ترامپولین کودک حرفه ای با دستگیره

کد LABA_21349

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک حرفه ای با دستگیره از جمله حرفه ای ترین ترامپولین های ورزشی موجود در بازار بوده که با بالاترین سطح ایمنی و کیفیت طراحی و تولید شده است. این ترامپولین ورزشی از دو سمت تشکیل شده که شامل سازه های فلزی و بدنه فنری آن می باشد. فرم بدنه محصول از نوع تاشو بوده که به این ترامپولین خاصیت پرتابل بودن می بخشد. زیرا شما می توانید به راحتی این ترامپولین را جمع اوری و یا راه اندازی کرده و کاملا ساده حمل کنید. ورزش ترامپولین در زمینه کاهش وزن و تقویت سیستم عصبی و ایمنی بدن موثر بوده به همین دلیل استفاده از این محصول را برای کودکان بالاتر از 4 سال توصیه می کنیم.ترامپولین کودک حرفه ای با دستگیره


این ترامپولین گرد در بخش کناره خود دارای یک دسته بزرگ بوده تا کودک بتواند با استفاده از آن ایمنی و تعادل خود را حفظ کند. از سوی دیگر از دسته قابلیت تنظیم متناسب با قد فرزند شما را نیز دارد. در کنار این دسته دو عدد دستگیر تعبیه شده که از جنس کش های نانجی بوده و به راحتی تا بالاترین سطح ارتفاع پرش کودک آن را همراهی می کند. برای اتصال بدنه فنری محصول به سازه های آن از فنر های فلزی مقاومی استفاده شده که کیفیت قابل توجهی داشته و طول عمر بالای آن از دلایل افزایش کارایی این ترامپولین به شمار می رود. قسمت بدنه محصول از جنس پلی پروپلین و بخش سازه های آن از نوع فلز فولاد گالوانیزه تولید شده که در بخش کف برای ثابت باقی نگه داشته محصول بر روی سطح زمین پایه ها دارای پلاستیک نگهدارنده هستند. شما می توانید از این ترامپولین در منزل ، باغ ، پارک ها ، شهر بازی ، مهمد کودک و.. استفاده کنید. برای خرید ترامپولین ورزشی اصل تنها کافی بوده به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه نمایید.ترامپولین کودک حرفه ای با دستگیره

نوعخانگی
 طول و عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 99 تا 119 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه و پلاستیک
 سنین مورد استفاده کودکان و نوجوانان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

ترامپولین کودک حرفه ای با دستگیره

ترامپولین کودک حرفه ای با دستگیره بهترین وسیله برای تخلیه انرژی کودکان می باشد و برای آن ها فضایی مهیج را ایجاد می کند. این محصول توانایی ایجاد انواع بازی ها را برای کودکان دارد و می تواند در محیط ها مختلف به اجرا در بیاید. ترامپولین ها دارای قابلیت کشش فراوان در بخش وسط خود هستند تا به این صورت کودکان را برای پرش و جامپینگ کمک نمایند. این محصول جزو وسایلی است که امروزه به افراد کمک می کند تا در محیط خانه و حیاط منزل خود برای کودکان تفریح های مهیج را ایجاد کنند و بتوانند بهترین تجربه را از روز های فراقت خود داشته باشند. ترامپولین دارای رویه مقاومی است که در برابر فشار و پرش افراد دوام دارد به طوری که افراد بزرگسال نیز با وزن کم می توانند از آن استفاده نمایند. این محصول خاص بخش هایی دارد که منحصر به فرد بوده و دارای کارایی های مختلف می باشد. به این صورت است که در نظر افراد جذاب و کاربردی بوده و می تواند بهترین گزینه برای سرگرمی آن ها باشد. برای آشنایی بیش تر با این محصول با ما همراه باشید.


ویژگی های بدنه ترامپولین

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد استفاده از ترامپولین حائز اهمیت است و می تواند برای آن ها سبب افزایش طول عمر محصول شود توجه به ویژگی های بدنه آن است که دارای مزیت های مختلفی می باشد. این بدنه از جنس پلی پروپیلن است که بخش نشیمن و پرش را ایجاد می سازد تا افراد به راحتی بتوانند بر روی این بخش از محصول به جنب و جوش و پرش ادامه دهند. اما بخش دیگری در این محصول وجود دارد که تاشو نیز است و در واقع اسکلت محصول را ایجاد می سازد. بخش مستحکم محصول از جنس فلز فولادی گالوانیزه و پلاستیک می باشد که دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی است و توانایی داشتن طول عمر بالا در محل های مختلف را دارد. این بخش پایه هایی را شامل می شود که با آن محصول ایجاد می گردد و به صورت ثابت بر روی سطح زمین قرار می گیرد. این پایه ها در مجموع تا می شوند و جمع می گردند و به ابعاد کوچکی تبدیل می شود. با این صورت می تواند در ساک حمل قرار گرفته و نگه داری شود و یا برای استفاده در محلی دیگر حمل و نقل گردد.


موارد استفاده از محصول

از ترامپولین ها می توان در فضاهای مختلف استفاده کرد و با آن بهترین کارایی را ایجاد نمود. برای کودکان بالای 4 سال امکان بازی های مهیج وجود دارد و می توانند تا حدودی تعادل خود را برقرار سازند. به همین جهت است که طراحی این محصول به شکل گرد است و حفاظ ندارد. این ترامپولین در سالن های بزرگ قابل اجرا است و در محیط های باز نیز استفاده می شود. می توان از این محصول در مهد کودک ها استفاده کرد و آن را در سالنی مناسب راه اندازی نمود تا کودکان از آن بهره لازم را ببرند و به لذت کافی برسند. علاوه بر آن در سالن های ورزشی نیز این محصول راه اندازی و نصب می شود تا والدین بتوانند به راحتی کودکان خود را نیز به همراه داشته باشند تا در این محیط ها به سرگرمی مشغول شوند و برای والدین مزاحمتی ایجاد نکنند. در باغ ها و ویلاهای شخصی نیز می توان از این محصول استفاده کرد تا کودکان در سفر هم از وجود چنین فضایی بهره ببرند.


امکان ورزش کردن با محصول

همان طور که در عکس محصول می بینید این وسیله کاربردی به منظور ایجاد فضایی برای بازی های مهیج افراد ساخته شده است تا به راحتی بتوان از آن برای تخلیه انرژی افراد استفاده کرد و نهایت لذت را برد. این محصول برای کودکانی مناسب است که عدم تحرک دارند و تمایلی به بازی های پر انرژی ندارند. به همین دلیل باعث می شود تا چربی سوزی در آن ها رخ دهد و به تناسب اندام در کودکی برسند.


خرید

در صورت تمایل به خرید ترامپولین کودک حرفه ای با دستگیره به شرکت اینتکس تهران مراجعه کنید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...