ترامپولین حرفه ای کودک با دستگیره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حرفه ای کودک با دستگیره یکی دیگر از انواع ایمن و استاندارد ترامپولین ورزشی برای استفاده کودکان و نوجوانان بالاتر از 4 سال بوده که با توجه به کیفیت بالا می تواند وزنی بالغ بر 139 کیلوگرم را بدون آسیب بر روی خود تحمل کند. این ترامپولین گرد بوده و در بخش کف خود دارای پایه هایی با حدفاصل یکسان بوده که میزان 25 سانتی متر از کف زمین ارتفاع دارند. این میزان ارتفاع موجب شده تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن مجاز به بدنه این ترامپولین ، بخش کف با سطح زمین برخورد نداشته باشد. برای حفظ تعادل و ایمنی فرزند شما در زمان بازی برای این ترامپولین حرفه ای یک عدد دستگیره نیز تعبیه شده است. توجه داشته باشید ارتفاع این دستگیره متغییر بوده و شما می توانید متناسب با ارتفاع قد فرزند خود این میزان را تنظیم کنید.


رنگ اصلی ترامپولین کاملا مشکی و ساده بوده اما بخش اطراف آن قرمز رنگ می باشد. این پارچه قرمز در واقع از جنس پی وی سی بوده که یک روکش بر روی فنر های ترامپولین بوده تا ایمنی مصرف کننده را تامین کند. زیرا برای اتصال بخش پرش به سازه های اصلی از فنر های ضخیم و مقاومی استفاده می شود. رویه اصلی بخش پرش محصول از جنس پلی پروپلین بوده که برای تولید سازه های محصول از فلز فولاد گالوانیزه بهره برداری شده است. توجه داشته باشید پایه های محصول دارای پلاستیک نگهدارنده بوده تا در زمان استفاده موقعیت محصول به طور کامل بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه داشته شود. این ترامپولین پرتابل بوده که امکان استفاده در داخل آپارتمان و تمامی منازل شخصی و همچنین باغ ، ویلا ، سالن ورزشی و... را دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید ترامپولین حرفه ای برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 99 تا 119 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه و پلاستیک
 سنین مورد استفاده کودکان و نوجوانان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

ترامپولین حرفه ای کودک با دستگیره

ترامپولین حرفه ای کودک با دستگیره یکی دیگر از محصولات کودکان می باشد که برای افزایش تحرک آن ها و انواع بازی های پر جنب و جوش ایجاد شده است و فضای پر هیجانی را برای کودکان فراهم می کند. این محصول برای بازی هایی مناسب است که پرش را به دنبال داشته و با این پرش ها باعث افزایش شوق و نشاط کودکان می شود. با افزایش تحرک امکان های مختلفی ایجاد می شود یکی از این امکانات برای کودکانی می باشد که دارای اضافه وزن هستند و با این بازی ها سبب افزایش چربی سوزی آن ها می شود و در این صورت با گذر زمان کوتاهی می تواند وزن آن ها را کاهش دهد. افزایش تحرک سبب تخلیه انرژی در افراد شده و با این کار دیگر احتیاجی به وسایل های بازی دیگری نیست چرا که ترامپلین تمامی نیاز های کودکان را برای ایجاد یک بازی مهیج برآورده می سازد. جهت آشنایی بیش تر با این ترامپولین با ما همراه باشید.


پرش با بالاترین شتاب

ترامپولین ها می تواند برای بازی های پرشی استفاده شود و کودکان برای جامپینگ و پرش از آن ها استفاده کنند. این محصولات از سطح زمین فاصله داشته و هر گونه میزان شتاب را در زمان برخورد تحمل می کند. برای این که افراد بتوانند به راحتی و با خیالی آسوده پرش ها را انجام دهند و با میزان دلخواه شتاب این پرش ها را افزایش یا کاهش دهند می بایست پایه ها محصول را در حد استاندارد بالا برده و از سطح زمین فاصله دهند. این ارتفاع در ترامپولین مورد بحث 25 سانتی متر است و می تواند بالاترین شتاب ها را تحمل کند و به سطح زمین برخورد نکند. خود این امر بسیار مهم برای ایمنی لازم در ترامپولین در نظر گرفته شده است تا کودکان را از آسیب های پس از برخورد حفظ نماید و در امنیت کامل مشغول بازی و سرگرمی شوند. به همین جهت می توان ساختمان و طراحی این ترامپولین را جزو محصولات ایمن و استاندارد دانست که برای هر کودکی مناسب استفاده است.


دستگیره ای مقاوم در بهترین کیفیت

بر روی بدنه محصول دستگیره ای برای بازی های مختلف برای کودکان تعبیه شده است که با توجه به قد آن ها تنظیم می شود و می تواند برای کودکان کم سن دستگیره ای برای نگه داری آن ها بر روی محصول باشد. این دستگیره تعادل محصول را حفظ نموده و می تواند آن را به شکل ایستایی خود قرار دهد. در زمان استفاده نیز از حرکت اضافه محصول جلوگیری می کند و دارای مقاومت و جنس مرغوبی می باشد. این جنس که فلز فولادی گالوانیزه است در گذر زمان دچار پوسیدگی و شکستگی نمی شود و با داشتن خاصیت ضد زنگ بودن می تواند محصول را برای سال های زیاد سالم و با کیفیت حفظ نماید. این جنس در پایه های نیز قرار دارد و دوام و طول عمر محصول را به طور کلی افزایش می دهد. دستگیره مورد نظر برای انجام نرمش های مختلف نیز به کار می رود و با استفاده از آن کودکان می توانند تحرک بیش تری پیدا کنند.


پایه هایی محکم بر روی زمین

این محصول برای استفاده کودکان بالای 4 سال است. بنابراین باید در مقابل تحرک بالای آن ها حرکت نکند و ثابت بر روی زمین قرار گیرد. بخشی از انتهای پایه ها دارای پلاستیک هایی می باشد که سبب ثابت ماندن آن بر روی زمین شده و در زمان بازی از حرکت محصول به اطراف جلوگیری می کند و می تواند در مقابل برخورد های کودکان در جای خود باقی بماند. به جهت چنین سازگاری با بازی های گوناگون کودکان ترامپولین حرفه ای کودک با دستگیره را می توان در شهربازی ها یا مهد کودک ها برای بازی و تفریح آن ها قرار داده و سبب سرگرمی آن ها در زمان های مختلف شد.


خریداری ترامپولین

ترامپولین حرفه ای کودک با دستگیره را می توان با مراجعه به نمایندگی محصولات تفریحی ورزشی شرکت اینتکس تهران خریداری کرد و از ضمانت نامه آن بهره مند شد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...