استخر پیش ساخته ایرتکس 9 در 3

irtex 330900

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
94,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرتکس 9 در 3

استخر پیش ساخته ایرتکس یکی از بهترین استخر های پیش ساخته موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که توسط ایرتکس تولید شده و یکی از بهترین و با دوام ترین استخر های بادی در بازار می باشد . استخر پیش ساخته ایرتکس 9 در 3 همانطور که اشاره شده است ، دارای طولی 9 متری و عرض 3 متری بوده که ارتفاع استاندارد 130 سانتی متری نیز دارد که به شما و مصرف کنندگان اجازه خواهد داد تا در فضای بزرگ و مناسب به تفریحات آبی و حتی شنا کردن مناسب باشد . 

البته نه تنها استخر پیش ساخته ایرتکس 9 در 3 بلکه سایر استخر های پیش ساخته و حتی بتنی که عمق کم دارند ، مناسب برای شیرجه زدن نیستند ، اما عمق 130 سانتی متری استخر پیش ساخته ایرتکس به افراد اجازه خواهد داد تا به سادگی شنا کنند . حتی کودکان نیز می توانند با استفاده از وسایل ایمنی همچون حلقه های شنا بادی و یا جلیقه های بادی به همراه والدین خود از استخر پیش ساخته استفاده کنند . 

این محصولات و استخر های پیش ساخته ، استخر هایی هستند که از قبل تولید شده اند و تنها نیاز است تا آن ها را راه اندازی کنید . راه اندازی این محصولات نیز بسیار ساده بوده و شما می توانید آن را در صورت داشتن تجربه کافی در کمتر از 2 ساعت راه اندازی کرده و استفاده کنید . هر چند برای راه اندازی می توانید از نصاب های فروشگاه اینتکس تهران نیز کمک بگیرید . 

توجه داشته باشید که استخر پیش ساخته irtex به دلیل نوع طراحی خاصی که دارد ، قابلیت راه اندازی بر روی زمین را داشته و شما می توانید به سادگی آن را حتی بدون نیاز به حفاری بر روی زمین راه اندازی کرده و از محصول استفاده کنید . این استخر قابلیت نصب پمپ تصفیه آب را دارد و همچنین شما می توانید از آن به صورت دائم و یا موقتی نیز استفاده کنید . 

استخر پیش ساخته ایرتکس 9 در 3 را می توان از محبوب ترین استخرهای آماده بزرگ برای استفاده در باغ ها و ویلاهای شخصی دانست که محیطی مناسب برای آب تنی و شنا را برای شما فراهم می آورد . این استخر پیش ساخته قابلیت نصب در مدت زمان بسیار کوتاه دو الی سه ساعته را دارد که برای این امر کار سختی نیز نخواهید داشت و می توانید خودتان آن را نصب کرده و یا از خدمات نمایندگی اینتکس تهران استفاده کنید . متریال استفاده شده در ساخت این استخر پیش ساخته از نوع درجه یک می باشد که می تواند سالیان سال برای شما خدمت رسانی کند و مورد استفاده قرار بگیرد . نقد و بررسی این محصول به شما کمک می کند تا آن را بیشتر و بهتر بشناسید ، پس اگر شما هم قصد خرید استخر پیش ساخته ایرتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

ساختار این استخر پیش ساخته ایرتکس به صورت مستطیلی می باشد که مناسب برای آب تنی و حتی استفاده های صنعتی همچون پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی است . این مدل استخر پیش ساخته دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 900 سانتی متر ، عرض : 300 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر ) می باشد که حجم آب بالایی را درون خود جای می دهد . برای تصفیه این آب داخل این استخر پیش ساخته می توانید از انواع پمپ تصفیه آب فیلتری و یا شنی استفاده کنید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش استخر پیش ساخته و تجهیزات جانبی در ایران ، متنوع ترین مدل های پمپ تصفیه را برای شما فراهم آورده است که می توانید در کنار استخر پیش ساخته ، آن را نیز خریداری نمایید . بهترین نوع پمپ تصفیه آب برای این استخر پیش ساخته که دارای ابعاد بزرگی نیز می باشد ، پمپ تصفیه آب فیلتری سایز بزرگ و یا پمپ تصفیه آب شنی می باشد .

علاوه بر پمپ تصفیه آب ، تجهیزات جانبی دیگری همچون درپوش و زیرانداز برزنتی ، نردبان آلومینیومی ضد زنگ و همچنین فواره های آب نیز که از راکد ماندن آب جلوگیری می کنند قابل نصب و راه اندازی بر روی این مدل از استخر پیش ساخته هستند که می توانید آن ها را نیز از فروشگاه تهیه نمایید . اما یکی از مواردی که در هنگام خرید استخر آماده باید در نظر داشته باشید ، جنس بدنه این محصولات می باشد . بهترین نوع جنس بدنه برای استخرهای پیش ساخته ، ترکیب برزنت و الیاف شمعی می باشد که در ساخت این محصول نیز به کار گرفته شده است و به خوبی می تواند در برابر فشار ، ضربه و رطوبت بالای هوا نیز از خود مقاومت نشان دهد .

ترکیب برزنت و الیاف شمعی که در ساخت این استخر پیش ساخته به کار گرفته شده است ، کاملا ضد آب می باشد و شرجی و رطوبت هوا نیز نمی تواند آسیبی به آن وارد نماید . این مدل از استخر آماده ایرتکس قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را دارد و برای این امر مشکلی نخواهید داشت و طبق سلیقه می توانید آن را نصب و راه اندازی کنید . اما بخش اصلی استخرهای پیش ساخته را می توان ستون های نگهدارنده آن دانست . ستون های نگهدارنده ای که در این استخر پیش ساخته از نوع آلومینیوم ضد زنگ می باشند که در برابر زنگ زدگی به خوبی مقاومت داشته باشند .

این ستون های با فاصله ای بسیار کوتاه از هم قرار گرفته اند و توسط تسمه های برزنتی به دیواره های استخر متصل شده اند تا تعادل استخر را به خوبی حفظ نمایند . با بررسی های صورت گرفته به دلیل سبک بودن متریال به کار گرفته شده در ساخت این استخر پیش ساخته ، وزن آن به خوبی کاهش پیدا کرده است و می توانید آن را حمل نمایید . همچنین ابعاد این استخر در حالت جمع شده که درون بسته بندی قرار دارد ، بسیار جمع و جور می باشد و می توانید آن را توسط ماشین شخصی خود منتقل نمایید . برای خرید استخر پیش ساخته ایرتکس با قیمت ارزان و کیفیت ضمانت شده همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق راه های موجود در سایت ثبت و نهایی کنید .

نوعمستطیل
ظرفيت آب۳۶۰۰۰ ليتر
طول۹ متر
عرض۳ متر
ارتفاع۱۵۰ سانتی متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهنمایندگی اینتکس تهران
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...