استخر بادی توپ گرد کودکانه

کد intex 48674

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت:
  • قطر: 86 سانتی متر
  • رده سنی: کودک
880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد کودکانه در نمایندگی محصولات بادی ، محصول شرکت اینتکس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

استخر بادی توپ گرد کودکانه اینتکس، این نوع استخر بادی اینتکس مناسب کودکان یک تا سه سال طراحی شده است، که اوج شور و اشتیاق این کودکان عزیز می باشد و می توانند در تابستان در حیاط برایشان آب کرد و مورد استفاده قرار داد و یا در حمام به عنوان وان استفاده نمود که رنگ بندی زیبای این استخر بادی کودک را در حمام سرگرم می کند تا گریه نکند ، ساخته شده از مواد شفاف و با کیفیت پی وی سی درجه یک است، این استخر بادی از سری محصولات 2015 اینتکس می باشد، متناسب استفاده برای آبتنی و حمام کودکان طراحی شده است، استخر بادی به همراه 50 عدد توپ برای بازی کودک می باشد. کمجا و کم حجم است که می توان به راحتی در سفرها همراه خود برد.


استخر بادی گرد کودکانه

استخر بادی گرد کودکانه یکی از استخر های تولید شده در کارخانه بست وی بوده که در عین سادگی طراحی بدنه از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده به طوری که شما می توانید از طول عمر آن آسوده خاطر باشید. این استخر بادی  دارای تجهیزات جانبی بوده و وزن کم و راه اندازی ساده ای دارد. سازگاری بالای جنس بدنه استخر بادی گرد کودکانه موجب شده تا بتوانید از محصول در تمامی اماکن سرپوشیده و یا باز استفاده کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید مطمئن متناسب با نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این بخش همراه با ما باشید.

استخر بادی گرد کودکانه | فروشگاه اینتکس


کیفیت و جنس بدنه استخر بادی

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای بابت طول عمر و کارایی آن نداشته باشند. برای تهیه محصولی با این ویژگی نیاز بوده به کیفیت و جنس بدنه آن توجه شده تا از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار بوده و رضایتمندی شما را فراهم آورد. استخر بادی گرد کودکانه یکی  از باکیفیت ترین نمونه ها به شمار می رود. جنس بدنه آن از بادوام ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی شفاف تولید شده است. این جنس بدنه باکیفیت و مقاوم بوده و زیبایی قابل قبولی نیز دارد. کف استخر بادی با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل بوده که از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این نوع جنس بدنه موجب شده تا بتوانید از این استخر بادی در فضای باز و یا منزل استفاده کرده و نگران آسیب های احتمالی نباشید. بدنه شفاف  این استخر بادی کاملا مقاوم بوده و شما با رعایت اصول استفاده می توانید تا سال های طولانی از این محصول بهره برداری کنید.

استخر بادی گرد کودکانه | نمایندگی اینتکس


کاربرد استخر بادی

استخر بادی گرد کودکانه یک محصول دو منظوره به شمار می رود. در واقع شما می توانید از این محصول هم به صورت استخر توپ استفاده کرده و در صورت نیاز به عنوان استخر آبی نیز برای شما کارایی خواهد داشت. همانطور که گفته شده بدنه اصلی این استخر بادی بسیار باکیفیت بوده و سازگاری بالایی با تغییرات شرایط آب و هوایی دارد. به همین جهت در اثر تماس با دماهای مختلف آب و یا تابش مستقیم نور خورشید دچار آسیب نمی شود. البته به دلیل گسترش آپارتمان و فضاهای محدود منازل استفاده از استخر آبی برای برخی از خانواده ها ممکن نمی باشد. به همین دلیل تهیه یک استخر بادی کودک توپ می تواند یک پیشنهاد مناسب و ایده آل به حساب آید. استخر بادی گرد کودکانه یک مجموعه کامل و دو منظوره برای فرزند شما بوده تا متناسب با فضا و نیاز کودک بتوانید به صورت استخر آبی و یا استخر توپ از آن استفاده کنید.

استخر بادی گرد کودکانه | فروشگاه مرکزی اینتکس


لوازم جانبی استخر بادی

در زمان استفاده از استخر بادی به عنوان استخر توپ بادی کودک یکی از مهم ترین دغدغه ها مربوط به لوازم جانبی محصول بوده زیرا شما ملزم بوده تا با انجام یک خرید مجدد بتوانید توپ های مورد نیاز را تهیه کنید. اما استخر بادی گرد کودکانه یک مجموعه کامل و استاندارد برای این منطور می باشد. این استخر بادی گرد در داخل بسته بندی خود دارای تعداد 25 عدد توپ بادی رنگی پلاستیکی بوده که این توپ ها بدون پلیسه هستند. میزان این توپ ها برای تفریح کودکان در رده سنی 1 الی 4 سال مناسب بوده به صورتی که دیگر شما نیاز به خرید مجدد نخواهید داشت. این توپ ها بدون پلیسه بوده به همین دلیل برای کودک آسیب پوستی و مکشلاتی از این دست اینجاد نخواهد کرد. استخر های بادی توپ بست وی از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار بوده اما ممکن است برخی مواقع به دلیل استفاده نادرست بدنه آن ها دچار آسیب شود. به همین جهت و برای رفوه این بدنه در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز قرار داده شده و یک وسیله کاربردی مخصوصا در زمان تفریح فرزند شما در فضای باز می باشد.

استخر بادی گرد کودکانه | نمایندگی مرکزی اینتکس


راه اندازی استخر بادی

استخر بادی گرد کودکانه در کمترین زمان ممکن برای استفاده راه اندازی می شود. البه شما نیاز دارید تا یک عدد پمپ باد دستی مخصوص اینتکس را تهیه کنید. برای استفاده از محصول ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در محیط صاف و عاری از اجسام نوک تیز به طور کامل باز نمایید. این استخر بادی سه لایه بوده و هر یک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد کاملا اختصاصی راه اندازی می شوند. شما از طریق این دریچه ها و با استفاده از پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی می توانید محصول را در کمتر از 3 دقیقه به طور کامل راه اندازی کنید. به همین دلیل و با توجه به مرغوبیت جنس بدنه محصول شما می توانید از این استخر بادی در زمان سفر نیز استفاده کرده و موجب تفریح مهیج فرزند خود شوید.


خرید استخر بادی

برای خرید استخر بادی گرد کودکانه و یا انواع متنوع استخر بادی کودک می توانید به صورت حضوری به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق وب سایت شرکت intex به صورت آنلاین در منزل و یا محل کار خود اقدام به ثبت سفارش آنلاین نمایید.

نوع
گرد
ظرفیت
قطر
86 سانتی متر
رده سنی
کودک
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم شفاف
ظاهر رویه
ساده رنگی
نوع کاربری
با آب و توپ
وزن
0.8 کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
طراحی گرد سه لایه
بسته بندی کوچک و قابل حمل
نوع جنس: PVC شفاف
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
intex
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
تعداد توپ های همراه
50 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...