تخت بادی دو نفره اینتکس

اینتکس 64414

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
6%
5,900,000
5,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره اینتکس با قیمت ارزان در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران و فروشگاه اینتکس تهران

تخت بادی دو نفره اینتکس ، مخمل با روکش ساده : یکی از بهترین و جدیدترین تخت های بادی شرکت اینتکس این تخت بوده که از جنس PVC با روکش مخمل طراحی  و تولید شده است. روکش این تخت به صورت طرح ساده بوده که قابلیت ضد تعرق بودن را برای شما به ارمغان می آورد. این تخت دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) می باشد که تا وزن 273 کیلوگرم را تحمل می کند . یکی از ویژگی های بسیار خوب این تخت داشتن پمپ باد برقی متصل به خود تخت بوده و در کمتر از 4 دقیقه تخت را آماده استفاده می کند. از این رو می توانید بدون انجام هیچ کاری و تنها با اتصال دوشاخه پمپ به پریز برق از تخت استفاده کنید. این تخت بادی برای استفاده در منزل و یا در مسافرت کاملا مناسب بوده و ابعاد بسته بندی و وزن مناسبی دارد که می تواند در بسته بسیار کوچکی قرار گرفته و پس از جابجایی در محل نصب شود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید این کالا با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تخت بادی دو نفره اینتکس جایگزین مناسبی برای تخت خواب های چوبی و فلزی با فیمت های گران است، قیمت مناسب تخت بادی دو نفره و راحتی خمل و نقل و همچنین سرعت بالا برای باد کردن ، دیگر جای هیچ نگرانی برای خرید این کالا  باقی نمی گذارد. رویه مخمل تخت بادی ضد تعریف و نرم و راحت است،یکی از بهترین و جدیدترین تخت های بادی شرکت اینتکس این تخت بوده که از جنس PVC با روکش مخمل تولید شده است. این تخت بادی دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) می باشد که تا وزن 273 کیلوگرم را تحمل می کند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این تخت بادی داشتن پمپ باد برقی متصل به خود تخت بوده که در یک چشم بر هم زدن باد می شود و از گارانتی برخوردار است. نگهداری ازتخت بادی را جدی بگیرید و بهتر است نزدیک وسایل گرمایشی قرار ندهید تا لایه ها سست نشوند.این تخت خواب بادی دو نفره اینتکس تشکیل شده از روکش مخملی با راحتی بسیار عالی . خطوط موازی تخت بادی دو نفره اینتکس باعث میشود که شما خواب راحتتری را تجربه کنید . این محصول با کیفیت را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی خریداری نمایید . 

تخت بادی دو نفره اینتکس یکی دیگر از سری محصولات بادی بسیار با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که در اواسط سال 2018 روانه بازار شده است. این تخت بادی دارای طراحی بسیار زیبایی بوده و از کیفیت بسیار بالایی نیز بخورار می باشد. فرم کلی آن همانند سایر تخت خواب ها به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ طوسی می باشد. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است. موج های موجود بر روی سطح تخت سبب می شوند تا بدن شما هنگام استراحت بر روی تخت عرق نکند . در ادامه به بررسی بیشتر این محصول پر کاربرد خواهیم پرداخت .

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی همانند سایر تخت بادی های اینتکس دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند و به راحتی می توان از آن درون منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. این تخت خواب بادی در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 273 کیلو گرم و وزن خود تخت 8.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های بادی است و می توان به آسانی آن را حمل و یا جا به جا نمود.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

یکی از اصلی ترین و مهمترین نکته ای که هنگام خرید یک تخت بادی باید تمامی افراد مد نظر داشته باشند، جنس و کیفیت بدنه آن تخت می باشد. تخت خواب های بادی باید دارای بدنه ای با کیفیت بالا و دوامی طولانی باشند و همینطور از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده باشند. شرکت اینتکس همانند همیشه این بار هم با تولید این تخت بادی توانسته است تا تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و در نهایت تخت بادی با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهد. سطح این تخت بادی از وینیل با رویه مخملی بوده که این رویه سبب نرم تر شدن تخت شدن و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف تخت از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بالایی در برابر اجسام تیز داشته و ضد آب نیز می باشد. این محصول می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای بیماران عضلانی باشد که توسط پزشکان هم این گونه تخت خواب ها پیشنهاد می شود.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی تخت خواب بادی به یک پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این محصول موجود می باشد و دیگر نیازی به هزینه کردن بابت تهیه پمپ مجزا نمی باشد. ابتدا تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صاف و بدون جسم تیز پهن می کنید. سپس پمپ را به برق متصل کرده و آن را روشن می نمایید. حال می بایست منتظر بمانید تا تخت بادی به اندازه کافی باد شود. پس از این که تخت شکل کلی خود را گرفت پمپ را خاموش کرده  آن را از برق جدا می کند. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت خودداری کنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی ان جلو گیری شود.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • هنگام باد زدن بیش از اندازه به آن باد نزنید.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 8.5 کیلوگرم
ساختار و ارگونومی سه لایه
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...