استخر توپ بادی با طرح کشتی دزدان دریایی

کد intex 48663

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع:
  • ظرفیت آب: 318 لیتر
  • طول: 190 سانتی متر
  • عرض: 145 سانتی متر
2,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی ، بهترین سرگرمی برای کودکان ، برای استفاده روی آب استخر و یا دریا ،همچنین مورد استفاده برای آبتنی در فصل گرما در حیاط منزل

استخر توپ بادی ، بهترین سرگرمی برای کودکان ، برای استفاده روی آب استخر و یا دریا ،همچنین مورد استفاده برای آبتنی در فصل گرما در حیاط منزل و آب ریختن داخل آن مناسب می باشد. همراه با 4 عدد توپ ، صندوقچه بادی ، طور بسکتبال ، پمپ باد و برچسب تعمیرات می باشد.  سبک و قابل حمل در مسافرت برای سرگرمی و شادی کودکان ، که با پمپ بادی در کمترین زمان پر و خالی می شود. اگر به دنبال هدیه با قیمت مناسب برای شاد کردن کودک دلبندتان هستید حتما با ما تماس بگیرید و از بین محصولات بادی فوق العاده جالب قلعه بادی اینتکس با سلیقه خود هدیه مناسبی را انتخاب کنید.

استخر توپ بادی با طرح کشتی دزدان دریایی

استخر های توپ کودک در طرح های بسیار متنوعی تولید می شود. این استخر ها کاربری های مختلفی دارند. از میان این تنوع بالا، استخرهایی وجود دارند که هم قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را دارند و هم می توانند به عنوان استخر آب مورد استفاده قرار بگیرند. این استخر های چند کاربرده برای کودکان از جذابیت بالاتری برخوردار هستند. زیرا امکان بازی های بیشتری را برای کودکان فراهم می کند. استخر توپ بادی با طرح کشتی دزدان دریایی یکی از استخر های بسیار جذابی است که برای پسران ساخته شده است. این استخر زیبا توسط شرکت اینتکس ساخته شده است. در ادامه سایر مشخصات استخر را بررسی می کنیم.


طراحی سه بعدی کشتی 

این استخر بادی به شکل کشتی طراحی شده است. استخر بادی به رنگ زرد می باشد و دیواره هایی کوتاه دارد. به دلیل کوتاه بودن دیواره کودکان کوچک تر به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و استخر برای کودکان کوچک تر دارای ایمنی خوبی می باشد. دیواره اصلی استخر یک تکه است و دارای دریچه باد جداگانه می باشد. در قسمت جلویی استخر یک عروسک بادی متصل به بدنه به شکل سر دزد دریایی وجود دارد. این عروسک کاملا به بدنه متصل شده است و بسیار زیبا می باشد. در کناره های استخر اسباب بازی های بادی به صورت وسیله پرتاب توپ تعبیه شده است. در انتهای استخر نیز دیواره به صورت دو تکه می شود و یک لایه دیگر بر روی دیواره قرار می گیرد. بر روی دیواره استخر یک میله وجود دارد که بر روی آن پرچم دزدان دریایی قرار گرفته است. تمامی این اسباب بازی ها به صورت بادی می باشند. بر روی این میله و پایین تر از پرچم، یک حلقه بسکتبال موجود می باشد که برای توپ بازی کردن کودک مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر تمام این ها توپ های رنگی مجزا به همراه استخر موجود است تا کودک بتواند با آن ها بازی کند. 


مشخصات فنی استخر بادی 

استخر بادی طرح کشتی دزدان دریایی دارای طول 190 سانتی متر و عرض 145 سانتی متر می باشد. ابعاد استخر به گونه ای است که مناسب برای استفاده در منزل و یا فضاهای باز می باشد. از این استخر بادی می توانید در منزل به عنوان استخر توپ بهره ببرید. به دلیل وجود حلقه بسکتبال کودک به زیبایی می تواند در استخر بادی توپ بازی کند. از دیگر مشخصات این استخر بادی می توان به رویه طرح چرم آن اشاره کرد. جنس استخر بادی بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد و به دلیل انعطاف بالا ضربه های ناشی از بازی کردن کودک را به راحتی دفع می کند. کف استخر بادی نیز به صورت دو لایه است که باد می شود و بسیار راحت می باشد. استخر بادی فوق 318 لیتر ظرفیت آب دارد. کیفیت بالای این استخر بادی باعث بالا بودن طول عمر آن شده و کودک از دوران خردسالی تا سنین بالاتر می تواند از آن استفاده کند. وزن استخر بادی در حالت بسته بندی 7 کیلوگرم می باشد. 


قابلیت های استخر بادی 

از این استخر بادی می توانید در مسافرت استفاده نمایید. با توجه به ابعاد کوچک بسته بندی استخر بادی، به راحتی می توانید آن را در صندوق خودرو جای دهید و در مسافرت ها و کمپینگ ها به همراه خود ببرید. کیفیت بالای استخر بادی به شما این امکان را می دهد تا این استخر را در برابر نور مستقیم آفتاب راه اندازی کنید. با قرار دادن استخر بادی در مقابل آفتاب در ساعت های طولانی ذره ای آسیب به بدنه استخر نمی رسد. می توانید از این استخر در کنار دریا، در حیاط منزل و ویلا و ... در دماهای مختلف آب استفاده کنید. ویژگی جذاب استخر بادی استفاده از آن به عنوان استخر توپ کودک می باشد. با ریختن توپ های رنگی در این استخر بی شک توجه تمامی کودکان جلب خواهد شد.


 

روش خرید استخر بادی

برای خرید استخر بادی طرح کشتی دزدان دریایی به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
ظرفیت آب
318 لیتر
طول
190 سانتی متر
عرض
145 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
وزن 7 کیلوگرم
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...