قایق بادی کایاک دو نفره Ventura

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: ورزشی
  • طول: 330 سانتی متر
  • عرض: 94 سانتی متر
  • ارتفاع: 28 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره Ventura از سری محصولات زیبا و جدید شرکت بزرگ بست وی ،  عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

قایق بادی کایاک دو نفره Ventura از سری محصولات زیبا و جدید شرکت بزرگ بست وی می باشد که با ویژگی های بسیاری که دارد توانسته است نظر خریداران را به خود جلب کند. دارا بودن کف بادی دولایه ، دارا بودن کف برزنتی ، دارا بودن طناب نجات و کیسه حمل اشیا ، دارا بودن صندلی های فایبرگلاس از ویژگی های این قایق بادی ورزشی می باشد. ابعاد این قایق نیز مناسب می باشد ، طول قایق بادی 330 سانتی متر ، عرض قایق 94 سانتی متر و ارتفاع آن 28 سانتی متر می باشد. علاوه بر این این قایق بادی تحمل وزنی برابر 200 کیلوگرم را نیز دارا می باشد. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

قایق بادی کایاک دو نفره Ventura

قایق های بادی کایاک دارای طراحی بدنه ای مشابه به یکدیگر بوده و جهت مصارف ورزشی تولید شده اند. این قایق ها دارای طراح های گوناگونی می باشند و توسط شرکت ها و تولید کننده های مختلفی ساخته می شوند. قایق بادی کایاک دو نفره Ventura یک نمونه خاص از قایق های بادی کایاک می باشد که دارای مشخصات منحصر به فردی است که آن را از دیگر نمونه ها متمایز می کند. در ادامه به معرفی ویژگی های این قایق بادی می پردازیم. 


طراحی قدرتمند

این قایق بادی دارای بدنه ای بسیار متفاوت از دیگر نمونه ها است. تمامی قایق های بادی کایاک به دلیل سرعت بالایی که دارند دارای بدنه ای باریک می باشند که در قسمت ابتدایی و انتهایی قایق بادی این بدنه به سمت بالا متمایل است تا سرعت بیشتری در هنگام قایق سواری بدهد. این قایق بادی دارای دیواره خارجی به رنگ نارنجی بوده که زیبایی خاصی به قایق می بخشد. برخلاف دیگر قایق های کایاک، اهرم های نگه دارنده پارو در این قایق بادی در قسمت پایینی بدنه خارجی قرار دارند. در هنگام عدم استفاده از پارو، می توانید پارو را بر روی این قسمت قرار دهید. هم چنین در قسمت بالایی بدنه خارجی گیره ها و طناب نجات واقع شده اند.

این طناب نجات در قسمت ابتدا و انتهای قایق قرار دارد. قسمت داخلی قایق تماما به رنگ مشکی می باشد. دیواره به صورت خاصی فرو رفته است و صندلی ها در داخل آن قرار دارند. دو عدد صندلی مشکی فایبرگلاس که بسیار سبک می باشند و مقاومت زیادی دارند در داخل این قایق تعبیه شده اند. این صندلی ها دارای پشتی می باشند که راحتی بیشتری را برای قایق سوار فراهم می کنند. در داخل این قایق بادی یک کیسه حمل اشیای کوچک نیز قرار داده شده است تا بتوانید اشیای با ارزش خود را در آن قرار دهید و از افتادن آن ها به داخل آب جلوگیری نمایید. طراحی این قایق بادی بسیار متفاوت از دیگر نمونه های کایاک می باشد که در اولین نگاه نظر خریدار را جلب می کند. 


ابعاد و ظرفیت 

این قایق بادی دارای طول 330 سانتی متر و عرض 94 سانتی متر و ارتفاع 28 سانتی متر می باشد. قایق بادی کایاک برای استفاده دو نفر طراحی شده است و قادر است وزنی معادل 200 کیلوگرم را تحمل کند. علاوه بر این وزن بسته بندی این قایق بادی کم تر از 18 کیلوگرم بوده که با توجه به ابعاد و استقامت بدنه، وزنی ناچیز به شمار می رود. با توجه به این وزن کم شما می توانید به راحتی این قایق را جابه جا کرده و حمل نمایید. 


مقاومت بالای بدنه

قایق بادی کایاک Ventura توسط شرکت مشهور و با تجربه بست وی ساخته شده است. این قایق بادی دارای بدنه ای از پلاستیک فشرده منعطف می باشد که بسیار مقاوم بوده و در برابر تمامی ضربه ها و فشارهای وارده در هنگام مسابقات استحکام خوبی دارد. بدنه این قایق بادی دارای رویه برزنتی می باشد که استحکام آن را افزایش می دهد. این جنس بدنه سبک بوده و به سرعت بیشتر قایق در هنگام مسابقات کمک می کند. شما باید از نشستن بر روی قایق در خشکی خودداری کنید و پس از باد کردن قایق از کشیدن آن بر روی زمین جلوگیری نمایید. برای جابه جایی قایق پس از باد کردن باید آن را توسط دستگیره های حمل از روی زمین به طور کامل بلند کنید. در صورت آسیب دیدن بدنه قایق، جهت تعمیرات تخصصی با شماره های سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


لوازم همراه

به همراه این قایق بادی دو عدد پارو موجود می باشد. این پارو ها در برابر جریان آب مقاوم بوده و انعطاف دارند. وزن پاروها سبک می باشد تا قایق سوار خسته نشود. یک عدد پمپ دستی بزرگ نیز در بسته بندی موجود می باشد تا بتوانید توسط آن قایق را راه اندازی نمایید. برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما نیز در بسته بندی قرار دارد. 


نحوه خرید

برای خرید قایق بادی کایاک دو نفره Ventura با قیمتی ارزان می توانید با شماره های موجود در سایت فروشگاه اینتکس تهران تماس بگیرید. هم چنین می توانید این قایق بادی را سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید. 

نوع
ورزشی
طول
330 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلو گرم
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی بزرگ
پارو
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 17.4 کیلوگرم
دارای کف برزنتی
دارای طناب نجات و کیسه حمل اشیا
دارای صندلی های فایبرگلاس
ظرفیت: 2 نفر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، پارو
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...