استخر توپ بادی دولایه بست وی

کد bestway 51141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,605,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است. استفاده از کفی طبی و بادشو در تولید این محصول موجب شده است تا برای استفاده کودکان ایده آل به نظر برسد. این استخر بادی مناسب برای استفاده طولانی مدت کودک می باشد و باعث اذیت و خستگی کودک نمی شود. دیواره استخر بادی نیز از ارتفاع کمی بهره مند است. این دیواره دولایه می باشد و از دو حلقه بادی متصل به هم تشکیل شده است. هر یک از این حلقه های بادی دارای یک دریچه باد هستند و به صورت جداگانه باد می شوند. این ساختمان ساده به راحتی قابل راه اندازی می باشد و در زمان کوتاهی آماده استفاده کودک می شود. این استخر بادی در دو رنگ تولید شده است. هر دو استخر ها دارای رنگ زمینه سفید می باشند. یکی از این استخر های بادی دارای خال هایی به رنگ آبی بر روی بدنه است که مناسب استفاده پسران ساخته شده و طراحی استخر بادی دیگر با خال های قرمز رنگ برای استفاده دختران می باشد.

استخر توپ بادی دولایه بست وی یکی دیگر از جدید ترین تولیدات کارخانه بست وی در ابتدای سال 2020 برای استفاده کودکان بالاتر از 2 سال بوده که با رعایت استاندارد های موجود طراحی و تولید شده است. این استخر بادی در واقع بدنه شفاف داشته که بر روی آن در دو رنگ قرمز و آبی نقطه هایی وجود دارد. بدنه اصلی این استخر توپ بادی از دولایه تشکیل شده که هر یک از لایه ها مجهز به دریچه های باد ختصاصی هستند. این نوع طراحی بدنه در زمینه افزایش طول عمر بدنه استخر بادی و همچنین میزان انعطاف پذیر بدنه موثر می باشد. شما با خرید این استخر توپ بادی در واقع یک بسته بندی کامل به همراه 50 عدد توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه برای بازی کودکان نیز دریافت خواهید کرد.


این استخر بادی کیفیت بالایی داشته و بدنه اصلی آن از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی تولید شده است. این جنس بدنه سبک و بادوام بوده به همین دلیل شما می توانید برای استفاده آبی نیز از این محصول بهره برداری کنید. وزن استخر توپ بادی کم بوده و بدنه سبکی دارد. از طرفی در کمترین زمان ممکن برای استفاده کودک شما اماده خواهد بود. به همین دلیل و با توجه به کیفیت بالای جنس بدنه شما می توانید از این محصول در زمان سفر و یا فضای باز نیز استفاده کنید. این استخر بادی ظرفیت آب داخلی مناسبی داشته تا در زمان استفاده به عنوان استخر آبی کودک در مصرف آب نیز صرفه جویی شود. شما می توانید از طریق فروشگاه اینتکس در ایران این استخر بادی توپ اورجینال را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کرده و درب منزل دریافت نمایید.

نوع خانگی، سفری
ظرفیت 73 لیتر
قطر 91 سانتی متر
ارتفاع 20 سانتی متر
جنس رویهپلاستیک pvc
ضخامت دیواره 0.20 میلی متر
ضخامت کف 0.18 میلی متر
پمپ ندارد
نوع پمپ-
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 2 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 دارای ساختار دو طبقه
طراحی زیبا
به همراه 50 عدد توپ پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

استخر توپ بادی دولایه بست وی

شرکت بزرگ بست وی به عنوان یک تولید کننده جهانی محصولات بادی، در تولید محصولات بادی کودک همواره پیشتاز بوده و این بار دست به ابتکار جالبی زده است. تولید استخر بادی کاملا مشابه در دو رنگ از نوآوری های این شرکت مشهور می باشد. دو استخر بادی شبیه به هم با دو رنگ متفاوت دخترانه و پسرانه برای خانواده هایی که دارای دختر و پسر می باشند بسیار مناسب به نظر می رسد. استخر توپ بادی دو لایه بست وی را در ادامه مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


قابلیت ها و لوازم همراه 

به همراه این استخر بادی 50 عدد توپ بدون پلیسه پلاستیکی قرار داده شده است. از این استخر بادی می توان به عنوان استخر توپ استفاده نمود. می توانید استخر بادی را راه اندازی کرده و در اتاق کودک قرار دهید و داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. از دیگر کاربردهای این استخر بادی استفاده از آن به عنوان وان بادی می باشد. می توانید این استخر بادی را در حمام قرار دهید و از آن به عنوان وان بادی استفاده نمایید. اغلب کودکان از بازی کردن در آب لذت می برند اما استحمام برای آن ها کاری دشوار می باشد. با استفاده از این استخر بادی فضای حمام را برای استفاده کودک لذت بخش کنید. دیگر قابلیت این محصول استفاده از آن در مسافرت ها می باشد. این استخر بادی قابلیت استفاده در فضاهای باز را دارد و به دلیل دارا بدون حجم و وزن کم، به راحتی در مسافرت ها قابل استفاده است. در هر فضایی همانند ساحل که امکان بازی با آب برای کودک فراهم بود می توانید استخر بادی را راه اندازی کرده تا کودک از بازی کردن در آب لذت ببرد. 


مشخصات فنی استخر بادی 

این استخر بادی از قطر 91 سانتی متر و ارتفاع 20 سانتی متر برخوردار می باشد. ظرفیت آب استخر بادی معادل 73 لیتر است که به سادگی پر می شود. وزن بسته بندی استخر بادی برابر با 4 کیلوگرم می باشد. این استخر بادی برای استفاده کودکان بالای 2 سال طراحی شده است. بدنه استخر بادی از بهترین نوع پلاستیک منعطف می باشد. این نوع بدنه وزن کمی دارد و از استحکام قابل ملاحظه ای در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد. در برابر پارگی و ساییدگی نیز از مقاومت بالایی بهره مند است. از این استخر بادی در برابر آفتاب نیز می توان استفاده نمود. قرار گرفتن در برابر آفتاب مستقیم به کیفیت بدنه آسیبی وارد نمی کند. برای داشتن طول عمر بالا استخر بادی، باید نکات نگه داری را در هنگام استفاده رعایت بفرمایید. استخر بادی بدنه ای قابل اشتعال دارد. از قرار دادن آن در برابر آتش خودداری کنید. مراقب باشید تا کودک اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکند. پس از راه اندازی استخر بادی برای جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و آن را بر روی زمین نکشید. 


راهنمای خرید

استخر توپ بادی دو لایه بست وی را با قیمتی ارزان از سایت اینتکس تهران تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...