استخر پیش ساخته بادی با پمپ تصفیه سایز ۶۶*۲۴۴

کد bestway 57267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 2300 ليتر
  • قطر: 244 سانتي متر
  • ارتفاع: 66 سانتي متر
5,630,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بادی بست وی با پمپ تصفیه در نمایندگی محصولات اینتکس عرضه با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته برزنتی بادی بست وی از سری استخر های آماده اینتکس است که با نصب آسان و فوری انجام میشود که این مدل یک شاخه محصول جدید از اینتکس میباشد و شرکت بست وی نیز به تقلید از آن شروع به تولید این استخر نموده است این استخر پیش ساخته برزنتی باقابلیت راه اندازی اتوماتیک و خودکار یک محصول فوق العاده برای آبتنی و تفریح خردسالان میباشد. از مزیت های این استخر میتوان به داشتن پمپ تصفیه آب آن اشاره کرد. همچنین بدنه ی آن از PVC برزنتی چند لایه تشکیل شده است. برای راهنمایی و آماده بکار کردن هر چه سریع تر استخر بادی یک بسته ی آموزشی نیز برای شما عزیزان درنظر گرفته شده است.

استخر پیش ساخته بادی با پمپ تصفیه سایز ۶۶*۲۴۴

استخر پیش ساخته بادی با پمپ تصفیه سایز ۶۶*۲۴۴ یکی دیگر از کاربردی ترین محصولاتی می باشد که در حال حاضر به جای نصب و احداث استخر های قدیمی به کار می رود و به جای آن ها دارای مزیت های مشابه نیز می باشد. این محصول بی نظیر مانند محصولات دیگر دارای بدنه ای مقاوم بوده است که می تواند طول عمر بالایی داشته باشد و از این رو بالا ترین کیفیت را شامل می شود. محصولات مشابه و این چنینی را می توان با این محصول مقایسه کرد و در یک قیاس جزئی می توان دریافت که استخر پیش ساخته بادی از بهترین ویژگی ها برخوردار است که راحت بودن افراد مهم ترین آن ها می باشد. احساس راحتی در زمانی که از یک محصول استفاده می شود به افراد این امکان را می دهد تا در تایم طولانی از داشتن آن لذت ببرند و از وجود آن بهره مند شوند. با این شرایط علاقه برخی افراد به فضای آبی نیز افزایش پیدا می کند و می تواند آن را در قرار گیری در فضایی شاد و با نشاط یاری کند. از این رو می توانید این محصول خاص و منحصر به فرد را برای محل هایی مانند حیاط های بزرگ و یا باغ و ویلا در نظر داشته باشید و بتوانید این فضا را برای اعضای خانواده خود مهیا سازید. برای خرید ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


تفریحی مهیج در تابستان

افراد زیادی در فصول گرم سال مانند تابستان تمایل به تفریح های دست جمعی مختلف دارند که به نشاط و شادی آن ها کمک کند و بتواند بهترین ساعات را برای آن ها رقم بزند. یکی از این تفریحات دست جمعی و مهیج شنا و آبتنی در استخر های بزرگ می باشد که به افراد کمک می کند تا دمای بدن آن ها کاسته شود و از آن جایی که هوای محیط گرم می باشد دچار سرما نمی شوند. از این رو فصل تابستان بهترین فصل برای چنین تفریحاتی می باشد. از سوی دیگر برای داشتن این نوع سرگرمی ها باید به استخر های عمومی مراجعه کرد تا با دوستان خود تفریح مهیج را داشت و از آن نهایت استفاده را کرد. تولید کنندگان محصولات بادی تولید استخر های پیش ساخته بادی را آغاز کرده اند که دارای ویژگی هایی می باشد و از این رو افراد به راحتی می توانند در محیط های شخصی خود این تفریحات آبی را داشته باشند و به سرگرمی در فصل تابستان برسند. داشتن این محصول از چند جهت حائز اهمیت است و برای علاقه مندان به شنا که تمایل دارند به صورت دائمی از این فضا ها بهره مند باشند گزینه ای منحصر به فرد است. همچنین افرادی که دارای محل هایی مانند باغ و ویلا هستند را راغب به خرید می نماید.


ویژگی های استخر پیش ساخته

در زمان فراهم کردن چنین فضایی برای محل های مختلف ابتدا مسئله هزینه مطرح است که برای طراحی و ساخت استخر های بتنی نیاز به هزینه ای زیاد می باشد. همچنین این کار دارای دشواری بسیار بوده است و برای افراد راحت نمی باشد. از سوی دیگر به سادگی راه اندازی نمی شوند و زمان زیادی برای داشتن این استخر ها نیاز است. اما با داشتن استخر پیش ساخته بادی می توان در زمانی کم این فضا را داشت و حتی با اعضای خانواده خود به تفریحات آبی پرداخت. از سوی دیگر قیمت خرید آن نیز کم می باشد و با این قیمت کم فضایی مشابه با استخر های بتنی ایجاد می شود. محصول با دوام دارای طول عمر بالا می باشد و جایگزین بسیار مناسبی به جای محصولات دیگر بوده است. از این رو خرید آن به تمامی افراد توصیه می شود.


داشتن امکان تصفیه آب

از آن جایی که افراد تمایل به استفاده دائمی از این محصول دارند و فضای داخلی آن نیز همواره از آب پر است. باید دارای سیستمی باشد که از ایجاد جلبک جلوگیری کند و فضای داخلی محصول کثیف نباشد. از این رو این استخر پیش ساخته دارای یک پمپ تصفیه آب است که متصل به بدنه می باشد و می تواند داخل محصول را تمیز و پاکیزه نگه دارد. از این رو شرایط خوبی برای تفریح مداوم افراد فراهم خواهد بود.


امکان خرید آسان : خرید استخر پیش ساخته بادی با پمپ تصفیه سایز ۶۶*۲۴۴ به آسان ترین صورت می باشد و تنها با ورود به سایت اینتکس تهران انجام می شود.

نوع
گرد
ظرفیت آب
2300 ليتر
قطر
244 سانتي متر
ارتفاع
66 سانتي متر
جنس پایه ها
-
جنس بدنه
الیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 1249 لیتری
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
سایر ویژگی ها
قابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه
DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...