قصر بادی کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • ظرفیت: 200 لیتر
  • طول: 229 سانتی متر
  • عرض: 229 سانتی متر
13,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قصر بادی کودکان اینتکس با اسباب بازیهای متنوع بازی شاد و مفرح برای کودکان دلبند شماست، در فصل تابستان می توان به عنوان استخر و قصر بادی در فضای بیرون استفاده کرد و کودکان از آ بتنی لذت ببرند.، بسیار شیک و زیبا و جذاب برای کودکان 1 تا 5 سال دارای استخر جدا ، حلقه بسکتبال ، آبپاش ، چند عدد عروسک بادی ، درختچه بادی ، سرسره داخل استخر ، و 5 عدد توپ برای بازی در داخل استخر می باشد. قصر بادی کودکان با اسباب بازی بادی محصول جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی در تهران اینتکس


قصر بادی کودک

قصر بادی کودک محصولی خاص و جذاب برای استفاده کودکان است که دارای تنوع رنگبندی است و به سبک فانتزی طراحی شده است. این قصر بادی دارای بخش های مختلفی است که می تواند بازی کودکان را با تنوع بالایی ایجاد سازد تا بهترین کارایی را برای آن ها مهیا سازد. قصر بادی دارای جذابیت ظاهری بوده و می تواند برای جلب توجه کودکان مناسب باشد. به همین جهت است که دارای طرفداران بسیاری است و محبوبیت خاصی در بین افراد دارد. این محصول امکان تفریحات مختلف را دارا می باشد و تمامی بخش های آن نرم و لطیف هستند تا کودکان بتوانند مدت زمان زیادی را در داخل آن باشند و به تفریح بپردازند. قصر بادی را می توان در محوطه های بزرگ باز و سر پوشیده نصب کرد و از وجود آن بهره مند شد. به علاوه می تواند برای افزایش جنب و جوش افراد آن را تهیه کرد و به سرگرم شدن بیش تر آن ها کمک کرد. محصول مورد نظر را با مراجعه به مطالب زیر می توانید تهیه نمایید.


سبک طراحی محصول

همان طور که گفته شد این قصر بادی دارای رنگبندی متنوعی است که سبب جذابیت آن در نظر کودکان و مصرف کنندگان می شود. این نوع طراحی جزو طراحی های فانتزی می باشدکه در آن نهایت خلاقیت به کار گرفته شده است. دیواره های محصول هر کدام رنگی را به خود اختصاص داده اند و ستون های محصول نیز بادی و رنگی می باشد. علاوه بر آن سرسره بادی در بخشی از محصول ایجاد شده است تا با آن بتوان به راحتی انرژی کودکان را تخلیه نمود. این محصول با چنین سرسره ای که بادی و نرم است می تواند به راحتی برای کودکان امکان سرخوردن و جا به جایی را داشته باشد و بتواند این سرگرمی را در کنار دوستان آن ها ایجاد سازد. بخش دیواره ها توری بوده و سبب مشاهده محیط اطراف می شود. این توری بودن دیواره ها کودکان را در امنیت کامل نگه می دارد و مانع از افتادن آن ها به بیرون از محوطه بادی می شود. ارتفاع بخش کف از سطح زمین به گونه ای است که با توجه به بادی بودن آن زیاد می باشد و نرمی و راحتی بسیار زیادی را ایجاد کرده است.


پرش و جامپینگ

قصر بادی محصولی است که علاوه بر ایجاد فضایی برای بازی کودکان با استفاده از وسایل بازی خود و نیز امکان سر خوردن از سرسره بادی آن می توان برای جامپینگ و پرش نیز از آن استفاده کرد و آن را به کار برد. این محصول نشیمنی بزرگ دارد که بخش کف را تشکیل می دهد و همان طور که گفته شد ارتفاع زیادی نیز دارا می باشد. این کف سازگاری لازم برای پرش کودکان را دارا می باشد و می تواند تحمل وزن آن ها را داشته باشد. در برابر این فعالیت مقاوم بالایی دارد و دوام لازم به جهت استفاده مکرر را ایجاد کرده است. این بخش منعطف می باشد و نیز دارای قدرت کشش نیز بوده است. به همین جهت در مدت زمان طولانی میزان کشش بالایی را ایجاد می کند تا کودکان به راحتی به مقصود خود برسند و بتوانند جامپینگ انجام دهند. این بازی یکی از پرطرفدار ترین حرکاتی است که مورد علاقه کودکان بوده و سبب تخلیه انرژی آن ها می شود و می تواند برای آن ها شرایطی مطلوب را ایجاد سازد.


ضد تعریق بودن بدنه

از آن جایی که بدنه بادی می باشد و بخش کف نیز بادی بوده است فضایی خالی در داخل آن ایجاد شده است که بر این اساس هوا به راحتی در حال گردش می شود و آزادانه می چرخد. این امکان باعث می شود تا تعریق رخ ندهد چرا که همواره هوای تازه وارد محصول می شود و باعث خنک شدن سطح می گردد. همچنین وجود دیواره های توری در طراحی آن هوا را به داخل محصول وارد کرده و در گردش قرار می دهد به همین جهت در تمامی لحظه ها داخل محصول خنک و بدون ایجاد تعریق می باشد.


خرید

اگز قصد خرید قصر بادی کودک را دارید می توانید به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

نوع
خانگي
ظرفیت
200 لیتر
طول
229 سانتی متر
عرض
229 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس رويه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
ساير ويژگي ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب کودکان
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش
دارای وسیله بازی بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی
وزن
13.8 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...