استخر پیش ساخته برزنتی ایزی ست فست ست سایز 76*305

کد bestway 57266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 3638 ليتر
  • قطر: ۳۰۵ سانتي متر
  • ارتفاع: ۷۶ سانتي متر
6,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی ایزی ست فست ست سایز 76*305 بست وی در نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه مرکزی استخر پیش ساخته عرضه با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته برزنتی ایزی ست بست وی به دلیل راه اندازی سریع و راحت به استخرهای فست ست معروف هستند. بدنه ی استخر از الیاف شمعی برزنتی ساخته شده و دارای قطر 305 سانتی متر و 76 سانتی متر و وزن 9.2 کیلوگرم می باشد. این استخر دارای پمپ تصفیه است که به هنگام راه اندازی باید روی استخر نصب شود.برای راحتی شما خریداران DVD آموزشی درنظر گرفته شده است . این محصول را شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید.

استخر پیش ساخته برزنتی ایزی ست فست ست سایز 76*305

استخر پیش ساخته برزنتی ایزی ست فست ست سایز 76*305 محصولی ساده اما کاربردی است و یکی از پر فروش ترین محصولات بادی با بدنه مقاوم می باشد. این استخر پیش ساخته به راحت ترین صورت نصب می شود و در واقع به نام ایزی ست شناخته شده است. از این رو نام آن استخر پیش ساخته ایزی ست می باشد و به معنای راحت بودن نصب آن بوده است. این محصول خاص دارای بدنه ای مقاوم است تا افراد بتوانند با پرداخت هزینه ای کم آن را داشته باشند و با توجه به سایزی که دارد قادر به داشتن قابلیت های مختلف باشد. از این رو خود را در این استخر پیش ساخته با داشتن تمامی شرایط راحتی و آسایش حفظ خواهد کرد و به لذت کافی در محیط های آبی دست پیدا کرد. این محصول خاص دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد که می توان با اطمینان کامل از آن بهره مند شد و آن را خریداری کرد. از این رو افراد در هر فضایی که می باشند از استخر پیش ساخته استفاده می کنند و و آن را جزو وسایل همراه خود در مسافرت ها به کار می برند. جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره این محصول با ما همراه باشید.


طراحی حرفه ای محصول

استخر پیش ساخته در مقایسه با استخر های دیگر دارای مزیت هایی می باشد که در واقع تمامی آن در طراحی حرفه ای محصول خلاصه شده است. این گونه طراحی ها زمانی رخ می دهد که افراد تمایل به داشتن محیطی مناسب برای بهره برداری هستند و می خواهند که فضایی ایمن و راحت برای این کار داشته باشند. از این رو در دسترس افراد قرار می گیرد و می تواند در فضای مناسب با طول عمر بالا نصب شود. استخر پیش ساخته ایزی ست دارای تنوع در دیواره ها می باشد اما این محصول در ساده ترین صورت ساخته شده است و از طراحی جذاب برخوردار می باشد. استخر پیش ساخته جدید و به روز است و در ساخت آن ها از تمامی آیتم های استاندارد و راحتی استفاده شده است. از این رو می تواند شرایط مطلوبی در زمان بازی های مهیج آبی داشته باشد. بدنه برای چنین تفریحاتی سازگار بوده است و دارای طول عمر مطلوبی می باشد. از این رو باید برای خرید به چنین نکاتی توجه کرد تا از استخر پیش ساخته با کیفیتی برخوردار بود.از سوی دیگر افرادی که تمایل به داشتن محوطه های آبی و تفریحی دارند می توانند این محصول را خریداری کرده و در محل مناسب راه اندازی نمایند.


استفاده از محصول در آب درمانی

برخی از افراد که دارای بیماری های مختلف هستند بر اساس تجویز دکتر باید آب درمانی بشوند. آب درمانی درواقع شرایطی است که افراد باید تایم مشخصی را در روز در داخل آب گرم باشند و بدن خود را در سلامت کامل حفظ کنند. با این وجود است که افراد باید در طول روز به استخر های عمومی مراجعه کرده و آب درمانی خود را انجام دهند. برای انجام چنین درمانی محیط باید به اندازه کافی راحت و بزرگ باشد و شرایط استفاده از آن به صورت آسان باشد تا افراد بتوانند در طول روز به بهترین شکل از محصول استفاده کنند. استخر پیش ساخته ایزی ست موردی مناسب برای چنین درمانی است که در محیط های شخصی افراد راه اندازی می شود و قادر به ایجاد فضایی بزرگ می باشد. این فضا برای قرار گیری فرد مناسب است و بدن را به طور کلی در آب گرم فرو می برد. در این شرایط لازم و ضروری است که بتوان استخر پیش ساخته را در هر مکانی راه اندازی نمود. جهت این کار بدنه به راحتی جمع آوری می شود و مجدد در محل دلخواه افراد راه اندازی و نصب می گردد. 


آسان بودن نصب محصول

استخر پیش ساخته با نام ایزی ست شهرت دارد و می تواند به آسانی نصب گردد. برای این کار لبه بدنه که بادی است توسط پمپ های باد پر می شود و به استحکام مورد نظر می رسد. زمانی که آب را در داخل محصول پر می کنید می تواند سبب باز شدن دیواره ها شود و بدنه محصول را به صورت استوار در بیاورد. با این وجود استخر پیش ساخته در زمانی کوتاه نصب و راه اندازی خواهد شد.


خرید : روش خرید استخر پیش ساخته برزنتی ایزی ست فست ست سایز 76*305 به صورت غیر حضوری می باشد و تنها با مراجعه به سایت اینتکس تهران امکان پذیر است

نوع
گرد
ظرفیت آب
3638 ليتر
قطر
۳۰۵ سانتي متر
ارتفاع
۷۶ سانتي متر
جنس پایه ها
-
جنس بدنه
الیاف شمعی با PVC
پمپ تصفیه
ندارد
نوع پمپ
-
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
سایر ویژگی ها
قابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه
DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...