استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با پمپ تصفیه سایز ۷۶*۳۰۵

کد intex 28125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 3853 ليتر
  • قطر: 305 سانتي متر
  • ارتفاع: 76 سانتي متر
6,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی طرح دار ایزی ست اینتکس با پمپ تصفیه در نمایندگی محصولات اینتکس ، ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته برزنتی طرح دار ایزی ست با پمپ تصفیه از دیگر استخر های بادی ایزی ست ساخت شرکت اینتکس میباشد که برای تفریحات خانوادگی و یا مستقل طراحی و ساخته شده و توانسته مورد رضایت خریداران واقع شود.این محصول دارای ابعاد مناسب برای استفاده 3 تا 5 نفره میباشد که برای قطر 3 متری ظرفیت معقولی محسوب میشود. این محصول تولید 2018 شرکت اینتکس بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی می باشد تا بدنه ای مقاوم در برابر فشار و دمای آب  و همچنین ضربه هایی که ممکن است به آن وارد شد داشته باشد. استفاده از این جنس در بدنه باعث شده تا این استخر بسار مقاوم باشد و به سادگی دچار مشکل نشود و این موضوع یکی از دلایل استقبال بالای مشتریان از این محصول است انعطاف بالای این استخر بادی  برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این محصول میباشد که راحتی استفاده از استخر را دوچندان کرده است .این قابلیت موجب می شود تا به راحتی این محصول را با خود در هر مکانی حمل و جا به جا کنید. استخر های پیش ساخته ایزی ست اصولا از روش های راه اندازی بسیار آسان تری نسبت به دیگر استخر های پیش ساخته برخوردار بوده و زمان کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت.این محصول نیز در مدت زمان کمی توسط یک پمپ بادی معمولی نیز آماده استفاده میشود.

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با پمپ تصفیه سایز ۷۶*۳۰۵

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با پمپ تصفیه سایز ۷۶*۳۰۵ نسل جدید استخرهای پیش ساخته ای می باشد که با داشتن بدنه ای گرد و بزرگ می تواند شرایط را برای بهره برداری آسان از محصول مهیا سازد و افراد اعضای یک خانواده را درون خود محفوظ نگه دارد. جای گیری این افراد در داخل استخر پیش ساخته به صورتی می باشد که بدنه قادر به حفظ راحتی تمامی اعضای خانواده بوده است و از این رو برای این افراد آماده شده است. همچنین این استخر پیش ساخته به صورت آسان راه اندازی و نصب می شود و می تواند به سرعت پس از خرید استفاده شود. نام این محصول استخرپیش ساخته ایزی ست می باشد که به معنی راحت بودن راه اندازی بوده است. از این رو افراد این محصول را خریداری می کنند و به آسانی در حیاط منزل خود و یا محل های مختلف از وجود آن بهره مند می شوند. ظاهر این استخر پیش ساخته فانتزی و زیبا می باشد و دارای بدنه ای رنگی بوده است. از این رو یکی از جذاب ترین محصول در دسته بندی این گروه از محصولات بادی را شامل شده است و می تواند با وجود آب کافی در داخل بدنه به بهترین شکل حضور پیدا کنید. بدنه محصول برای راحتی افراد طراحی به خصوصی پیدا کرده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.


طراحی خاص بدنه

این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای بادی می باشد که در مقایسه با استخر های پیش ساخته دیگر دارای تفاوت می باشد. این تفاوت در بدنه قابل مشاهده است اما به طور کلی می تواند مقاومت و استحکام لازم برای استفاده را داشته باشد. این محصول خاص برگرفته از استخر های بادی کودکان و یا نوجوانان بوده است که با ابعاد بزرگ برای اعضای یک خانواده در نظر گرفته شده است و می تواند راحتی مطلوبی برای آن ها ایجاد سازد. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر دارای خاص بودن بدنه بوده است و لبه های پهن و بادی دارد. این لبه ها در صورت برخورد افراد می تواند از بروز آسیب و صدمه به آن ها جلوگیری کند و آن ها را دچار درد نکند. از این رو با ضخامت بالا در برابراین برخورد ها استحکام لازم را دارا می باشد و می توند در طول عمر بالا شرایط را برای استفاده خود مهیا سازد. بدنه استخر پیش ساخته دارای شکل گرد بوده است تا افراد به راحتی در آن جای گیرند و راحت تر در داخل آن مشغول بازی شوند.


کف ضخیم و نرم محصول

این استخر پیش ساخته در بخش کف دارای یک لایه اضافی بوده است تا شرایط و مقاومت برای استفاده دائمی از محصول مهیا باشد و بتوانند مناسب ترین موقعیت را داشته باشند. از این رو نرم و راحت بوده است و در زمانی که افراد از محصول استفاده می کنند پاهایشان دچار خستگی نمی شود و به طور کلی هیچ مشکلی برای آن ها ایجاد نمی شود. استخر پیش ساخته مد نظر برای افزایش این مقاومت در بخش کف در کنار محصول زیر اندازی نیز به خریداران می دهد تا قبل از نصب در زیر بدنه بیاندازند. این زیر انداز ضخامت زیره را افزایش می دهد و می تواند سبب دوام بالا تری از بدنه شود.


طرح های رویه محصول

همان طور که در عکس محصول مشاهده می شود می توان با دقت تماشا کرد که این محصول دارای دیواره ای فانتزی می باشد که بر روی آن طرح هایی از دریا و موجودات آن حک شده است. در این باره می توان گفت که طرح ها ثابت و بدون تغییر هستند و در گذر زمان از بین نخواهند رفت و دچار رنگ پریدگی نیز نمی شوند. از سوی دیگر این محصول خاص رنگ های شاد و جذابی دارد که در محیط به شکل ویژه ای سبب جذابیت محصول می شود.


روش خرید محصول

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با پمپ تصفیه سایز ۷۶*۳۰۵ پر طرفدار ترین محصول در گروه محصولات بادی است که برای خرید در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران موجود می باشد.

نوع
گرد
ظرفیت آب
3853 ليتر
قطر
305 سانتي متر
ارتفاع
76 سانتي متر
جنس پایه ها
-
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 110 ولت
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی ها
قابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي انعطاف پذیری بالای بدنه
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...