استخر پیش ساخته intex 28122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 3853 ليتر
  • قطر: 305 سانتي متر
  • ارتفاع: 76 سانتي متر
6,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با قطر 305 سانتی متری و ارتفاع 76 سانتی متر از سری محصولات شرکت اینتکس ، عرضه با قیمت ارزان ارسال به سرارس کشور

استخر پیش ساخته با قطر 305 سانتی متری و ارتفاع 76 سانتی متر از سری محصولات شرکت اینتکس می باشد که برای سنین پایین طراحی شده است. این استخر پیش ساخته ایزی ست یک محصول مطمئن برای تفریح کودکان شما می باشد . جنس این محصول از الیاف شمعی برزنتی ساخته شده که مقاومت خوبی در برابر انواع تغییرات آب و هوایی را دارد. این محصول به دلیل نصب آسان به آن ایزی ست گفته می شود. از مزیت های دیگر این محصول قابلیت نصب پمپ تصفیه می باشد .

استخر شنا پیش ساخته

استخر شنا پیش ساخته از مدل های ساده اما با کیفیت و کاربردی بوده که توسط شرکت معروف و جهانی اینتکس به تازگی روانه بازار شده است . در این مقاله قصد معرفی کامل این محصول را داشته ، و می خواهیم تا مزایا و معایب آن را برای شما شرح دهیم . پس اگر قصد خرید این محصول را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا این نقد و بررسی را مطالعه کرده و نسبت به هزینه ای که می خواهید بپردازید ، بهترین محصول را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید.

طراحی و ساخت ارگونومی

همیشه ظاهر یکی از دلایل اصلی برای خرید یک محصول می باشد ، به طوری که بدون شک هر خریدار در وهله اول به سمت محصولاتی جذب می شود که دارای ظاهری جذاب باشند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، طراحی این محصول به شکل گرد بوده و به رنگ آبی می باشد که در قسمت وسط آن نام کمپانی سازنده این محصول intex نمایان می شود . در قسمت لبه این کالا به صورت یک حلقه بادی طراحی شده تا در وهله اول به عنوان یک تکیه گاه استفاده شود و همچنین استحکام این محصول را افزایش دهد .

جنس بدنه

اما محصولی که دارای جذابیت خاصی باشد ولی کیفیت آن مورد قبول نباشد بدون شک هیچ خریداری برای آن هزینه ای نمی پردازد و آن خریداری نمی کند . زیرا محصولی که دارای کیفیت پایینی باشد ، دارای طول عمر پایینی نیز خواهد بود . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از الیاف شمعی و با pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابتدا در این قسمت باید ذکر کرد که کسانی که قصد خرید این محصول را دارند ، حتما قبل از سفارش آن به ابعاد و سایز این استخر دقت نمایند ، تا نسبت به مکان مورد نظر جای کافی را داشته باشند . به همین دلی ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 305 سانتی متر ، ارتفاع : 76 سانتی متر ، ظرفیت آب : 3853 لیتر و در نهایت وزن آن 9 کیلو گرم می باشد که همانطور که از وزن این محصول مشخص است ، بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی حتی در ایام مسافرت ها نیز ، می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی می باشید که آن را درون محفظه این استخر گذاشته ، تا در عرض سه الی پنج دقیقه آن را باد و راه اندازی بکنید تا با خیالی آسوده خود و اعضای خانواده را به یک استخر خصوصی لذت بخش دعوت نمایید . در خصوص نگهداری این استخر باید ذکر کرد که عسی کنید تا پس از استفاده این کالا ، حتما باد آن را خالی کرده و جمع کنید تا حوادثی نظیر طوفان و ... به این محصول صدمه ای وارد نکند ، همچنین وسایل های تیز را از استخر دور نگه دارید تا آسیبی به بدنه آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند رول اول تحویل بگیرید و از آن لذت ببرید .

جمع بندی

استخر شما پیش ساخته یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ آبی می باشد که در قسمت میانی آن نام شرکت INTEX به چشم می خورد . جنس بدنه این محصول از الیاف شمعی با pvc بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . وزن این استخر 9 کیلو گرم بوده که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی حتی در ایام مسافرت می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
3853 ليتر
قطر
305 سانتي متر
ارتفاع
76 سانتي متر
وزن
9 کیلوگرم
جنس بدنه
الیاف شمعی با PVC
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
شرکت سازنده
اينتکس
سایر ویژگی‌ها
قابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
قابلیت نصب پمپ تصفیه
اقلام همراه
DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...