استخر پیش ساخته ایرتکس 6 در 4 عمق 150

irtex 330905

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
58,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرتکس 6 در 4 عمق ۱۵۰ ایرانی مستطیل با ابعاد استاندارد بهترین مدل استخر پیش ساخته تولید ایران با نصب سریع و آسان به صرفه ترین راه داشتن استخر برای داخل منزل یا ویلا بدون نیاز به زیرسازی و بتن ریزی ، این استخر پیش ساخته محصول و تولید شرکت ایرانی می باشد که در انواع سایزهای مختلف تولید و عرضه می شود و جنس بدنه آن تولید شده از برزنت و پی وی سی می باشد جهت نصب و راه اندازی آن نیاز به آموزش قبلی نمی باشد و اما برای دریافت گارانتی و خدمات حتماً آن را به شرکت فروشنده بسپارید که بتوانید از مزایای آن استفاده نمایید این محصول در کمتر از یک ساعت نصب و قابل استفاده است جهت خرید استخر پیش ساخته ایرانی دفتر فروش اینتکس در تهران واقع در جلال آل احمد تماس بگیرید

استخر های پیش ساخته به واسطه سهولت در راه اندازی و استفاده و البته قیمت بسیار ارزان تر و کارایی بهتری که نسبت به استخر های بتنی دارند ، از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و فروش بسیار خوبی نیز دارند . با توجه به این موارد فروشگاه اینتکس با توجه علاقه مشتریان به این نوع از استخر های پیش ساخته ، به صورت انحصاری استخر های پیش ساخته ایراتکس را که کیفیت بسیار بالایی دارد ، در فروشگاه اصلی اینتکس موجود کرده است و با فروش بدون واسطه این محصولات ، شما می توانید با هزینه های بسیار کمتر خرید های خود را از فروشگاه اینتکس انجام دهید . 

همانطور که در نام استخر پیش ساخته ایرتکس فوق ذکر شده است ، طول استخر به 6 متر و عرض آن نیز به 4 متر می رسد ، با توجه به این ابعاد و مقایسه آن با سایر استخر های تولید شده برند ایرتکس می توان گفت که ابعادش نسبتا بزرگ بوده و برای استفاده در ویلا ها و باغ ها مناسب باشد . همچنین توجه داشته باشید که شما می توانید استخر های پیش ساخته خود را حتی در زیرزمین یا طبقات نیز راه اندازی کنید ، چرا که این محصولات ، قابلیت راه اندازی بر روی زمین را داشته و به سادگی می توانید از آن ها بر روی زمین استفاده کنید . 

برای استفاده نیز تنها کافیست تا با استفاده از نردبانی که برای استخر در نظر گرفته شده است به داخل آب رفته و از آن خارج شوید . توجه داشته باشید که استخر های پیش ساخته دوام و کیفیت بالایی را دارد ، به طور مثال بدنه استخر پیش ساخته ایرتکس فوق از طراحی سه لایه متشکل از برزنت و الیاف های شمعی به همراه pvc ساخته شده است و به همین جهت دوام بسیار عالی را در برابر وزن های بالا داشته و البته خاصیت ضد آبی نیز دارد و نور آفتاب نیز به آن صدمه ای را وارد نمی کند . 

استخر پیش ساخته یکی از محبوب ترین لوازم تفریحات آبی می باشد که امروزه می توان در بسیاری از خانه ها ، آپارتمان ها و باغ ها و ویلاها مشاهده کرد . استفاده از استخرهای پیش ساخته به دلیل سهولت در راه اندازی و همچنین جمع آوری به خوبی گسترش پیدا کرده است و این محصولات به خوبی توانسته اند خود را به عنوان جایگزینی برای استخرهای بتنی پر دردسر معرفی کنند . ایرتکس یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید استخر پیش ساخته در ایران می باشد که توانسته است کیفیت فوق العاده ای را به تولید برساند و محصولات این برند در رقابت خوبی با برندهای بزرگ جهانی همانند اینتکس و بست وی قرار دارد . استخر پیش ساخته ایرتکس که در این بخش به شما معرفی می کنیم یکی از ابعاد استاندارد این استخر می باشد که قابل استفاده در انواع باغ و ویلا است و با توجه به سهولت در جا به جایی به راحتی می توانید آن را به شهرهای دورتر از محل زندگی خود انتقال دهید .

ابعاد این استخر پیش ساخته ایرتکس به طول 6 متر و عرض4 متر می باشد که با توجه به ارتفاع 150 سانتی متری که برای آن تا لبه های بالایی استخر در نظر گرفته شده است می تواند به عنوان یک استخر شخصی برای استفاده چندین نفر مورد استفاده قرار بگیرد . یکی از ویژگی هایی که این استخر پیش ساخته و البته اغلب استخرهای پیش ساخته ایرتکس دارند ، قابلیت نصب به صورت روکار و توکار می باشد که باعث می شود تا بتوانید از آن با انواع سبک ها و سلیقه ها استفاده کنید . حتی می توانید این استخر را درون پارکینگ و یا پشت بام خانه های آپارتمانی خود نصب کنید و بدون داشتن حیاتی بزرگ ، یک استخر شخصی را در محیط خانگی خود داشته باشید .

همانطور که در تصاویر این استخر مشاهده می کنید ، این محصول دارای ستون های نگهدارنده مقاوم و ضخیم می باشد که به خوبی دیواره های استخر را بر روی خود نگهداری می کنند . این ستون های در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند تا استحکام بالایی را ایجاد کنند و به خوبی می توانند وزن های بالا را بر روی خود مهار کنند . با کمی توجه به ساختار این استخر پیش ساخته می توان دید که ستون ها علاوه بر قسمت بالایی ، در بخش های زیرین این استخر نیز توسط تسمه های برزنتی به دیواره ها متصل هستند و به همین خاطر جدا شدن دیواره ها از ستون ها غیرممکن می شود . رنگ بدنه بیرونی این استخر پیش ساخته طوسی می باشد که با لبه های سفید و بخش داخلی آبی رنگی که دارد ، جلوه زیبایی را می تواند به محیط تفریح شما ببخشد .

اما بخش اصلی هر استخر پیش ساخته را می توان دیواره های آن دانست . دیواره هایی که ساخته شده از جنس برزنت سه لایه همراه با الیاف شمعی می باشد و می تواند فشار بالای آب را به خوبی بر روی خود نگهداری کند . این دیواره ها بسیار ضخیم است و در برخورد هایی که بر اثر آب تنی ایجاد می شود ، آسیب پذیری نخواهد داشت اما با توجه به شیوه استاندارد استفاده باید از این استخر بهره ببرید تا طول عمر بسیار بالاتری را برای استخر مشاهده نمایید . در بدنه این محصول یک عدد دریچه تخلیه در قسمت پایینی آن تعبیه شده است که قابلیت اتصال شیلنگ های باغچه را خواهد داشت و به همین خاطر به راحتی می توانید آب داخلی این استخر را خالی نمایید و بهترین ذخیره آب برای آبیاری درختان باغ و ویلای شما به حساب می آید . 

ظرفیت آبی که برای پر کردن این استخر پیش ساخته نیاز خواهید داشت بالغ بر 27000 لیتر می باشد . همچنین وزن سبک این استخر آماده ایرتکس و حجم نسبتا کوچک تری که به نسبت سایر مدل های استخر پیش ساخته در هنگام جمع آوری اشغال می کند باعث می شود تا برای انتقال آن حتی با ماشین شخصی خود محدودیتی نداشته باشید و به راحتی بتوانید آن را به باغ و ویلای خود در شهر های دیگر انتقال دهید . برای خرید استخر پیش ساخته ایرتکس با ارزان ترین قیمت به همراه خدمات پس از فروش همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

نوعمستطیل
ظرفيت آب۲۷۰۰۰ ليتر
طول6 متر
عرض4 متر
ارتفاع۱۵۰ سانتی متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازدارد
نردباندارد
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر شنا
داراي دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهنردبان ، پمپ تصفیه ، زیر انداز 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...