استخر پیش ساخته ایزی ست بادی بدون پمپ سایز 76*۳۰۵

کد bestway 57270

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 3638 ليتر
  • قطر: ۳۰۵ سانتي متر
  • ارتفاع: ۷۶ سانتي متر
6,820,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بدون پمپ در نمایندگی محصولات اینتکس و مرکز فروش اینترنتی استخر بادی ایزی ست intex و بست وی ، عرضه با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته بادی با ابعاد 305 در 76 سانتی متر در شرکت بزرگ و موفق بست وی تولید می شود . این استخر را میتوان در کمتر از چند دقیقه مورد استفاده قرار گیرد. بدنه استخر پیش ساخته از ترکیب برزنت و پی وی سی تشکیل شده است. از این محصول میتوان تمامی اعضای خانواده استفاده نمایید . این محصول را می توانید در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید .  شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید.

استخر پیش ساخته ایزی ست بادی بدون پمپ سایز 76*۳۰۵

استخر پیش ساخته ایزی ست بادی بدون پمپ سایز 76*۳۰۵ جزو محصولات معتبر و اورجینال شرکت بست وی می باشد که در طراحی و تولید محصولات بادی شهرت داشته است و می تواند بهترین گزینه ها را برای تفریحات شاد فصول گرم سال ایجاد سازد. این محصول خاص و منحصر به فرد بدنه ای مقاوم دارد و از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. از این رو می تواند در طول سال های زیاد به صورت ثابت و بدون تغییر بر روی سطح زمین قرار گیرد و به ادامه کارایی خود بپردازد. استخر پیش ساخته دارای سیستم راه اندازی آسان می باشد و به سرعت نیز نصب می گردد. نصب تنها با باد کردن بدنه بادی محصول امکان پذیر خواهد بود و در زمان کوتاهی این کار صورت می گیرد. داشتن استخر پیش ساخته با سیستم ایزی ست که به معنای راحت بودن نصب می باشد به افراد این امکان را می دهد که در محل های شخصی خود فضایی بزرگ برای تفریحات آبی ایجاد کنند و بتوانند تایم بازی و سرگرمی خود را افزایش دهند. با این شرایط می توان از این محصول با دوام و مناسب در محیط های بیرون و حتی محیط های سرپوشیده نیز استفاده کرد و در این فضا ها آن را نصب و راه اندازی نمود. مطالب زیر به جهت آگاهی بیش تر درمورد مزیت های استخر پیش ساخته ایزی ست آمده است که شما را به مطالعه آن دعوت می کنیم.


نحوه راه اندازی آسان

همان طور که گفته شد این استخر پیش ساخته دارای امکان آسان بودن و سریع بودن نصب می باشد و از این رو توسط افراد مورد توجه قرار گرفته است و می تواند بهترین مزیت را برای آن ها شامل شود. نحوه راه اندازی این محصول در فیلم آموزشی که در کنار محصول وجود دارد توضیح داده شده است و از این رو می توان با دقت زیاد نصب را انجام داد. اما به طور کلی شرایط برای راه اندازی در زمان کوتاه فراهم است و بدنه نیز برای چنین راه اندازی سازگاری دارد. این محصول بدنه ای از ترکیب برزنت و پی وی سی دارد و می تواند با مقاومت بالا مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین این بدنه در بخش لبه های خود بادی بوده است که هم مزیت هایی را دارد و هم طراحی جذاب را شامل شده است. این محصول به وسیله پر کردن آب به صورت اتوماتیک بالا آمده و دیواره های آن محکم می شوند. از این رو می تواند در زمان کم این استحکام ایجاد شود و به آسانی استوار و محکم شود. از این رو سیستم راه اندازی استخر پیش ساخته اتوماتیک و خودکار بوده است و زمان نصب کم می شود. 


مزیت وجود لبه های بادی

در تصویر محصول مشاهده می شود که لبه های آن دارای بخش های بادی می باشد و می تواند دارای قابلیت منعطف بودن نیز باشد. از این رو در زمان استفاده شرایط بهتری دارد و در مقایسه با محصولات مشابه ایمنی بیش تری دارد. در زمانی که افراد در داخل استخر پیش ساخته مشغول بازی و سرگرمی های آبی هستند تعادل زیادی ندارند و ممکن است در داخل محصول به بدنه برخورد کنند. از این رو لبه محصول بادی طراحی شده است تا با برخورد درد حس نشود و افراد دچار آسیب نشوند. در این حال ایمنی برای تمامی افراد مهیا شده است و می تواند برای استفاده کودکان نیز مفید واقع شود. در عین حال بدنه محصول محکم بوده است و از بیرون افتادن افراد به خارج از بدنه جلوگیری می کند. ایمنی ایجاد شده در استخر پیش ساخته بر محبوبیت و کاربرد بیش تر آن نقش مهمی ایفا می کند.


خروجی آب داخل محصول

استخر پیش ساخته در زمانی که استفاده نمی شود باید تخلیه گردد و با توجه به امکان جمع آوری آسان بدنه باید خالی از آب گردد. از این رو محلی بر روی بدنه ایجاد شده است که خروج آب را آسان کرده است و به طور کامل این کار را انجام می دهد. بدنه به وسیله دریچه ای که برای خروج آب در نظر گرفته شده است تخلیه می شود و خالی از آب می گردد. در این زمان می توان هم محصول را جمع آوری کرد و هم به تمیز کردن بخش داخلی بدنه پرداخت.


خرید محصول 

استخر پیش ساخته ایزی ست بادی بدون پمپ سایز 76*۳۰۵ با بدنه اورجینال و اصل در نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران آماده خرید می باشد و با قیمت مناسب به فروش می رسد

نوع
گرد
ظرفیت آب
3638 ليتر
قطر
۳۰۵ سانتي متر
ارتفاع
۷۶ سانتي متر
جنس پایه ها
-
جنس بدنه
الیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفیه
ندارد
نوع پمپ
-
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
سایر ویژگی ها
قابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه
DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...