین طراحی بی نظیری در محصولا حرفه ای به کار گرفته می شود و تعداد زیادی نیز مخاطب را به خود جذب می کند و قادر به داشتن جذابیت ظاهری برای کودکان می باشد. برای آشنایی با مزیت ها و ویژگی های مفید و مناسب محصول به مطالب زیر مراجعه نمایید.


وجود سرسره بادی برای ایجاد هیجان و نشاط

یکی از مهم ترین بخش هایی که در این استخر بادی ایجاد شده است و سبب علاقه مندی افراد می شود سرسره بادی است که در بخشی از محصول ایجاد شده است و سبب بازی های مهیج و با نشاط برای کودکان می شود. این محصول با چنین قسمتی می تواند رضایت کودکان را جلب نماید و مدت زمان بازی آن ها را افزایش دهد و نیز می تواند محیطی نرم و راحت را برای آن ها فراهم سازد. در صورتی که علاقه مند به خرید این گونه استخر های بادی را دارید به شما پیشنهاد می شود که از این محصول برای کودکان خود استفاده نمایید تا وقت خود را به بهترین شکل پر نمایند و بتوانند زیبایی و لذت بازی را در کنار هم تجربه کنند. سرسره بادی در بخش های لبه خود دارای برآمدگی هایی می باشد که باعث می شود کودکان کم سن تر در زمان بازی به بیرون از محوطه نیوفتند و به این گونه ایمنی لازم نیز رعایت شده است و والدین می توانند با اطمینان کامل فرزند خود را به داخل محصول هدایت کنند.


حوضه آب در بخش پایین سرسره

استخر بادی در واقع بخش کوچکی را تشکیل می دهد که در کنار سرسره بادی قرار دارد و تشکیل حوضه آب را داده است و به شکل گرد می باشد. این بخش می تواند مقدار معینی آب را درون خود جای دهد و یا در زمان استفاده از محصول در مناطق خشکی و داخل منزل می توان این بخش را از توپ های رنگی و اسباب بازی های کوچک گوناگون پر کرد و باعث افزایش نشاط و لذت کودکان شد. علاوه بر آن با وجود این استخر بادی امکان راه اندازی آن در مهد کودک ها و سالن های ورزشی وجود دارد و می توان آن را برای تفریح کودکان در این گونه فضاها نصب نمود و با آب یا توپ های رنگی پر کرد.


داشتن حلقه های بادی به همراه محصول

چند عدد حلقه بادی و پلاستیکی از جنس بدنه اصلی در کنار محصول به خریدار داده می شود که با وجود بخش های ایجاد شده در کناره های آن می توان بازی های گوناگونی را انجام داد و برای کودکان هیجان بیش تری را ایجاد نمود. علاوه بر آن محوطه درونی محصول به اندازه ای می باشد که والدین نیز به همراه کودکان می توانند در داخل آن به بازی مشغول شوند و به همراه کودکان تجربه سرگرمی خاص را داشته باشند و در کنار آن ها مشغول شوند. حلقه های بادی با جنس مقاوم مورد استفاده طولانی مدت افراد قرار می گیرد و برای آن ها جذاب خواهد بود.


خرید

استخر بادی کودک طرح کوسه با ضمانت نامه رسمی در شرکت اینتکس تهران وجود دارد که با مراجعه به آن می توانید خرید خود را انجام دهید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
134 لیتر
طول
236 سانتی متر
عرض
158 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی سرخود
دارای حلقه های بادی
مناسب سنین کودکان و خردسالان
وزن: 4.5 کیلوگرم
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...