استخر پیش ساخته برزنتی اوایل فریم سایز 220*549

bestway 58262

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • ظرفیت آب: 15033 ليتر
  • طول: 549 سانتي متر
  • عرض: 220 سانتي متر
20,120,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بیضی شکل بست وی محصول با کیفیت شرکت bestway در سایت اینتکس تهران نمایندگی فروش استخر پیش ساخته با ضمانت معتبر در ایران

استخر پیش ساخته برزنتی اوایل فریم بست وی از خانواده ایزی ست اینتکس , با داشتن ظاهری متفاوت و منحصربفرد جزو بهترین محصولات این شرکت از نظر طراحی و کیفیت می باشد. این استخر پیش ساخته برزنتی در سال 2016 ساخته شده و تا سال ۲۰۱۹ همچنان با همین شکل و شمایل به بازار عرض گردیده است . بدنه محصول از PVC شکل گرفته که استحکام بالایی در برابر فشار و ضربات داراست. پایه هایی نیزبرای حفظ تعادل و وزن استخر پیش ساخته شده است که از جنس آلومینیوم بوده که علاوه بر تحمل وزن استخر از آسیب های احتمالی محافظت می نماید. این محصول با داشتن پمپ تصفیه آب از جلبک بستن کف استخر جلوگیری نموده و باعث تمیز ماندن آن می شود . ضمنا برای اینکه استخر پیش ساخته از باد و باران در امان باشد از درپوش آن استفاده نمایید. این استخر وزن مناسبی دارد که در هنگام نصب و جمع آوری به تنهایی میتوان از پس این مهم برآمد. لازم به ذکر است قبل از استفاده حتما از زیراندار مخصوص که در نظر گرفته شده است بهره ببرید. از این استخر حتی میتوان به عنوان استخر صنعتی سود برد. تولید کننده استخرپیش ساخته بست وی برای اینکه کیفیت خود را به رخ بکشد محصولات خود را گارانتی نموده . این استخر دارای لوازم جانبی دیگر از جمله نردبان می باشد. شما عزیزان برای سفارش محصول به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید.


استخر پیش ساخته برزنتی اوایل فریم سایز 220*549

استخر پیش ساخته برزنتی اوایل فریم سایز 220*549 مناسب ترین محصول به جهت استفاده های مختلف می باشد و با ساخت دقیق و منحصر به فردی که دارد می تواند با کیفیت ترین و مقاوم ترین محصول را شامل شود. استخر پیش ساخته در شرکت بست وی ساخته شده است و از این رو خصوصیات مفیدی دارد که قابل توجه برای استفاده کنندگان بوده است و می تواند با طول عمر بالا برای فضاهای گوناگون استفاده شود. از این استخر پیش ساخته به جهت استفاده در شرایط آب و هوایی گوناگون به کار می برند و از آن جایی که این مزیت را دارد دارای سازگاری لازم برای داشتن دوام زیاد بوده است. با این وجود است که طرفداران این نمونه از استخر های پیش ساخته زیاد بوده است و افراد زیادی تقاضای خرید آن را دارند. علاوه بر این موارد داشتن این محصول می تواند برای اعضای یک خانواده محیطی امن و مناسب برای شنا را ایجاد سازد و با این وجود امکانات فراهم شده در این استخر پیش ساخته به استفاده طولانی مدت از آن کمک می کند. فضای بزرگی نیز با داشتن این استخر پیش ساخته ایجاد می شود که برای قرار گیری تعداد زیادی از افراد مناسب می باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر برای خرید این محصول با ما همراه باشید.


قسمت های تشکیل دهنده محصول

استخر پیش ساخته ایزی ست به آسانی راه اندازی می شود و اجزای آن نیز از قبل ساخته شده می باشد. از این رو بهترین گزینه در دسته بندی محصولاتی می باشد که به آسانی نصب شده و به راحتی نیز در صورت تمایل حمل و جا به جا می شود. با این شرایط اگر قصد رفتن از محل مورد نظر را دارید می توانید استخر پیش ساخته را جمع آوری کرده و با خود به همراه داشته باشید. قسمت هایی که تشکیل دهنده این استخر پیش ساخته می باشد شامل بخش درونی محصول می شود که گرد است می شود و لبه های بادی بدنه که نقش مهمی در کارایی محصول دارد و پایه هایی که محصول را در برگرفته اند. پایه ها بخش زیرین محصول را در بر می گیرد و می تواند سبب استحکام زیاد محصول شود. همچنین این استخر پیش ساخته با داشتن چنین پایه هایی وزن افراد را تحمل کرده و می تواند به صورت استوار باقی بماند. از سوی دیگر این بخش مهم برای جلوگیری از واژگونی محصول در نظر گرفته شده است و می تواند از بروز خرابی و آسیب بدنه جلوگیری کند. با چنین ویژگی هایی محصول در طول عمر بالا استفاده می شود و در هوای آفتابی نیز قادر به استفاده از این محصول خواهید بود.


مقاومت بدنه در برابر آفتاب

از آن جایی که این محصول برای محیط های باز نیز استفاده می شود و در چنین محل هایی راه اندازی می شود می توان گفت که مناسب ترین فضای آبی را در هوای گرم تابستان ایجاد می کند و می تواند بهترین طول عمر را داشته باشد. مقاومت موجود در بدنه سبب تشکیل سازگاری های لازم در زمان استفاده در برابر آفتاب می شود و می تواند محصول را با طول عمر بالا در محیط حفظ کند. بدنه از ترکیب پی وی سی و برزنت تشکیل شده است و با این وجود سازگار در برابر آفتاب می باشد. در برابر آفتاب سوختگی دچار مقاومت است و قابلیت دوام بالا دارد. در صورتی که محصول به صورت دائمی در چنین فضا هایی استفاده شود و به صورت نصب باقی بماند می تواند مقاومت داشته و دچار پوسیدگی نشود. همچنین رویه بدنه و رنگ آن بدون تغییر می باشند و رنگ پریدگی نیز در آن رخ نخواهد داد. در واقع این استخر پیش ساخته زیبایی دارد که در طول استفاده غیر قابل تغییر خواهد بود.


امکان جا به جایی محصول

این استخر پیش ساخته امکان آن را دارد که به راحتی در صورت تمایل جا به جا شود و به محیط های دیگر منتقل شود. از این رو زمانی که دیگر در فضایی نیاز به داشتن این محصول را ندارید به راحتی قادر به جمع آوری بدنه آن خواهید بود و در بسته بندی مناسب می توانید آن را به محلی دیگر منتقل نمایید. به این صورت از مزیت داشتن آن در فضای جدید بهره مند خواهید بود.


امکان خرید آسان

علاوه بر مزیت های گفته شده این استخر پیش ساخته برزنتی اوایل فریم سایز 220*549 را می توان به روشی آسان خریداری کرد و برای محل های شخصی در نظر گرفت. برای خرید این محصول به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید و آن را خریداری نمایید.

نوع
بیضی
ظرفیت آب
15033 ليتر
طول
549 سانتي متر
عرض
220 سانتي متر
ارتفاع
122 سانتي متر
جنس بدنه
PVC بادشو دو لایه
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
3028 لیتری
درپوش
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
قابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراه
نردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...