استخر بادی کودک مدل دخترانه میکی موس

کد bestway 91069

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 140 لیتر
  • قطر: 122 سانتي متر
  • ارتفاع: 25 سانتي متر
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح میکی موس گرد محصولی نو و بروز برای استفاده کودکان با طراحی بسیار زیبا با ساختاری کاملا استاندارد مطابق با متد های روز جهان با ابعاد مناسب برای استفاده کودکان می باشد. با توجه به همین ابعاد استخر بادی کودک طرح میکی موس گرد دارای ظرفیت آبی برابر با 140 لیتر آب می باشد. این محصول از پر طرفدارترین استخر های بادی اینتکس تهران می باشد. جنس بدنه و جنس بخش کناری این استخر بادی با توپ کودک از وینل و جنس کف آن از ونیل دولایه با مقاومت بالا می باشد. تولید شده توسط برند بزرگ و نامی بست وی ، دارا بودن قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ ، دارا بودن ارگونومی ساخت سه حلقه ای و دارا بودن اقلام همراه از جمله برچسب تعمیرات از سایر ویژگی های استخر بادی کودک طرح میکی موس گرد می باشد. 

استخر بادی کودک مدل دخترانه میکی موس 

برای اغلب کودکان بازی کردن در آب، جزو لذت بخش ترین بازی ها به شمار می رود. فراهم کردن فرصتی که کودک بتواند در هر محیطی که مایل بود به بازی مشغول شود، او را شگفت زده خواهد کرد. با خرید استخر های بادی می توانید به خوبی فضایی را ایجاد کنید که کودک بتواند با هیجان در آب بازی کند. به همین دلیل استخر های بادی کودک از پرفروش ترین محصولات بادی به شمار می رود. استخر بادی کودک مدل دخترانه میکی موس یک استخر بادی فوق العاده زیبا با طراحی ساده است که در ادامه به معرفی ویژگی های آن می پردازیم. 


ساختمان ساده و طراحی جذاب

این استخر بادی از سری استخر های بادی نسل اول می باشد. استخر های بادی نسل اول دارای ساختمان ساده ای بوده که متشکل از یک کفی و یک دیواره چند لایه می باشند. اغلب این استخر های بادی دارای فرم مستطیلی، مربعی و یا گرد هستند. استخر بادی کودک مدل دخترانه استخری با طراحی دایره ای می باشد که از کفی بادشو و طبی برخوردار است. این کفی بسیار راحت بوده و انعطاف خوبی دارد. اگر در حین بازی کودک به کف استخر برخورد کند، کودک دچار آسیب نمی شود. هم چنین در صورت نشستن طولانی مدت و یا بازی طولانی مدت کودک خسته نشده و اذیت نمی شود. دیواره استخر بادی نیز به صورت سه لایه ساخته شده است. این دیواره دارای سه دریچه باد مجزا بوده که بر روی هر یک از حلقه های بادی قرار دارند. دیواره خارجی استخر بادی به رنگ صورتی می باشد که بر روی آن تصاویر انیمیشن میکی موس موجود است. دیواره داخلی استخر بادی نیز به رنگ زرد طراحی شده است. این استخر بادی با طراحی زیبا، بی شک مورد توجه تمامی کودکان دختر واقع می شود. 


مشخصات ظاهری

استخر بادی دارای قطر 122 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر می باشد. این استخر بادی گنجایش نگه داری 140 لیتر آب را دارا است. استخر بادی دارای وزنی کم تر از دو کیلوگرم می باشد که به راحتی می توان آن را حمل کرد. 


کیفیت بدنه 

استخر بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد. این نوع بدنه دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که آن را به گزینه ای مناسب برای خرید تبدیل می کند. بدنه استخر بادی سبک بوده که به راحتی می توان آن را جابه جا کرد. جنس بدنه به گونه ای می باشد که با دارا بودن انعطاف بالا، به خوبی ضربه های وارده را دفع می کند و استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. از این استخر بادی در فضاهای خارج از منزل نیز می توانید استفاده کنید. بدنه استخر بادی قابلیت استفاده در برابر نور آفتاب را نیز دارا می باشد. استخر بادی در صورت رعایت نکات نگه داری دارای طول عمر بالایی می باشد و تا سال ها بدون ذره ای افت کیفیت قابل استفاده خواهد بود. استخر بادی را در نزدیکی آتش قرار ندهید زیرا بدنه استخر قابلیت اشتعال دارد. استخر بادی را پس از راه اندازی بر روی زمین های ناهموار نکشید و برای جابه جایی، استخر بادی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه استخر بادی خودداری کنید. در صورت عدم رعایت یکی از این نکات و وارد شدن آسیب به بدنه استخر بادی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات بدنه را ترمیم کنید. در صورتی که آسیب وارد شده به بدنه جدی بود می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان برای تعمیرات تخصصی استخر بادی اقدام کنند. 


راهنمای خرید

برای دریافت مشاوره جهت خرید استخر های بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. هم چنین برای خرید استخر انواع استخر های بادی می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. استخر بادی کودک مدل دخترانه میکی موس را می توانید از طریق این فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید

نوع
گرد
ظرفیت آب
140 لیتر
قطر
122 سانتي متر
ارتفاع
25 سانتي متر
جنس بدنه
وینیل
جنس کناره
وینیل
وزن
1.4 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت بست وی
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
ارگونومی ساخت سه حلقه ای
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
جنس کف
وینیل دو لایه
کف بادی
بله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...