توپ استخر بادی 100 عددی بست وی

کد bestway 93510

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید توپ استخر بادی 100 عددی بست وی اصل باداوم ترین و ارزان ترین توپ مناسب بچه ها قابل استفاده در داخل آب و استخر های بادی کوچک و بزرگ کاملا باداوم ، برای تهیه یک اسباب بازی مهیج بچه گاه ، توپ استخر بهترین گزینه میباشد

توپ استخر بادی 100 عددی بست وی یکی از متفاوت ترین محصولات شرکت بزرگ بست وی در زمینه طراحی و ارائه تجهیزات تفریحی مناسب کودکان بوده که موجب شده فرزند شما اوقات فراغت شاد و مهیجی را تجربه کند. توجه داشته باشید در روزهای سرد سال و یا در داخل محیط آپارتمان کودکان نمی توانند از استخر های بادی توپخود با آب استفاده نمایند. به همین دلیل بوده که برای این گونه موارد ما به شما این مجموعه کامل از توپ های پلاستیکی را توصیه می کنیم. این مجموعه زیبا دارای رنگبندی شادی بر اساس روحیات کودکانه بوده که شامل طیف رنگبندی قرمز ، آبی ، سبز و زورد می باشد. تعداد این توپ های پلاستیکی در واقع 100 عدد بوده تا بتواند مخزن داخل تمامی استخر های بادی کودک را با هر سایزی پر کرده تا کودکان به راحتی به تفریح شمغول شوند.


جنس این توپ ها از مرغوب ترین نوع پلاستیک انتخاب شده که رنگ ثابت داشته و هیچ نوع آسیب پوستی برای کودک ایجاد نخواهد کرد. محصول دارای یک ساک حمل نیز بوده که استفاده و جا به جایی آن را به راحتی ممکن می کند. وزن تمام ای مجموعه نیز تنها 800 گرم بوده به همین دلیل کودکان بالاتر از یک سال می توانند با اسودگی خاطر به وسیله آن ها تفریح کنند. البته مرغوبیت جنس بدنه این توپ های پلاستیکی به میزانی تعریف شده تا بتوانید در داخل آب نیز از آن ها استفاده کرد. با مراجعه به فروشگاه مرکزی محصولات بادی می توانید این مجموعه توپ را خریداری نمایید.

 نوع گرد
 قطر 5.7 سانتی متر
 رنگبندی قرمز ، آبی ، سبز ، زرد
 وزن 800 گرم
 جنس پلاستیک منعطف
 تعداد 100 عدد
 شرکت تولید کنندهبست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...