ترامپولین بزرگسال خانگی

کد t-5600

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین بزرگسال خانگی یکی دیگر از پرفروش ترین و در عین حال ساده ترین انواع تارامپولین ورزشی سایز کوچک برای استفاده در مراکز ورزشی ، مهد کودک ها ، شهر بازی ها و در محیط داخلی منزل و آپارتمان و ویلا می باشد. این ترامپولین ورزشی طراحی بدنه ساده ای داشته که شامل یک محیط گرد و بدون حفاظ بوده که در بخش کف دارای تعداد 6 عدد پایه است. تمامی این پایه ها دارای پلاستیک نگهدارنده بوده تا بتوانند در زمان استفاده موقعیت ترامپولین را بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه دارند. بدنه اصلی ترامپولین از جنس پلی پروپلین تولید شده است. این نوع جنس بدنه منعطف بوده و توان تحمل وزن بالا و کشسانی فوق العاده زیادی دارد. بدنه محصول به میزان 20 سانتی متر از سطح زمین ارتفاع داشته تا در زمان استفاده بخش میانی محصول با سطح زمین تماسی نداشته باشد.


برای اتصال بدنه اصلی این ترامپولین به فریم فلزی اطراف آن از فنر های فلزی مقاومی استفاده شده است. برای جلوگیری از تماس بدن به این فنر ها و بروز هر نوع آسیبی از یک پوشش با جنس پی وی سی در اطراف محصول و بر روی این فنر ها استفاده شده که دارای رنگ بندی قرمز و نارنجی هستند. این ترامپولین از نوع تاشو بوده که پایه های آن به طور کامل جدا شده و بدنه آن جمع می شود. به همین دلیل بوده که فضای کمی را اشغال کرده و به راحتی حمل و جا به جا می شود. توجه داشته باشید بدنه این ترامپولین سایز کوچک توانایی تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را داشته که نباید وزنی بیش از این مقدار به بدنه آن وارد گردد. با مراجعه به فروشگاه مرکزی اینتکس می توانید این ترامپولین اورجینال را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگی
 قطر ا متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز آلومینیوم ضد زنگ
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ ندارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

ترامپولین بزرگسال خانگی

ترامپولین بزرگسال خانگی دارای بخش هایی برای افزایش میزان کارایی محصول می باشد که در رنگی جذاب و شاد در اختیار افراد گوناگون قرار می گیرد و می توان آن را در بین محصولات تفریحی شرکت اینتکس مشاهده کرد. چنین محصولی برای تخلیه انرژی افراد در نظر گرفته شده است و می توان در طولانی مدت کارایی بالایی از خود نشان دهد و در طول این زمان با دوام بالا به شکل اولیه خود باقی بماند. این ترامپولین را می توان در حالتی استاندارد برای افراد علاقه مند خریداری کرد و در محیط های مختلف مانند خانه راه اندازی کرد تا در هر فضایی امکان تفریح و یا ورزش وجود داشته باشد. ترامپولین مورد نظر تمامی استاندارد های لازم به جهت ایجاد محصولی ایمن را رعایت کرده است و در بالاترین درجه کیفی قرار دارد و می توان آن را به عنوان یک محصول بی نقص و کامل معرفی کرد. به جهت آشنایی بیش تر با ترامپولین بزرگسال خانگی مطالب زیر را مطالعه کنید.


پایه های ثابت بر روی زمین

محصول مورد نظر در شکل گرد می باشد که دارای شش عدد پایه است. این تعداد پایه می بایست به شکل استاندار و مناسبی بر روی زمین هایی مانند سرامیک و زمین های لغزنده ثابت قرار گیرند و با حرکات و بازی تکان نخورند. به همین دلیل سازگاری ایجاد شده که مانع این عوامل می شود و می توان محصول را در حالتی استاندارد قرار دهد. این سازگاری در ساختمان پایه ها می باشد که همگی آن ها دارای پلاستیک نگه دارنده است که می تواند محصول را بر روی زمین ثابت نگه دارد و از حرکت خودداری می کند. پلاستیک های نگه دارند محصول را برای استفاده های کاربردی تجهیز می کند تا افراد با خیالی آسوده نرمش و ورزش های پرشی را انجام دهند و همچنین بتوانند این محصول را بر روی بخش هایی که سطح لیزی دارند قرار دهند و بدون هیچ حرکتی در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند.


اتصال بخش پرشی به ساختمان محصول

از آن جایی که این ترامپولین از ساختمانی فلزی تشکیل شده است که اسکلت محصول را تشکیل می دهد و فاقد حفاظ می باشد بخش جامپینگ که قابلیت کشش داشته و نیز کارایی محصول را ایجاد می کند به آن متصل می شود و در زمان جمع آوری محصول می توان این اتصال را نیز جدا کرد. بخش جامپینگ از جنس پلی پرو پیلن است که می توان بر روی آن انواع پرش ها را با شدت متفاوت انجام داد و با دوام با در مرغوب ترین کیفیت موجود می باشد. این بخش به وسیله فنرهای فلزی و قوی به بدنه متصل شده است و در جای خود ثابت باقی مانده است و می تواند تمامی وزن افراد را به علاوه ی شدت فشار برخوردها و پرش ها را تحمل کند و دچار خرابی نشود. این قسمت ها با پارچه پی وی سی محصور شده اند و از صدمه خوردن به وسیله آب و موارد دیگر در امان است. این بخش ها با چنین محافظی می تواند در سالیان طولانی به همان شکل اولیه خود باقی بمانند و از این طریق دچار تغییر نشوند. 


کم جا و تاشو

ساختمان این محصول را می توان به راحتی و با داشتن قابلیت تاشو بودن جمع آوری کرد و سپس در صورت نیاز محصول را مجدد راه اندازی نمود. این محصول با این ویژگی فضای کمی را به خود اختصاص می دهد و می توان در محیط های کوچک آن را نگه داری کرد. در زمان نصب نیز با توجه به قطر 1متری آن می توان فضای کمی را برای آن در نظر گرفت و در اتاق های کوچک نیز قابلیت راه اندازی این محصول وجود دارد. شما می توانید برای نرمش های خود و چربی سوزی این محصول را تهیه کنید و در اتاق خواب خود آن را راه اندازی نمایید.


نحوه خرید

برای خرید این ترامپولین بزرگسال خانگی با کیفیتی بالا و بدنه ای فابریک و اورجینال می توانید به شرکت اینتکس تهران مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...