استخر بادی توپ کودک جدید بست وی

Bestway 52466

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی توپ کودک جدید بست وی محصولی با طراحی جذاب فضایی می باشد که بر روی بدنه خود اجسام فضایی را به خوبی درج کرده است . این استخر بادی بست وی به صورت گرد و با قطر 102 سانتی متری ساخته شده است که توسط برند سازنده رده سنی استفاده از آن برای کودکان دو سال می باشد اما بسته به قد و وزن کودک خود می توانید از این استخر بادی استفاده نمایید . استخر بادی جدید که به شما معرفی می کنیم به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ ، قابلیت پر شدن با آب و آب تنی کودک را دارد و در واقع با یک تیر می توانید دو نشان را بزنید . درون بسته بندی این استخر بادی علاوه بر برچسب تعمیرات ، چهار عدد عروسک بادی فضایی نیز وجود دارد که برای سرگرمی هر بیشتر کودک به کار گرفته شده است . جنس بدنه این استخر چه در کف استخر و چه در دیواره های آن از نوع پی وی سی چرمی دو لایه می باشد که به خوبی آب بندی شده است و به همین خاطر نفوذ آب به بیرون صورت نمی گیرد و با خیالی راحت می توانید از آن برای آب تنی دادن کودک خود استفاده کنید . دیواره های این استخر به صورت کاملا مقاوم ساخته شده اند و با توجه به حلقه ای بودن این دیواره ها برای راه اندازی آن ها سه عدد دریچه باد تعبیه شده است که قابل اتصال به انواع پمپ باد دستی و برقی هستند و باد کردن محصول در مدت زمان دو الی سه دقیقه ای صورت می گیرد . حجم آبی که درون این استخر جای می گیرد 101 لیتر می باشد و وزنی بالغ بر 1.4 کیلو گرم دارد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی حتی توسط خود کودک است .


استخر هایی مانند استخر بادی توپ کودک جدید بست وی که ابعاد نسبتا کوچکی دارند و قطر آن ها کم است ، به شما اجازه می دهد تا آن را در داخل حمام نیز راه اندازی کنید ، بدین ترتیب کودکان می توانند از این استخر ها برای استحمام نیز استفاده کنند . حمام کردن با استخر های بادی لذت بخش خواهد بود و حتی آن دسته از کودکانی که از حمام کردن فراری هستند ، با داشتن استخر بادی توپ کودک ترغیب شده و به حمام خواهند رفت . در ضمن وجود چنین استخر بادی در داخل حمام می تواند ایمنی را بیشتر کند تا کودکان بتوانند در یک شرایط بهتر که آسیب دیدگی بسیار پایین خواهد آمد استفاده کنند . برای اینکه بدنه این استخر به صورت بادی است و بسیار نرم می باشد . از سوی دیگر چون آب در یک محل جمع می شود ، کودکان در صورتی که بیوفتند ، در واقع داخل آب افتاده و مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد . 

رنگ استخر برای کودکان بسیار مهم است ، بهتر است که در هنگام خرید استخر بادی تصاویر محصولات را به کودکان نیز نشان دهید تا آن ها استخر خود را انتخاب کنند . البته اگر کودک شما سن پایینی دارد ، ما همین استخر را به شما پیشنهاد می کنیم ، برای اینکه رنگ آن جذاب بوده و بنفش است ، از سوی دیگر گهکشان هایی بر روی بدنه استخر نقش بسته است که آن را بیش از پیش زیبا و دوست داشتنی خواهد کرد . کف استخر بادی به دلیل اینکه آبی رنگ است ، می تواند آب داخل استخر را نیز آبی تر نشان دهد تا به جذابیت های استخر افزوده شود . این محصولات بادی از پی وی سی ساخته شده اند و کیفیتی فوق العاده دارند . تولید این محصول توسط شرکت بست وی انجام شده است و شما می توانید این استخر را که توسط برند معروف بست وی تولید شده و اورجینال است خریداری کنید . بهتر است که همواره محصولات بادی خود را از برند های معروف و شناخته شده خریداری کنید . اینتکس نیز یکی از این برند های معروف است 


  • قطر : 102 سانتی متر
  • ارتفاع : 25 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 101 لیتر
  • وزن : 1.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 52466

استخر بادی جدید بست وی یا همان استخر توپ کودک می تواند یکی از انتخاب های شایسته برای استفاده در محیط های خانگی باشد . این استخر بادی ساخته شده توسط برند بست وی و در سال 2022 می باشد که با طراحی جدید خود توانسته است توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب کند و در واقع می توان گفت که برای هر دو جنسیت دختر و پسر قابل استفاده است . رده سنی استفاده از این استخر بادی توسط برند سازنده برای کودکان بالای دو سال در نظر گرفته شده است و ارتفاع استخر بر این حسب 25 سانتی متر می باشد که بهترین عمق برای کودکان بالای دو سال است و پیرو استاندارد های جهانی می باشد .

با نگاهی به بدنه این استخر بادی می توانید متوجه دیواره های حلقه ای این استخر شوید . جایی که دیواره ها دارای سه حلقه مساوی بادی می باشد که در واقع فشار آب و کودکی که درون آب به جنب و جوش می پردازد را به دیواره ها به صورت یکسان منتقل می کند تا از وارد شدن آسیب به بدنه استخر به خوبی جلوگیری کند . این لایه ها توسط دریچه های مجزا باد می شوند و این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد را خواهند داشت . با استفاده از پمپ باد دستی و در تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی این استخر چهار الی پنج دقیقه می باشد که به طبع در صورت استفاده از پمپ باد برقی این مدت به یک الی دو دقیقه می رسد . برخلاف دیواره های بادی این استخر ، بخش کف آن به صورت دو لایه اما غیر بادی طراحی شده است که البته ایده آل می باشد و از برهم خوردن تعادل استخر جلوگیری به عمل می آید و همچنین افزایش طول عمر استخر را به همراه خواهد داشت .

باید گفت که این استخر کودک برای شما سورپرایز هایی نیز به همراه خواهد داشت که جذابیت استفاده از استخر را برای کودک شما دو چندان می کند . این استخر دارای 4 اسباب بازی به همراه خود می باشد که به صورت پلاستیکی هستند و اشکالی همچون ماه و خورشید و ستاره و سفینه دارند . کار به همین جا ختم نمی شود و 50 عدد توپ بازی نیز همراه این استخر است که بیشترین تعداد توپ همراه می باشد و بست وی تا به حال این حد توپ به همراه مدل های استخر خود قرار نداده بود . این توپ ها از نوع باز شونده می باشند و درون هر کدام از آن ها جوایزی قرار داده شده است که می تواند این محصول را به محصولی شگفت انگیز تبدیل کند . علاوه بر این محصولات یک عدد برچسب تعمیرات نیز درون بسته بندی این استخر قرار گرفته است که البته به همانند سایر محصولات بادی و رسم عادت بست وی می باشد و برای مواقعی کاربرد دارد که بدنه استخر دچار آسیب شده است و در این صورت با استفاده از این برچسب به راحتی می توانید بخش مورد نظر را تعمییر نمایید .

جنس بدنه استخر های بادی کودک یکی از مهمترین عناصر در افزایش طول عمر آن ها می باشد . جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی چرم می باشد ، این نوع پی وی سی در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی را از خود به نمایش می گذارد و به همین خاطر در هنگام بازی و یا آب تنی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . قطر این استخر به صورت تقریبی یک متر می باشد که مناسب برای استفاده در خانه و آب تنی کودکان در حمام می باشد و اگر به دنبال خرید استخر بادی کودک بست وی هستید می توانید سفارش خود را از فروشگاه اینتکس تهران به پایین ترین قیمت ثبت و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...