ترامپولین حفاظ دار کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1.40 متر
  • عرض: 1.40 متر
  • ارتفاع:
9,610,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار کودک محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

ترامپولین حفاظ دار کودک از سری محصولات با کیفیت و زیبای شرکت آی ترام می باشد که مناسب برای کودکان تولید کرده است و با توجه به طرح و رنگ بندی بسیار زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان کودکان برخوردار می باشد . برای امنیت بیشتر این محصول یک  حفاظ توری از جنس پلی استر تعبیه شده که از پرت شدن کودک شما جلوگیری می کند . این محصول دارای پایه های فلزی می باشد که به استحکام آن افزوده است . رویه این محصول از جنس پلی پرو پیلن می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد و همچنین با توجه به انعطاف پذیری بالایی که دارد برای کودک شما در زمان استفاده حس خوش آینید را تجربه خواهد کرد . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و شما می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و ویلا استفاده نمایید . این محصول دارای پایه های ضد آب و ضد زنگ می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در فضای باز با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . ترامپولین حفاظ دار کودک دارای 1 سال گارانتی می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . حفاظ این محصول دارای یک درب می باشد تا کودک شما بتواند به راحتی از آنجا رفت و آمد کند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید ترامپولین حفاظ دار کودک با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

ترامپولین حفاظ دار کودک

ترامپولین حفاظ دار کودک از جمله محصولات شادی آوری می باشد که با قیمتی مناسب و ارزان در اختیار افراد قرار گرفته که می توانند با خریداری آن برای کودکان به عنوان هدیه محیط بازی مهیج را برای آن ها به همراه دوستانشان فراهم آورد. در تمامی این محصولات رنگ های جذابی به کار رفته که ایمنی لازم را برای کودکان ایجاد کرده است و والدین می توانند در ساعت هایی که مشغول کار هستند کودکان را با اطمینان در داخل این محصول قرار داده تا به بازی کردن و سرگرمی بپردازند. برای آشنایی بیش تر با این ترامپولین حفاظ دار مخصوص کودک به مطالب زیر توجه کنید.


ظاهری خاص و منحصر به فرد

در ساخت این محصولات به خصوص پایه های بلندی به کار رفته است که سبب می شود در محیط بیرون استفاده شود و بتوان در جاهایی که سطح سفتی دارد با خیال راحت جامپینک کرد. این محصول نیز دارای پایه های بلند می باشد که در امتداد ستون اصلی سازنده محصول قرار دارد و از جنس فلز فولاد گالوانیزه است که دارای خاصیت ضد آب بوده و می تواند رطوبت را نیز تحمل کند. این محصول از بخش های مختلفی تشکیل شده است که یکی از مهم ترین آن ها بخش میانی آن یا به عبارتی بخش جامپینگ است که برای بازی کودکان درنظر گرفته شده است و در ابعادی مناسب می تواند تعدادی کودک را در خود جای دهد. این بخش از جنسی باضخامت و بسیار مقاوم تشکیل شده است که ضد تعریق بوده و پوست کودکان را دچار حساسیت نمی کند. در قسمت دیواره محصول که با پایه ها به هم متصل شده اند حفاظ های توری وجود دارد که از جهت های مختلف مفید واقع شده است. یکی از مهم ترین دلایل قرار گیری این توری این است که مانند حفاظ عمل کند و مرز محیط بازی کودکان را تعیین می کند و همچنین می تواند مانع از ورود چیز های مختلف و کوچک موجود در هوا به داخل محیط بازی می شود. 


سازگاری با محیط بیرون

مطالب این بخش به شما این امکان را می دهد تا در مورد محل های استفاده این محصول زیبا اطلاعات کافی داشته باشید و بتوانید با دانستن آن محصولی با طول عمر بالا داشته باشید. از آن جایی که این محصول بدنه ضد آب داشته و همچنین دارای پایه های ضد زنگ می باشد می توان از آن در کنار استخر ها و یا در محل هایی که رطوبت دارند نیز استفاده کرد و همچنین می توان این محصول را در فضایی از یک باغ راه اندازی کرده و برای بازی کودکان آماده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این ترامپولین منحصر به فرد این است که دچار آفتاب سوختگی نمی شود به این دلیل می توان از آن در روزهای گرم تابستان با آفتاب سوزان در محیط بیرون نیز استفاده کرد. این ترامپولین را می توان در داخل یکی از اتاق های منزل که بیش تر اتاق بازی کودک می باشد راه اندازی نمود و یک محیط هیجان انگیز را برای فرزندان به همراه دوستانشان فراهم کرد.


نکات ایمنی در استفاده از محصول

این محصول زیبا و خاص را می توان برای روزهای طولانی مورد استفاده قرار داد اما باید نکات لازم را جهت این استفاده بهینه رعایت کرد. اول این که بدنه محصول خاصیت قابل اشتعال دارد و بنابراین نباید اشیاء داغ و یا آتش را به آن نزدیک کرد زیرا در زمان کوتاه بدنه را دچار آسیب می کند. با وجود این که کف این محصول دارای جنس پلی پروپیلن است نباید وسایل نوک تیز را به آن برخورد داد و سبب پارگی محصول شد. در زمان پارگی آن دیگر محصول غیر قابل استفاده شده و سبب بروز خسارت می شود و دیگر نمی توان از آن برای جامپینگ استفاده کرد. در حالی که این ترامپولین دارای قابلیت کشسانی بسیار است اما باید در استفاده از آن مقداری دقت و مراقبت را درنظر داشت.


خرید محصول

خرید ترامپولین حفاظ دار کودک از فروشگاه بزرگ اینتکس تهران صورت می گیرد و می توان با خرید از این فروشگاه از خدمات دیگر آن نیز برخوردار شد.

نوع
خانگی
طول
1.40 متر
عرض
1.40 متر
ارتفاع
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی گالوانیزه
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای حفاظ توری
مناسب سنین 3 تا 10 سال
بدنه ضد آب و ضد سایش
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...