استخر پیش ساخته جدید 84 × 457 با پمپ تصفیه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 9792 ليتر
  • قطر: 457 سانتي متر
  • وزن: 22.5 کیلوگرم
11,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته جدید  84 × 457 با پمپ تصفیه محصولی از شرکت اینتکس با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی ، ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته ایزی ست بادی جدید  84 × 457 با پمپ تصفیه یکی دیگر از محصولات ایزی ست ساخت شرکت اینتکس بوده که در ساختار و طراحی آن تغییراتی صورت نگرفته و تنها تفاوت آن این است که این محصول دارای یک پمپ تصفیه میباشد که این موضوع در تنها کمی در قیمت آن تاثیر گذار بوده.این استخر بادی ایزی ست دارای انعطاف بدنه بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد و همچنین این ویژگی باعث جذب ضربه و فشار های مختلف میشود و نیازی به نگرانی در این مورد نیست. این استخر بادی پیش ساخته مانند مدل قبلی خود دارای ابعاد مناسبی بوده و میتواند به سادگی توسط چند نفر مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین به دلیل کاربردهای فراوانی که دارد میتواند به عنوان استخر پرورش ماهی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.این استخر بادی  ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی بوده و در برابر  فشار و دما های مختلف آب مقاومت زیادی داشته و مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد و این موضوع به شما اجازه میدهد تا به راحتی آن را در فضاهای باز مورد استفاده قرار دهیداین محصول دارای کاربردهای مختلفی بوده و بسته به نیاز خود میتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید.به همراه این استخر بادی یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده شده راه اندازی آن نیاز به آموزش خاصی نداشته و به راحتی از عهده این کار بر می آیید اما برای آشنایی بهتر با راه اندازی و جمع کردن این محصول یک DVD آموزش تصویری در بسته بندی استخر قرار داده شده است که کار شما را در راه اندازی استخر ساده تر میکند.

استخر پیش ساخته جدید اینتکس با پمپ تصفیه فیلتری بزرگی که دارد یکی از پکیج های کامل برای داشتن استخر جهت شنا و آب تنی را در اختیار شما قرار می دهد . استخرهای پیش ساخته ایزی ست به دلیل سهولت و سرعت بالا در راه اندازی و جمع آوری از محبوب ترین نمونه های استخر پیش ساخته می باشند که توسط بسیاری از برندهای جهان همچون اینتکس و بست وی تولید می شوند و هر ساله فروش فروق العاده ای را به خود اختصاص می دهند . در این بخش قصد داریم تا یکی از بزرگ ترین استخرهای ایزی ست اینتکس را به شما معرفی کنید که علاوه بر استفاده های تفریحی در استفاده های صنعتی نیز به صورت گسترده به چشم می خورد و اگر خواهان خرید استخر ایزی ست بزرگ اینتکس هستید در ادامه این راه همراه ما باشید .

این استخر ایزی ست بزرگ از مواد اولیه ای درجه یک در بدنه خود استفاده کرده است ، مواد اولیه ای که به صورت ترکیبی در ساخت دیواره ها به کار گرفته شده است تا به خوبی بتواند در برابر فشار و ضربه نیز مقاومت بالایی را از خود نشان دهد . اینتکس در ساخت این استخر ایزی ست از ترکیب موفق پی وی سی و الیاف شمعی به صورت دو لایه استفاده کرده است که می تواند فشار بالایی را تحمل نماید . استحکام این محصول در برابر سوراخ شدن نیز بسیار بالا می باشد اما باز هم باید از برخورد اجسام تیز همچون چاقو به بدنه جلوگیری کنید . با توجه به گفته های برند سازنده ، این استخر ایزی ست استحکام بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد و به همین خاطر می توانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید و دغدغه ای در این راه نخواهید داشت .

ترکیب دیواره های این استخر ایزی ست به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا بهترین کارایی را برای شما به نمایش بگذارد . فضای داخلی این استخر ایزی ست ابعادی به مشخصات ( قطر : 457 سانتی متر و ارتفاع : 84 سانتی متر ) را داراست که از بزرگ ترین استخرهای ایزی ست موجود در بازار می باشد . این فضا برای استفاده های تفریحی چندنفره به صورت خانوادگی و یا دوستانه استاندارد می باشد . همچنین علاوه بر استفاده های تفریحی در بسیاری از صنایع این ابعاد استخر ایزی ست به چشم می خورد ، از جمله در صنایع پرورش انواع ماهی و یا ذخیره آب کشاورزی .

میزان آبی که درون این استخر ایزی ست اینتکس جای می گیرد بالغ بر 9792 لیتر می باشد که میزان آب زیادی است و برای تخلیه آن در بدنه این استخر از دریچه ای مخصوص با قابلیت اتصال به شیلنگ های باغچه تعبیه شده است و می توانید آب داخلی استخر را توسط شیلنگ در مسیر دلخواه خود برای آبیاری درختان جاری کنید . علاوه بر دریچه تخلیه آب ، دو دریچه دیگر نیز برای اتصال پمپ تصفیه در بدنه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ تصفیه را دارد . برای راه اندازی این محصول مدت زمان تقریبی ده دقیقه را نیاز دارید و همچنین نصب پمپ تصفیه نیز به راحتی توسط خودتان می تواند انجام شود .

یکی از مزیت های بزرگ این استخر پیش ساخته را می توان به همراه داشتن پکیجی از لوازم جانبی کاربردی به همراه خود دانست . جایی که درون بسته بندی این محصول می توان پمپ تصفیه فیلتری 220 ولت را به همراه درپوش و زیرانداز برزنتی مشاهده کرد . این پمپ تصفیه با قدرت بالای پردازش آبی که دارد می تواند آبی شفاف را برای شما درون استخر مهیا کند . همچنین در صورت عدم استفاده از استخر برای مدت زمان چند روزه می توانید از درپوش برزنتی موجود در بسته بندی برای پوشاندن دهانه استخر و همچنین جلوگیری از ورود آلودگی به آب استفاده کنید . این استخر ایزی ست اینتکس به همراه لوازم جانبی کامل قابل خریداری از فروشگاه اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت و کیفیت فوق العاده می باشد و همین حالا می توانید سفارش خرید آن را از طریق روش های موجود در سایت ثبت کنید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
9792 ليتر
قطر
457 سانتي متر
وزن
22.5 کیلوگرم
ارتفاع
84 سانتي متر
جنس بدنه
الیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
دارد
نوع پمپ
فیلتری
درپوش
دارد
زيرانداز
دارد
نردبان
ندارد
ساير ويژگي ها
قابليت راه اندازی اتومایتک
دارای دریچه مخصوص تخلیه آب
قابل استفاده در فضای باز
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، DVD آموزشی
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...