استخر پیش ساخته کودک فست ست با قطر 152 سانت

کد bestway 57241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 447 ليتر
  • قطر: 1.52 سانتي متر
  • ارتفاع: 38 سانتي متر
4,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فست ست بست وی مخصوص کودکان طراحی و ساخته شده است که با قیمت مناسب در نمایندگی محصولات اینتکس عرضه میشود

استخر پیش ساخته ایزی ست یا فست ست بست وی مخصوص کودکان طراحی و ساخته شده است . جنس داخلی استخر از PVC چند لایه ساخته شده است و بدنه ی آن از برزنت تشکیل شده که از استحکام بالایی برخوردار است. لبه ی استخر به گونه ای طراحی شده که با پر کردن آن باعث جلوگیری از ضرب دیدگی کودکان می شود. طریقه ی آماده سازی استخر به این شکل می باشد که با باد کردن لبه ی استخر و پر کردن داخل استخر از آب شروع به شکل گرفتن می کند و میتوان از آن استفاده نمود. این استخر وسیله ای بسیار مناسب برای تفریح و سرگرمی کودکانتان می باشد از این محصول حتی میتوان به عنوان وان برای استحمام استفاده کرد. این نوع محصول به رنگ های سبز ، آبی و نارنجی به بازار عرضه می شود . برای راحتی کار هنگام استفاده از آن DVD آموزشی برایتان درنظر گرفته شده است تا به آسانی قادر به راه اندازی استخر باشید . شما خریداران عزیز میتوانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران ضمن سفارش محصول از سایر محصولات شرکت دیدن فرمایید.

استخر پیش ساخته کودک فست ست با قطر 152 سانت

استخر پیش ساخته کودک فست ست با قطر 152 سانت یکی دیگر از محصولاتی می باشد که با داشتن بدنه ای بادی و منعطف بهترین استفاده را می توان از آن به عمل آورد. این محصول خاص دارای بدنه ای نرم است که می تواند حالت پذیر باشد اما تنها در زمانی که راه اندازی نشده است. در زمان نصب به دیواره های محکمی تبدیل می شود که استحکام داشته و سبب مقاومت بالایی می باشد. استخر پیش ساخته مناسب کودکان است و با اندازه کوچکی ساخته شده است اما مزیت های متعددی دارد. بهترین و مهم ترین مزیت هایی که در این محصول وجود دارد راه اندازی آسان آن می باشد که در زمان کمی انجام می شود و می تواند شرایطی را مهیا سازد تا برای افراد وقت گیر نباشد. محصول مورد نظر دارای ویژگی هایی در ساختمان خود است که مقاومت و دوام مهم ترین آن ها می باشد و محصول را برای استفاده در طول سال های زیاد مناسب می کند. از این رو می توان گفت که خرید این محصول به افراد سفارش می شود و می تواند شرایط خوبی را برای آن ها ایجاد سازد. علاوه بر این موارد این محصول امکان نصب و جمع آوری سریع دارد و در زمان رفتن به مسافرت نیز گزینه ای منحصر به فرد تلقی می شود. جهت کسب اطلاعات و آگاهی های لازم در این زمینه با ما همراه باشید.


محصولی مسافرتی برای کودکان

همان طور که گفته شد این محصول در زمانی که نصب نمی باشد دارای ابعاد کوچک و منعطفی است که می تواند به اندازه های کوچکی در آمده و تبدیل به یک محصول کاربردی شود. از این رو می توان آن را به راحتی در مسافرت ها و تفریح های خود به همراه داشت و از وجود آن استفاده کرد. محصولی که برای مسافرت استفاده می شود دارای بدنه ای تاشو بوده است تا به آسانی در ابعاد کم حمل و نقل شود. در واقع این استخر پیش ساخته نیز به این صورت طراحی شده است و به راحتی در کنار وسایل دیگر افراد جا به جا می گردد. کودکان افرادی هستند که در زمان مسافرت نیز می بایست به تفریح های آن ها توجه نمود و وقت آن ها را به بهترین شکل تنظیم کرد. از این رو والدین می توانند در زمان سفر به مناطق شمالی این محصول را نیز به خود به همراه داشته باشند و در صورت مساعد بودن محل آن را نصب نمایند. در این شرایط محیط برای تفریحات آبی کودکان مهیا می شود و می تواند برای آن ها منحصر به فرد و خاص باشد. تفریحات آبی در این محل ها سبب تخلیه انرژی کودکان می شود و می تواند باعث جلوگیری از شلوغی آن ها در محل های دیگر شود.


تاثیر آب و هوا بر بدنه

استخر پیش ساخته از بدنه ای تشکیل شده است که می تواند در برابر عوامل مختلف مقاوم باشد و به این گونه دارای طول عمر بالا نیز باشد. تاثیر آب و هوا بر روی بدنه محصول هیچ نقشی در خرابی و کاهش کیفیت آن ندارد و شرایط را برای استفاده طولانی مدت از محصول فراهم می کند. استخر پیش ساخته از جنس پی وی سی و برزنت سه لایه می باشد که در برابر آفتاب مقاوم بوده و دچار آفتاب سوختگی و رنگ پریدگی نمی شود. علاوه بر این موارد بدنه پوسیده نشده و آب را به بیرون نشت نمی دهد. محصول در برابر گرما دچار ترکیدگی نمی شود و مقاومت خود را در این محیط ها دارا می باشد. از این رو علاقه مندانی که در فضای باز قادر به استفاده از این محصول هستند می توانند با خیالی آسوده در تابستان از مزیت داشتن آن لذت ببرند.


اندازه کوچک محصول

این استخر پیش ساخته تنها برای کودکان ساخته شده است و در نتیجه دارای اندازه ای کوچک است. از این رو برای یک فرد یا دو فرد استفاده می شود و می تواند راحتی آن ها را تضمین نماید. استخر پیش ساخته برای تمرین شنای کودکان محیطی مناسب است و در حالتی که افراد از آن بهره مند می شوند می تواند راحتی و ایمنی را برای آن ها مهیا سازد و آن را از بروز صدمه در امان نگه دارد.


خرید 

استخر پیش ساخته کودک فست ست با قطر 152 سانت پر طرفدار ترین محصول اینتکس می باشد که در فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز محصولات بادی اینتکس در سراسر کشور به فروش می رسد.

نوع
گرد
ظرفیت آب
447 ليتر
قطر
1.52 سانتي متر
ارتفاع
38 سانتي متر
جنس پایه ها
-
جنس بدنه
PVC و برزنت سه لایه
پمپ تصفیه
ندارد
نوع پمپ
-
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
سایر ویژگی ها
قابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
در سه رنگ نارنجی ، آبی و سبز
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه
DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...