استخر بادی کودک همراه توپ بادی و تیوپ

کد intex 59469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 189 لیتر
  • قطر: 132 سانتی متر
  • ارتفاع: 28 سانتی متر
750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک همراه توپ بادی و تیوپ بادی یا حلقه شنا در فروش استخر بادی اینتکس و خرید استخر بادی کورک در نمایندگی محصولات بادی اینتکس برای استفاده بچه ها کودکان زیر ۴ سال با هدیه توپ و حلقه

استخر بادی رنگارنگ با حلقه شنا و توپ بادی بسیار جذاب و با طراحی ویژه می باشد. رنگ های شاد این استخر بادی مورد پسند کودکان است و می توانند در فصل گرما در حیاط منزل و یا حمام آب بازی و آبتنی بکنند و لذت ببرند. با وجود زندگی و روزمرگی های الان والدین استخر بادی کودک بسیار وسیله مناسب برای کودک عزیز شماست تا در خانه بدون هیچگونه مشکلی به بازی و تفریح در کنار دوستان خود بپردازد. کیفیت جنس استخر بادی اینتکس بی نظیر است و با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. سبکی و کم حجمی استخر بادی این امکان را فراهم می کند که در سفر هم بتوانید وسیله بازی و سرگرمی کودکان را به راحتی فراهم کنید و راه اندازی آسانی دارد

استخر بادی کودک همراه توپ و تیوپ بادی

استخر بادی کودک همراه توپ بادی و تیوپ یک محصول منحصر به فرد از کمپانی اینتکس بوده که به تازگی برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از طول عمر بالایی برخودار بوده و طراحی بدنه ای شاد و متنوع دارد. با توجه به این خصوصیات توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و تجربه یک خرید اسان و مطمئن پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید به دنبال انتخاب محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته بشند. شرکت اینتکس نیز برای احترام به اعتماد مصرف کنندگان و تولید محصولی با طول عمر حداکثری بدنه این محصول را از نوع پی وی سی با طرح چرم که ساختاری بادوام و انعطاف پذیر دارد تولید می کند. کف این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی دولایه می باشد. زیرا این بخش همواره با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. این ساختار با توجه به طول عمر بالا قابل استفاده در فضای باز و تمامی شرایط اب و هوایی می باشد.

ابعاد و وزن

این استخر بادی توپ توجه به وزن بدنه 3 کیلوگرمی و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه این محصول گرد بوده که قطر ان برابر 132 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح لبه ان 28 سانتی متر بوده که موجب گنجایش داخلی این استخر بالغ بر 189 لیتر می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول دارای یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی بوده به همین دلیل در کمتر از 3 دقیقه راه اندازی می شود. برای استفاده از محصول تنها کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط صاف باز کنید. سپس از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه و پمپ باد استاندارد محصول اقدام به باد کردن ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی دیواره های جدا بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک همراه توپ و حلقه شنا محصولی با ساختار پرتابل و طول عمری بالا بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
189 لیتر
قطر
132 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
وزن
3 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
دارای ساختار سه طبقه ای
دارای توپ و حلقه بادی
سنین بالای 3 سال
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...