قلعه بادی کودک حفاظ دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 117 سانتی متر
  • عرض: 117 سانتی متر
1,295,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک حفاظ دار اینتکس با طرح 2014 محصول شرکت  INTEX با رنگ زرد و رنگبندی مختلف و شاد برای کودکان یک تا 6 سال از قلعه کودک می توان مواقعی که کاری دارید و حواستان به فرزندتان نیست و نگرانید مبادا کار خطرناکی بکند استفاده کنید و کودک را وسایل بازی داخل قلعه بادی کودک بگذارید و با خیال راحت به کارتان برسید، معمولا" کودکان زیر 6 سال به دلیل تحرک زیاد ممکن است در اتاق و یا منزل دچار آسیب دیدگی شود ، این محصول بهترین سرگرمی برای آنهاست که هم میتواند بازیچه خوبی باشد و هم اینکه از هر گونه حادثه ای در منزل میتواند جلوگیری کند و محیطی بسیار شاد و امن را برای دلبندانتان باشد ، با مشاهده دیگر محصولات بادی برای کودکان در سایت فروشگاهی تهران اینتکس وجود دارد بهترین وسیله با سلیقه خود را انتخاب کنید و به کودکانتان هدیه بدهید.

قلعه بادی کودک حفاظ دار

قلعه بادی کودک حفاظ دار | فروشگاه اینتکس

محصولات بادی کودک دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و دسته های مختلفی را شامل می شوند. از بهترین محصولات بادی کودک، قلعه های بادی می باشند که دارای طراحی های بسیار شادی بوده و تنوع بالایی دارند. قلعه های بادی کودک از طراحی های فانتزی و زیبا بهره مند می باشند. این قلعه ها دارای کاربردهای مختلفی می باشند که خریدار با توجه به نیاز خود می تواند به انتخاب بپردازد. قلعه بادی کودک حفاظ دار یکی از بهترین قلعه های بادی می باشد که زیبایی و طراحی شاد این محصول، آن را در صدر فروش قرار داده است. این قلعه بادی زیبا را مورد تحلیل قرار می دهیم. 


قلعه بادی جذاب

این قلعه بادی به صورت مربعی ساخته شده است. قلعه بادی مربعی دارای کفی راحت و طبی می باشد. کفی این قلعه بادی ضخیم بوده و انعطاف بسیار بالایی دارد. این کفی به رنگ بسیار زیبای زرد می باشد که رنگی روشن است که انرژی زیادی به کودک می دهد. قلعه بادی کودک دیواره هایی شفاف دارد. این دیواره ها به صورت لایه به لایه ساخته شده است و لایه هایی به صورت عمودی دارد. بر روی این بخش شفاف دیواره، تصاویر فانتزی حیوانات رنگارنگ وجود دارد. این دیواره به صورت پهن ساخته شده است و لبه دیواره نیز همانند کفی قلعه به رنگ زرد است. در بالای این قلعه بادی یک تاج بادی به صورت باریک قرار گرفته است که عروسک های بادی از آن آویزان هستند. این قلعه بادی دارای یک چکش بادی می باشد که کودک می تواند توسط آن بازی کرده و به عروسک های بادی ضربه بزند. طراحی زیبا و جالب این قلعه بادی کودک را شگفت زده می کند و کودک تا ساعت ها به بازی می پردازد. 


قلعه بادی با ابعادی مناسب برای منزل

از این قلعه بادی در هر محیطی می توانید استفاده نمایید. ابعاد این قلعه بادی دارای مشخصات طول و عرض  117 سانتی متر و ارتفاع 114 سانتی متر می باشد. این ابعاد برای استفاده در هر محیطی مناسب بوده و در هر فضایی که مایل باشید یک محیط امن را برای کودک شما جهت بازی کردن فراهم می کند. این قلعه برای استفاده در فضاهای کوچک آپارتمانی مناسب می باشد و با توجه راحتی و انعطاف بالای این قلعه بادی فضایی راحت و امن را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با خیالی آسوده کودک را در داخل آن قرار دهید و او را از خطراتی که در حین بازی در فضای منزل وجود دارند محافظت نمایید. از این قلعه بادی در گردش ها و مسافرت ها نیز می توانید استفاده نمایید. در فضاهای خارج از منزل نیز خطرات زیادی وجود دارند و کودکان بی پروا و بدون توجه به این خطرات به بازی می پردازند. با قرار دادن کودک در این قلعه بادی، او را از این خطرات حفظ کنید و فضایی شاد و مفرح را در زیر نور خورشید برای او به وجود بیاورید. این قلعه بادی دارای اسباب بازی های بادی سرخود می باشد که به خوبی کودک را سرگرم می کند. 


نحوه نگه داری

این قلعه بادی از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است. به گونه ای که محصول نهایی سبک می باشد و به راحتی جابه جا می شود. این قلعه بادی به دلیل دارا بودن جنس مرغوب دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. فقط باید در هنگام استفاده از این محصول نکاتی را رعایت بفرمایید. اسباب بازی هایی که به همراه کودک در قلعه بادی قرار می دهید نباید گوشه های تیز داشته باشند تا کودک این وسایل را به بدنه قلعه بادی فرو نکند. این وسایل را کاملا بررسی کنید تا مطمئن باشید تیز نباشند تا به بدنه قلعه آسیبی نرسد. قلعه بادی را در نزدیکی آتش قرار ندهید زیرا بدنه این محصول قابلیت اشتعال دارد. هم چنین پس از راه اندازی قلعه بادی را بر روی زمین های ناهموار نکشید. با رعایت این نکات ساده این محصول دارای طول عمر بسیار بالایی است و کودک تا سنین 6 سالگی می تواند به راحتی در آن به بازی بپردازد. 


ثبت سفارش

قلعه بادی کودک حفاظ دار را با قیمتی ارزان می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید. برای تهیه این محصول کافی است آن را از طریق سایت اینتکس تهران سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگي
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
117 سانتی متر
عرض
117 سانتی متر
ارتفاع
114 سانتی متر
جنس رويه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC شفاف
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پمپ دستی
ساير ويژگي ها
ساخت شرکت اینتکس
قابل استفاده برای کودکان و نوزادان
دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
اقلام همراه
برچسب تعميرات
وزن
2 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...