استخر پیش ساخته بزرگ Easy set

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 13214 لیتر
  • قطر: 457 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
16,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگ Easy set از سری محصولات تفریحی جدید شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس، ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته بزرگ Easy set intex 26166 از سری محصولات تفریحی جدید شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که دارای ویژگی های بسیاری است. این استخر به شکل گرد و با ابعاد مناسبی نیز طراحی شده است قطر این استخر پیش ساخته 457 سانتی متر و ارتفاع آن 107 سانتی متر می باشد. وزن این استخر نیز 40.6 کیلو گرم می باشد و با توجه به ابعادی که این استخر دارد ظرفیت 13214 لیتر آب را دارد. جنس بدنه این استخر از الیاف شمعی با پی وی سی می باشد که از مقاومت بالایی نیز برخوردار می باشد. به همراه استخر نیز یک پمپ تصفیه وجود دارد که مزایای بسیاری دارد .

استخر پیش ساخته بزرگ Easy set دارای ویژگی های بسیار می باشد. همانگونه که گفته شد این استخر محصولی از تولیدات شرکت بزرگ اینتکس می باشد که این شرکت از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بادی از جمله استخر پیش ساخته می باشد. اینتکس شرکتی می باشد که در چین و تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کند و محصولا این شرکت به اکثر نقاط جهان صادر می شود و در بیشتر کشور ها دارای نمایندگی می باشد در ایران نیز اینتکس تهران یکی از بزرگترین نمایندگی های اینتکس در ایران می باشد این شرکت محصولات اینتکس را به راحت ترین شکل ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می کند. استخر پیش ساخته گرد 457×107 نیز از محصولات نامی ایتکس می باشد که با ویژگی هایی که دارد نظر خریداران و مشتریان را به خود جلب کند.

طراحی : طراحی یکی از مهم ترین و شاید مهم ترین بخش در انجام یک کار بخصوص در تولید یک محصول می باشد که باید به آن توجه نمود و برای محصول که ساخته می شود باید ظاهر زیبایی در نظر گرفت و طراحی نمود ، به دلیل اینکه ظاهر یک محصول اولین چیزی می باشد که یک خریدار به آن توجه می کند و در انتخاب یک محصول بیشترین تاثیر را دارد. استخر پیش ساخته بزرگ Easy set اینتکس نیز از زیبایی خاصی برخوردار است و اینتکی در تولید این محصول به زیبایی آن توجه بسیاری کرده است . 

مشخصات فیزیکی : در بخش قبل نیز گفتیم که استخر پیش ساخته بزرگ Easy set همانطور که مشخص می باشد دارای ابعاد مناسبی است ، قطر این استخر گرد 457 سانتی متر می باشد و با توجه به کاربرد تفریحی محصول و برای شنای راحت تر ارتفاع محصول نیز 107 سانتی متر می باشد. با این ابعاد این استخر پیش ساخته یکی از بزرگترین محصولات ایزی ست می باشد که تولید شده است. با توجه به این ابعاد استخر ظرفیت 13214 لیتر آب را نیز دارا می باشد. وزن این استخر نیز 40.6 کیلوگرم می باشد که برای یک استخر پیش ساخته بالا نمی باشد و قابل توجه است. جنس بدنه این استخر پیش ساخته از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و از الیاف شمعی با پی وی سی می باشد که می تواند فشار زیادی را تحمل کند.

اقلام و وسایل همراه : اقلام همراه یک محصول نیز بسیار قابل توجه است و خریدار را در استفاده آسان تر از آن محصول کمک بسیاری می کند. شرکت اینتکس نیز به این موضوع توجه ویژه ای دارد چرا که راحتی مشتریان برای این شرکت بسیار اهمیت دارد و به آن توجه می کند. پمپ تصفیه یکی از این محصولات است که همراه این استخر پیش ساخته گرد می باشد ، نوع این پمپ از نوع فیلتری می باشد و بسیار کاربری و استفاده از آن بسیار راحت و آسان است. استفاده از پمپ تصفیه در استخر های پیش ساخته مزایای بسیاری دارد که یکی از ای چند مزایا صرفه جوویی در مصرف آب می باشد ، چرا که با استتفاده از پمپ تصفیه دیگر نیاز به تعویض آب نمی باشد چون این پمپ آب استفاده شده را تصفیه می کند و از روی دیگر هزینه های مصرفی بسیار پایین می آید. از اقلام دیگز همراه این محصول می توان به درپوش برای جلوگیری از ورود اشیا به داخل استخر در زمانی که از محصول استفاده نمی شود و زیر انداز برای جلوگیری از وارد شدن فشار به محصول اشاره نمود.

نوع
گرد
ظرفیت آب
13214 لیتر
قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
جنس بدنه
برزنت، PVC

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...