ترامپولین خانگی تک نفره

کد ۸۹۴۴۲۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی تک نفره یک محصول شیک و جذاب است که قطعا در تصاویر این محصول نیز می توانید یک سری از مهم ترین ویژگی های این محصول فوق العاده را مشاهده کنید. ساختار فوق العاده زیبا و کیفیت عالی بدنه این محصول از مهم ترین مزایای این ترامپولین به شمار می رود. در همین راستا اگر بخواهیم در خصوص این محصول با شما بیشتر صحبت کنیم در ابتدا باید عنوان کنیم که ساختار بدنه این ترامپولین به صورت گرد طراحی و عرضه شده است. این طراحی گرد سبب شده تا از این حیث این محصول شبیه به اکثر ترامپولین های موجود در بازار باشد.

هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این کالا از یک سری پایه مقاوم در زیر این محصول بهره مند است که وجود این پایه ها باعث شده تا استحکام این محصول بالا رفته و از این ترامپولین افراد بزرگسال هم بتوانند با خیالی راحت استفاده کنند. علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده کنید که لبه های این محصول نیز با استفاده از ساختار مقاوم شکل گرفته که از آسیب دیدن فرد استفاده کننده از این محصول نیز جلوگیری خواهد کرد. تحمل وزن بالای این محصول در کنار رنگ زیبا و یکدست این ترامپولین از دیگر مزایای خوبی است که باعث شده تا این محصول بتواند فروش بالایی را در مدت زمانی که به بازار عرضه شده است به دست آورد.

نوعخانگی
 قطر 100 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه و پلاستیک
 سنین مورد استفاده تمام سنین
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

ترامپولین خانگی تک نفره محصولی است که در این مطلب قصد داریم به بررسی کامل آن بپردازیم. قطعا این محصول با توجه به ویژگی های فوق العاده ای که دارد می تواند یک گزینه ایده آل برای خرید به شمار رود و از همین رو نیز شاید شما باید با خصوصیات این محصول قبل از انتخاب این کالا به صورت کامل آشنا شوید. از همین رو باید در ابتدا عنوان کنیم که اگر قصد خرید و انتخاب این محصول را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت تخصصی ویژگی های این محصول را در اختیار شما قرار دهیم.

در نخستین بخش از بررسی این محصول باید شما را با خصوصیات فوق العاده این ترامپولین آشنا کنیم. این محصول از نظر ظاهری به گونه ای طراحی و عرضه شده است که با دیدن خصوصیات فوق العاده این محصول از نظر ظاهر و ساختار می توانید انتخابی دقیق را انجام دهید. همان طور که در بخش ابتدایی توضیحات این محصول نیز اشاره کردیم شما می توانید یک طراحی گرد را در بخش اصلی بدنه این محصول مشاهده کنید که این گرد بودن باعث شده تا همانند اکثر ترامپولین های موجود در بازار فرد بتواند از بخش مرکزی این محصول استفاده کرده و لذت ببرد.

بخش میانی این محصول که در  واقع نقطه اصلی این ترامپولین هم می باشد نیز با همین طراحی گرد ساخته شده است که شما می توانید به راحتی در این فضا قرار گرفته و از ویژگی های جامپینگ این محصول نیز به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. این بخش با استفاده از ساختاری مانند طناب و به صورت محکم و مقاوم به بخش های کناری این محصول متصل می باشد که همین امر نیز باعث شده تا فرد استفاده کننده از این ترامپولین بتواند به راحتی از استحکام و مقاومت این محصول استفاده کرده و لذت ببرد. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که دور تا دور بدنه اصلی این ترامپولین را هم یک ساختار ایده آل و مقاوم نیز با رنگ آبی پوشش داده است که سبب شده تا ایمنی فرد استفاده کننده از این محصول هم بالا رفته و به هیچ عنوان در صورتی که از این محصول به زمین افتاد دچار آسیب نشود.

در پنج سمت از این محصول شما می توانید پایه هایی را در نواحی زیرین این ترامپولین مشاهده کنید که وجود این پایه ها باعث شده تا این ترماپولین از این نظر هم یک محصول ایده آل و فوق العاده به نظر آید. هم چنین این مسئله هم بسیار مهم خواهد بود که از نظر رنگ بندی نیز شما می توانید یک سری پایه و ستون مشکی رنگ را در این محصول مشاهده کنید که با بدنه و بخش های آبی رنگ دیگر این محصول پوشش داده شده است و همین امر نیز باعث زیبایی دو چندان این محصول شده است.

از نظر جنس و کیفیت بدنه نیز باید به این مسئله اشاره کنیم که بخش اصلی و جامپینگ این ترامپولین از جنس پلی پرو پیلن طراحی و تولید گردیده است که این جنس یک نوع محبوب در میان تولید کنندگان این محصولات بوده و شما اکثر ترامپولین ها را می توانید از همین نوع مشاهده نمایید. هم چنین بخش های پایه ها و همین طور ستون های این محصول نیز به صورت فلزی طراحی و تولید شده است که استحکام فوق العاده ای دارد وسبب شده تا تحمل وزن این محصول بسیار افزایش یابد.

این محصول مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد و قطعا می توانید از این ترامپولین در داخل منزل ، شهر بازی ها و یا هر فضای دیگری که مد نظرتان می باشد استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین باید به این نکته نیز توجه کنید که این محصول دارای تحمل وزن بسیار بالایی بوده و قطعا با در نظر گرفتن این مسئله و با توجه به این که افراد بالای 4 سال می توانند با خیال راحت از این محصول استفاده کنند ، باعث شده تا به راحتی بتوانید دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید. حال با توجه به این موارد اگر قصد خرید این ترامپولین زیبا را دارید می توانید آن را از طریق نمایندگی اینتکس سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...