استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر 396

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطر: 396 سانتی متر
  • ارتفاع: 84 سانتی متر
  • وزن: 14 کیلو گرم
  • شرکت سازنده: اینتکس
8,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست با قطر 396 از سری محصولات پرطرفدار شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که این شرکت بزرگترین شرکت تولید کننده استخر پیش ساخته در جهان می باشد. این محصول نیز از ویژگی های بسیاری برخوردار است و توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. این استخر پیش ساخته به شکل گرد و با ابعاد مناسب طراحی و تولید شده است ، قطر این استخر 396 سانتی متر و ارتفاع استخر 84 سانتی متر می باشد. جنس بدنه این استخر نیز از الیاف شمعی با پی وی سیی با مقاومت بسیار بالا می باشدو به همراه این استخر نیز یک پمپ از نوع فیلتری وجود دارد که استفاده از این محصول را آسان تر میکند .

نقد و بررسی

اینتکس از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده بادی می باشد که حتی می توان این شرکت را بزرگ ترین در این باره دانست ، این شرکت تولیدات متنوع بسیاری در این باره دارد و اکثر محصولات این شرکت به بیشتر کشور های جهان صادر می شود و رضایت مشتریان را به همراه دارد. این شرکت دارای نمایندگی های بسیاری می باشد اینتکس تهران نمایندگی این برند در ایران می باشد و تولیدات این برند را به راحتی به تمام قاط کشور ارسال می کند و هر خریداری می تواند به آسان تر شکل ممکن محصول مورد نظر را بدون مشکل درب منزل دریافت نماید. محصولات اینتکس در چین و تحت لیسانس امریکا تولید می شود و دارای بالاترین استاندارهای جهانی می باشد.

این استخر پیش ساخته نیز یکی از چند تولید این شرکت می باشد که ویژگی های بسیاری دارد که در شکلی بسیار زیبا و با ویِژگی هی بسیار طراحیو تولید شده است که در ادامه توضیح بیشتری درباره این محصول می دهیم .

طراحی : ظاهر هر محصولی مهم ترین عامل در انتخاب یک محصول می باشد که تولید کننده بیشترین تمرکز را در این باره دارد و خریدار نیز این امر را مهم ترین بحث در انتخاب خود می داند ، در انتخاب استخر نیز دلایل چند برابر می باشد به دلیل اینکه وقتی مشتری اقدام به خرید یک استخر میکند این محصول را در محل عبور منزل و ویلا یا هر مکان دیگری نصب خواهد کرد به دلیل وجود این نکات و چند نکه دیگر زیبای ظاهری و طراحی مهم ترین بخش یک محصول است. این استخر پیش ساخته گرد نیز از زیبایی بخصوصی برخوردار است که نظر هر مشتری را به خود جلب می کند. 

مشخصات فیزیکی : این استخر پیش ساخته گرد اینتکس با ابعاد متوسط و نسبتا بزرگی تولید شده قطر این استخر گرد 396 سانتی متر و ارتفاع استخر 84 سانتی متر می باشد ، با توجه به همین ابعاد این استخر گرد ظرفیت 7290 لیتر آب را دارد که قابل توجه می باشد. جنس بدنه این استخر از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و توجه بسیاری به این موضوع در شرکت سازنده شده است و جنس بدنه استخر از الیاف شمعی با پی وی سی می باشد که پی وی سی به دلیل  ساختاری که دارد دارای مقاومت بالایی است. همراه این استخر یک پمپ باد و یک پمپ تصفیه وجود دارد که بر روی استخر قرار می گیرد و کار تصفیه آب را انجام می دهد.

سایر ویژگی ها : این استخر گرد اینتکس دارای ویژگی های بسیاری دیگری است که به آن می پردازیم. راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه به دلیل ساختار بادی که این استخر دارد ، راه اندازی خودکار و کمترین دخالت ، دارا بودن گارانتی محصول که نشان از مطمئن بودن نسبت به ساخت محصول دارد ، دارا بودن اقلام همراه مانند: دی وی سی آموزشی محصول برای آشنایی بیشتر با محصول ، بسته تعمیرات برای حل مشکلات کوچک و تعمیرات آسان و همانگونه که در قسمت های قبل ذکر شد همراه داشتن پمپ تصفیه و پمپ باد از سایر ویژگی های این استخر است. 

نصب : نصب هر وسیله بخصوص استخر پیش ساخته نیز که اطلاع نداشتن از آن می توان باعث بروز مشکل شود نیز بسیار مهم است. البته نصب این استخر ایزی ست با توجه به نای هم که دارد بسیار اسان می باشد. نصب این استخر در سه مرحله بسیار ساده انجام می پذیرد ، قبل از هر کاری باید محل نصب استخر را صف کرده و البته محلی تراز را برای نصب انتخاب کنید ، داشتن فضای آزاد در اطراف نیز مهم می باشد که این فضا حداقل باید 40 سانتی متر باشد. سپس در مرحله بعد استخر را از بسته بندی خارج کرده و بصورت کامل بر روی محل انتخاب شده پهن کنید ، در مرحله بعدی لبه های آن را با استفاده از پمپ باد کنید ، در مرحله آخر اقدام به پر کردن استخر کنید و سپس با استفاده از شلنگ های مربوط پمپ تصفیه را نیز وصل کرده و از محصول خریداری شده استفاده کامل را بفرمایید.

قطر
396 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
وزن
14 کیلو گرم
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...