استخر پیش ساخته 5 متری اوال فریم 2018

کد intex 28192

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • ظرفيت آب: 10920 ليتر
  • طول: 549 سانتي متر
  • عرض: 305 سانتي متر
17,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 5 متری اوال فریم  2018 ارسال به سراسر کشور با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات اینتکس و استخر پیش ساخته برزنتی

استخر پيش ساخته 5 متری اوال فریم بادی 2018 از جدید ترین استخر های پیش ساخته بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس میباشد که با آخرین فناوری های ساخت استخر های آماده ساخته و تولید شده و دارای جنس بدنه و ساختار متفاوتی میباشد. جنس بدنه به کار رفته در این استخر آماده از نوع PVC و الیاف شمعی ضخیم بوده و میتواند فشار وارده را به راحتی جذب کند و همچنین به دلیل استفاده از جنس PVC میتوانید آن را در فضای باز و زیر نور آفتاب نیز مورد استفاده قرار دهید.این جنس همچنین انعطاف بالایی به استخر بخشیده و میتواند به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد. پمپ تصفیه آب همراه این محصول نیز قدرت بالایی داشته که با قدرت تصفیه آب 3785 لیتر در ساعت کار میکند و آب استخر را تصفیه میکند.در طراحی بدنه ی این محصول یک نردبان پیش ساخته برای استفاده راحت تر از استخر قرار داده شده و راه اندازی آن کار مشکلی نخواهد بود همچنین برای جلوگیری از آسیب دیدن این محصول یک درپوش و زیرانداز نیز برای آن در نظر گرفته شده تا بیش از پیش موجب مراقبت و نگهداری از این استخر اوال فریم شود.راه اندازی کلی این استخر پیش ساخته کار زمان بری نخواهد بود و به سادگی میتوانید آن را راه اندازی کرده و مورد استفاده قرار دهید برای راه اندازی این استخر می بایست هم لبه بدنه را باد کرده و هم از فریم های آلومینیومی استفاده کرد تا استحکام لازم را هنگام استفاده داشته باشد. از این نوع استخر های پیش ساخته توسط شرکت اینتکس در هر مکانی نصب و تحویل مشتری شده تا از ضمانت و خدمات پس از فروش نیز برخوردار شوند. 

استخر پیش ساخته 5 متری اوال فریم 2018

استخر پیش ساخته 5 متری اوال فریم 2018 جزو محصولات مهیجی است که تفریحات آبی و پر تحرک را برای افراد ایجاد می کند و باعث می شود تا آن ها نهایت لذت را در چنین محوطه هایی داشته باشند. این استخر پیش ساخته در سال 2018 ساخته شده است و با توجه به دستاورد های روز دنیا طراحی شده است. از این رو می تواند ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد و در محیط های باز کارایی بسیار مفیدی داشته باشد. از این رو باید به این نکته توجه کرد که با خرید این استخر پیش ساخته موقعیت بسیار خاصی برای علاقه مندان ایجاد می شود که می توانند به صورت مداوم از مزیت داشتن تفریحات آبی برخوردار بود و بهترین شرایط را تجربه کرد. این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای محکم و با استحکام است که در صورت تمایل می توان آن را جمع آوری کرده و به مکان دیگری منتقل کرد. از این رو قابل حمل می باشد و حتی می توان برای رفتن به سفر نیز آن را با خود به همراه داشت. در واقع بدنه محصول در زمانی که داخل بسته بندی می باشد کوچک است. از این رو شرایط برای بردن به سفر مناسب است و می تواند بهترین وسیله در این گونه محل ها باشد. با در نظر گرفتن کیفیت و کارایی استخر پیش ساخته علاقه مندان می توانند از این محصول در محیط های باز و بیرونی استفاده کنند و تجربه ای  از بازیهای مهیج داشته باشند. 


ساختمان محصول

این استخر پیش ساخته از ساختمانی محکم برخوردار است که در زمان مصرف می تواند در برابر تحرک افراد و جنب و جوش آن ها دچار وازگونی نشود و موقعیت خود را تغییر ندهد. از این رو به صورت ثابت بر روی سطح زمین قرار می گیرد و می تواند مطلوب ترین موقعیت و شرایط را داشته باشد. ساختمان این محصول مناسب برای بازی ها و سرگرمی های مهیج بوده است که بدنه در برابر آن ها مقاومت دارد و دوام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. از این رو به آسانی می توان با در دست داشتن محصول مورد نظر بازی های دست جمعی و گوناگون انجام داد. بدنه محصول بیضی شکل است از این رو به راحتی افراد زیادی را در داخل خود جای می دهد. همچنین این محصول امکانات لازم را دارد که بتوان در طولانی مدت از آن استفاده وبهره برداری کنند. با وجود این استخر پیش ساخته در فصل تابستان دیگر نیازی به رفتن به مسافرت و یا رفتن به استخر های عمومی نیست واعضای خانواده به همراه یکدیگر می توانند به راحتی از این محصول خاص استفاده نمایند و زمان خود را به شادی بگذرانند.


افزایش استحکام بدنه

به منظور افزایش استحکام بدنه در بخش های کناری و زیرین آن پایه های قرار دارد که بدنه را احاطه کرده ومی تواند سبب استحکام بدنه شود. از این رو این محصول به بهترین شکل بر روی سطح زمین قرار می گیرد و می تواند به درستی کار خود را انجام دهد. این محصول خاص با داشتن این پایه ها می تواند به درستی بر روی سطوح قراربگیرد و دچار تحرک نشود. به همین خاطر سبب جا به جایی بر روی سطوح نمی شود و می تواند به جهت بازی درست افراد به کار برود. بدنه این محصول با پایه ها احاطه می شود. از این رو در زمان بازی نیز تکان نخواهد خورد و جا به جا نمی شود. این مزیتی مهم و مناسب برای استفاده از استخر پیش ساخته است و باید به آن توجه بسیار زیادی شود.


جنس و کیفیت پایه های نگه دارنده

این پایه ها از بغل به بدنه متصل می باشند و بدون تغییر در سر جای خود می باشند. این پایه ها کیفیت و دوام بالایی دارند و دارای جنس بسیار مطلوبی می باشند. جنس این پایه ها از آلومینیوم است که ضد زنگ بوده و دارای طول عمر بالایی می باشد. این پایه ها در گذر زمان و در صورت ارتباط با آب دچار زنگ زدگی نمی شوند و شرایط خود را حفظ می کنند. از این رو بخش قابل قبولی از استخر پیش ساخته می باشد که دچار آسیب و خرابی نمی شود.


خرید

در صورت تمایل به داشتن استخر پیش ساخته 5 متری اوال فریم 2018 به فروشگاه اینتکستهران مراجعه کنید و محصول را خریداری نمایید.

نوع
بیضی
ظرفيت آب
10920 ليتر
طول
549 سانتي متر
عرض
305 سانتي متر
ارتفاع
107 سانتي متر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس پایه ها
پمپ
دارد
نوع پمپ
فیلتری
سایر ویژگی ها
قابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
قابل نصب دو مرحله ای (اتوماتیک ، دستی)
داراي دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
دارای فریم های آلومینیومی
دارای پمپ تصفیه آب فیلتری
دارای نردبان پیش ساخته
دارای درپوش و زیرانداز
قابل استفاده در پرورش ماهی
دارای DVD آموزش تصویری
اقلام همراه
نردبان، DVD آموزشي
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...