تشک بادی یک نفره LaidBack

کد : اینتکس 4421313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره LaidBack در فروشگاه مرکزی تشک بادی intex و بست وی عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان و پشتیبانی

تشک بادی یک نفره LaidBack از سری محصولات کمپینگ و مسافرتی می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده و مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.از مهمترین ویژگی های این تشک بادی میتوان به طراحی ظاهری آن اشاره کرد که بسیار مدرن و به روز میباشد و علاوه بر آن  جنس بسیار مقاومی از نوع PVC بهره میبرد.این تشک بادی برای حفظ راحتی تشک های سنتی و پرتابل بودن محصولات بادی به صورت ترکیبی ساخته شده که در حالت عادی مشابه تشک های سنتی هستند اما حجم کمتری اشغال می کنند و تنها بخش کوچکی از بدنه آن در میانه ها که از جنس PVC براق ساخته شده باد می شود. قسمت رویه تشک از جنس جیر بوده و کاملا ضد تعریق می باشد، بخش های کناری آن نیز از همین ماده ساخته شده اند. این محصول دارای ابعاد استانداردی میباشد که به شما اجازه میدهد تا آنرا به راحتی جابجا کرده و مکان مناسبی برای آن پیدا کنید.به این ترتیب در صورتی که تصمیم به تغییر مکان تشک داشتید بدون هیچ مشکلی میتوانید این کار را انجام دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تشک بادی یک نفره LaidBack از سری محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت بوده و مناسب برای استفاده های دائمی می باشد که در این بررسی به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ساخت

طراحی این تشک بادی یک نفره به گونه ای می باشد که مناسب برای استفاده در شرایط مختلف و همچنین کمپینگ ها می باشد که به کمک این طراحی می توانید استراحت لذت بخشی را بر روی این محصول تجربه نمایید . طراحی استاندارد این تشک بادی به گونه ای می باشد که می توانید از آن برای داخل چادر و یا فضای باز نیز استفاده نمایید . ارتفاع مناسب و ابعاد استاندارد آن نیز از دیگر ویژگی های این تشک بادی می باشد که سبب این می شود تا بتوانید از این تشک بادی برای استراحت های طولانی مدت خود استفاده نمایید . همچنین این ارتفاع مناسب سبب این می شود تا بتوانید از آن در داخل چادر استفاده نمایید و با مشکل کمبود ارتفاع مواجه نخواهید شد . 

جنس بدنه

بدنه این تشک بادی کمپینگ و سفری از پی وی سی تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر ضربه و همچنین وزن بالا خواهد داشت . بخش رویه این تشک بادی از پی وی سی مخملی تهیه شده است و همچنین بخش های کناری آن از پی وی سی چرمی می باشند . برای بخش کف این تشک بادی نیز از پی وی سی دولایه چرمی استفاده شده است تا در برابر اشیاء نوک تیز تحمل بالایی داشته باشد و همچنین بتوانید در فضاهای باز نیز از این محصول استفاده نمایید . این کف دولایه به طور کامل در برابر آب و باران نیز مقاوم می باشد و بدون محدودیت می توانید از آن استفاده نمایید . رویه مخملی این تشک بادی نیز به طور کامل ضد تعریق بوده و می توانید از آن برای ساعات طولانی استفاده نمایید . 

ابعاد و تحمل وزن

این تشک بادی یک نفره دارای 203 سانتی متر طول ، 99 سانتی متر عرض و 22 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک تشک بادی یک نفره بوده و در هنگام استفاده با مشکل کمبود فضا روبرو نخواهید شد و می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید . ابعاد بسته بندی کوچک و همچنین وزن کم محصول سبب این شده است تا بتوانید به راحتی این محصول را به همراه خود حمل نموده و از آن استفاده نمایید . از دیگر ویژگی های مثبت این محصول می توان به تحمل وزن 136 کیلوگرمی این تشک اشاره نمود که به ما کمک می کند تا بتوانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید . البته با کم کردن مقداری از باد این محصول می توانید این تحمل وزن را کمی افزایش نیز بدهید . 

جمع بندی

تشک بادی یک نفره کمپینگ از محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که دارای بدنه ای مستحکم و همچنین کیفیت بالا می باشد و مناسب برای استفاده های طولانی مدت شما در فضای باز می باشد . کف ضد آب ، رویه ضد تعریق و تحمل وزن بالا نیز از دیگر ویژگی های مثبت این محصول به شمار می روند . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی فروش محصولات تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
18 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...