استخر پیش ساخته ایرتکس 10 در 5 با عمق یک و نیم

irtex 330902

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
67,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرتکس 10 در 5 از بزرگترین استخر های پیش ساخته و آماده شرکتی می باشد که تنها برای استفاده از آن ها نیاز است تا محصول را راه اندازی کرده و در مدت زمان کمتر از 2 ساعت صفر تا صد راه اندازی این استخر ها را انجام داده و یک استخر ویلایی و خانگی بسیار خوبی را برای خود داشته باشید . این نوع از استخر ها به دلیل اینکه از قبل تولید شده و تنها نیاز به مونتاژ و نصب دارند ، با نام استخر پیش ساخته شناخته می شوند . 

برند ایرتکس از موفق ترین برند ها در زمینه تولیدات استخر های پیش ساخته می باشد که فروشگاه اینتکس تهران به صورت انحصاری محصولات پیش ساخته این برند را به فروش می رساند . استخر پیش ساخته ایرتکس 10 در 5 با توجه به طول ده متر و عرض پنج متری خود به یکی از بهترین استخر ها برای شنا کردن و تفریحات آبی تبدیل شده است . همچنین توجه داشته باشید که این استخر های پیش ساخته دارای عمق زیاد تا 130 سانتی متر می باشند که فضای ایده آل را برای استفاده بزرگسالان فراهم خواهد کرد . 

توجه داشته باشید که استخر های پیش ساخته ایرتکس از متریال های بسیار عالی ساخته شده اند و برای تولید بدنه آن ها از پایه های فلزی استفاده شده است که به خوبی می تواند وزن بالای آب را تحمل کند . همچنین توجه داشته باشید که بدنه استخر پیش ساخته ایرتکس 10 در 5 از pvc برزنتی چند لایه ساخته شده است که باعث شده تا به خوبی بتواند وزن های بسیار بالای آب و حجم زیادی از آب را تحمل کند بدون اینکه آسیبی ببیند . تمامی اجناس استفاده شده در تولید استخر پیش ساخته ایرتکس ضد آب بوده و طول عمر بالایی را دارند . 

استخر پیش ساخته بزرگ ایرتکس با ابعادی استانداردی که دارد علاوه بر استفاده های تفریحی و آب تنی در جهت ذخیر آب کشاورزی و همچنین پرورش ماهی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به همین خاطر در همان ابتدای معرفی به بازار به خوبی توانسته است فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد . این استخر پیش ساخته ایرتکس ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد که به راحتی می تواند سالیان سال مورد استفاده شما قرار بگیرد و با توجه به تست های صورت گرفته بر روی آن ، طول عمر فراتر از استاندارد را دارد . قیمت مقرون به صرفه این استخر پیش ساخته داخلی به دلیل حذف هزینه های واردات محصولات و همچنین واسط های فروش باعث شده است تا مورد توجه بسیاری از خریداران قرار بگیرد . زیرا این استخر پیش ساخته علاوه بر قیمت پایین تر از مدل های دیگری که دارد ، به خوبی می تواند از نظر کیفیت ساخت با استخرهای پیش ساخته برند اینتکس و بست وی رقابت نماید .

خرید استخر پیش ساخته می تواند درجهت مصارف مختلفی صورت بگیرد و ابعاد این استخر آماده ایرتکس کاربردهای بسیاری دارد . با توجه به متریال بدنه ای که برای ساخت این محصول به کار گرفته شده است ، می توانید آن را به صورت روکار و یا توکار نصب و راه اندازی نمایید که به همین خاطر دست شما را به خوبی باز می گذارد تا در فضایی که در اختیار دارید بتوانید این استخر پیش ساخته را نصب نمایید . نصب و راه اندازی این ابعاد استخر پیش ساخته در مدت زمان دو ساعته صورت می گیرد و برای این امر می توانید از دی وی دی های آموزشی استفاده کرده و یا از خدمات نمایندگی اینتکس تهران پس از خریداری استخر استفاده نمایید .

حجم آبی که درون این استخر پیش ساخته بزرگ قرار می گیرد بالغ بر 56000 لیتر می باشد که میزان آب قابل توجه ای است . ابعاد دقیق این محصول به مشخصات ( طول : 1000 سانتی متر ، عرض : 500 سانتی متر و ارتفاع : 150 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای بزرگ داخلی دارد . برای شفاف و تمیز نگه داشتن میزان آبی که درون این استخر جای می گیرد نیاز به استفاده از پمپ تصفیه فیلتری بزرگ و یا انواع پمپ تصفیه شنی می باشد تا آبی شفاف را برای شما فراهم آورد . این استخر پیش ساخته در پکیج اقتصادی قرار دارد اما تمامی تجهیزات جانبی نظیر پمپ تصفیه آب درون استخر ، نردبان ، زیرانداز و درپوش را می توانید به صورت جداگانه با پایین ترین قیمت و بالاترین قیمت از نمایندگی اینتکس تهران خریداری نمایید . 

این حجم بالای آب باید توسط ستون های مستحکم نگهداری شوند و به همین خاطر در بخش های بیرونی دیواره استخر از ستون های آلومینیومی ضخیم استفاده شده است که توسط تسمه های نگهدارنده برزنتی به دیواره های استخر متصل می شوند . این دیواره ها کاملا ضد آب بوده و ساخته شده از پی وی سی برزنتی دو لایه و لایه هایی از الیاف شمعی می باشند که مقاومت و استحکام فوق العاده ای را به بدنه استخر انتقال می دهد . لازم به ذکر است که ستون های نگهدارنده این استخر پیش ساخته به صورت کاملا ضد زنگ می باشند و در شرایط جوی مختلف هیچ گونه آسیب و یا زنگ زدگی درون آن ها دیده نمی شود و در تست های صورت گرفته به خوبی پارامترهای استاندارد را پاس کرده اند .

همچنین دیواره های برزنتی این محصولات به خوبی در برابر فشار بالای آب ، دمای هوا و رطوبت و شرجی بالا مقاوم سازی شده اند و قابلیت استفاده در فضای باز را علاوه بر محیط های سرپوشیده مهیا می کنند . ابعاد این استخر پیش ساخته درون بسته بندی بسیار کم حجم تر از ابعاد باز شده می باشد و می توانید آن را به راحتی به شهر های شمالی انتقال دهید و در باغ و ویلای خود راه اندازی نمایید . برای خرید استخر پیش ساخته بزرگ ایرتکس با قیمت ارزان و ضمانت کیفیت کافیست تا همین حالا سفارش خود را از طریق روش های موجود در سایت نهایی کنید .

نوعمستطیل
ظرفيت آب۵۶۰۰۰ ليتر
طول۱۰ متر
عرض۵ متر
ارتفاع۱۵۰ سانتی متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهنمایندگی اینتکس تهران
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...