ترامپولین ورزشی کودک حفاظ دار

کد t-24367

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,720,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی کودک حفاظ دار یکی دیگر از حرفه ای ترین انواع ترامپولین با سایز کوچک بوده که می تواند برای رده سنی کودک و نوجوان در فضا های مختلف اعم از منزل ، باغ ، مهمدکودک ؛ پارک ها و... مورد استفاده قرار بگیرد. البته وجه تمایز اصلی این ترامپولین نسبت به نمونه های دیگر موجود در بازار مربوط به رنگ بدنه آن بوده که ترکیبی از رنگ های فیروزه ای و مشکی انتخاب شده تا با یک تضاد جذاب به زیبایی ظاهری محصول افزوده شود. این محصول بدنه تاشو داشته به صورتی که می توانید از آن به صورت پرتابل با جمع اوری و انتقال ساده در فضاهای مختلفی استفاده کنید. توجه داشته باشید به دلیل وزن بدنه 14 کیلوگرمی بدنه محصول ، امکان حمل آن از طریق خودروی شخصی نیز وجود دارد. وزن کم بدنه تاثیری بر کیفیت آن نداشته و این ترامپولین ورزشی قادر بوده وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند.


جنس بدنه این ترامپولین از مرغوب ترین نوع پلی پروپلین انتخاب شده که کشسانی و طول عمر بالایی دارد. سازه های ترامپولین نیز از جنس استیل ضدزنگ با وزن کم انتخاب شده است برای اتصال این دو بخش به یکدیگر طبق تصاویر محصول از فنر های فلزی استفاده شده که برای جلوگیری از ایجاد هر نوع آسیب دارای یک روکش از نوع پی وی سی هستند. توجه داشته باشید از اطراف این ترامپولین کودک شش ضلعی ستون هایی تعبیه شده که محل اتصال حفاظ توری این محصول بوده تا یک مانع برای جلوگیری از پرتاب شدن افراد به فضای خارجی در زمان بازی گردد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس این ترامپولین را به قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 87 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها استیل
 سنین مورد استفاده کودکان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

ترامپولین ورزشی کودک حفاظ دار

ترامپولین ورزشی کودک حفاظ دار یکی دیگر از وسایلی است که برای تفریح کودکان ساخته شده است و برای آن ها محیطی مهیج را ایجاد می سازد. ترامپولین به طور کلی دارای قابلیت کشش زیاد است و می تواند برای افراد شرایط پرش و جامپینگ را ایجاد سازد. این محصول خاص دارای رویه فانتزی نیز می باشد و رنگبندی جذابی نیز می باشد. این محصولات خاص دارای بخش های مختلفی هستند که کارایی و قابلیت های متنوعی ایجاد می سازند با این وجود ترامپولین جزو پر فروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه کودکان را راغب به خرید کرده است و می تواند بهترین گزینه برای فضاهای باز باشد. چنین محصولی دارای دوام زیادی نیز می باشد تا در صورت پرش های کودکان مقاومت لازم را در برابر وزن آن ها داشته باشد. همچنین بتواند با برخورد های شدید دچار خرابی و شکستگی نشود. محصول دارای دو بخش اساسی است که مزیت های آن را نیز شامل می شود. مزیت های مختلف این ترامپولین به صورت خلاصه در ادامه دسته بندی شده است که افراد را مشتاق به خرید این محصول می کند و باعث ایجاد طرفداران بسیار زیاد برای این محصول می شود.


ایمنی محصول

از آن جایی که این ترامپولین برای کودکان طراحی شده است و تولید آن نیز بر گرفته از نیاز کودکان می باشد می بایست دارای ایمنی لازم به جهت استفاده این گروه سنی باشد تا بتواند بهترین فضا را برای آن ها مهیا سازد. ترامپولین ها در فاصله ای مناسب از سطح زمین قرار دارند تا با استفاده و پرش بر روی آن افراد به سطح زمین برخورد نکنند و کف محصول نیز شاهد این برخورد نباشد. علاوه بر آن این محصول با چنین طراحی پرش های شدید را نیز ایجاد می کند و امکان پذیر می نماید. علاوه بر این موارد دور محصول را حفاظی محاصره کرده است که که به صورت توری می باشد. توری بودن این حفاظ به دلیل آن است که افراد در داخل محصول تعریق نکنند و در زمان استفاده از آن هوای مناسب و مطبوعی را داشته باشند. به همین خاطر است که به این صورت طراحی شده است و دارای بافت های ریزی هستند. علاوه بر آن این دیواره برای جلوگیری از افتادن کودکان در زمان به بازی به بیرون از محوطه بازی می شود و به این صورت کودکان در داخل محصول شاهد ایمنی لازم می شوند. 


ثابت ماندن محصول

با توجه به این که محصول برای بازی های مهیج کودکان ایجاد شده است و طراحی آن به این صورت است که جنب و جوش کودکان را افزایش می دهد می بایست به صورت ثابت بر روی سطوح قرار بگیرد و تکان نخورد. چرا که با تکان خوردن بدنه بر روی سطح خطرات مختلفی شامل حال افراد می شود و می تواند بهترین ویژگی ها را داشته باشد. برای ثابت ماندن محصول بر روی سطوح مورد استفاده بخشی پلاستیکی در زیر پایه ها قرار گرفته است که مانع تکان خوردن آن می شود. این بخش به صورت دائمی در زیر پایه ها قرار دارد و سبب ثابت ماندن محصول بر روی زمین می شود. این پلاستیک بر روی سطوح لغزنده به خوبی عمل می کند و هیچ گونه حرکتی را برای محصول رخ نمی دهد. اما در زمان نیاز می توان به راحتی آن را تکان داد و جا به جا نمود.


محل رفت و آمد داخل محصول

بخش از دیواره های توری محصول دارای زیپ می باشد که به منظور رفت و آمد داخل بدنه در نظر گرفته شده است. این بخش به راحتی باز و بسته می شود و محل را برای ورود و خروج افراد مناسب می کند. با توجه به وجود این زیپ بر روی توری افراد می توانند با بازی در کنار دوستان خود به دفعات زیاد به داخل محصول وارد شوند و همچنین به سرعت خارج گردند. 


خرید

در صورت تمایل به خرید ترامپولین ورزشی کودک حفاظ دار همین حالا با شماره های مربوط به واحد فروش اینتکس تهران تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...