قلعه بادی کودک طرح کالسکه

کد intex 56514

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 65 کیلو گرم
  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 135 سانتی متر
2,060,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک طرح کالسکه محصولی زیبا و باکیفیت و جذاب قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی فروش قلعه بادی درایران

قلعه بادی کودک طرح کالسکه محصولی جدید و بادوام بوده که دارای ارگونومی ساختی منحصر به فرد بوده در سال جدید توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. بدنه این محصول از جنس پی وی سی فشرده تولید شده که ساختاری بادوام و مستحکم داشته در برابر فشار مقاوم باقی می ماند. این ساختار بدنه در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوایی دچار اسیب نخواهد شد. به همین دلیل می توانید از این محصول در فضای باز نیز استفاده نمایید. این محصول دارای ارگونومی ساخت دو تکه است. بخش اول ان شما یک کالسکه زیبا و صورتی رنگ به کف بادی بوده که محل ایمن و مطمئنی برای بازی کودک مهیا می سازد. بخش دوم این محصول شامل اسب بادی مجزایی بوده که خارج از کالسکه و در قسمت ابتدایی ان قرار دارد. بر روی این اسب بادی دو عدد دستگیره تعبیه شده تا کودک در زمان بازی با استفاده از ان ها تعادل خود را حفظ نماید. لازم به ذکر بوده محصول کاملا ضداب بوده و شما می توانید از کالسکه ان به عنوان استخر بادی کودک نیز استفاده کنید. این قلعه بادی کودک جهت بازی کودکان در رده سنی 3 الی 6 سال تولید شده که با توجه به ارگونومی ساخت زیبای خود مورد توجه دختران واقع شده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

قلعه بادی کودک طرح کالسکه

قلعه های بادی یکی از محصولات بادی برای رده سنی کودک بوده که تنوع گسترده ای داشته و می تواند یک محیط امن و راحت را برای تفریحات کودکانه فراهم کند. اساس طراحی بدنه این گروه از محصولات پرتابل و قابل حمل بوده و طول عمر قابل قبولی را از خود نشان می دهند. یکی از جدیدترین انواع قلعه بادی که برای رده سنی بالای دو سال طراحی شده قلعه بادی کودک طرح کالسکه نام دارد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل کامل ساختار این محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید قلعه بادی را برای فرزند خود دارید توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. 

قلعه بادی کودک طرح کالسکه | نمایندگی اینتکس


طراحی کودکانه قلعه بادی

محصولاتی که برای استفاده کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه شاد و فانتزی بر اساس روحیات این رده سنی داشته و نیاز داشته با رعایت استاندارد های موجود در پروسه طراحی این محصولات ایمنی و سلامت کودک را به طور کامل حفظ کنند. کارخانه اینتکس با در نظر گرفتن این موارد اساسی  قلعه بادی کودک طرح کالسکه را معرفی کرده است. این قلعه بادی بدنه ای دو بخشی داشته که شامل کالسکه اصلی و اسب آن می باشد. این دو بخش قابلیت جدا شدن را داشته و یک مجموعه کامل برای بازی فرزند شما به شمار می رود. بخش اصلی این قلعه بادی صورتی رنگ بوده که بر اساس روحیات دخترانه انتخاب شده و زیبا و دوست داشتنی می باشد. این کالسه دارای دو عدد درب ورود و خروج در کناره های بوده که در دو سمت این درب ها پنجره های کالسکه تعبیه شده است. بخش ابتدا و انتهای این دیواره ها نیز باز بوده اما یک تکیه گاه نسبتا کوتاه برای راحتی کودک در زمان نشستن نیز دارد. این کالسکه دارای چهار عدد چرخ آبی رنگ بوده که با دیواره آن یک تضاد زیبا را تشکیل می دهد. بدنه اصلی این محصول نیز دارای سقف بوده تا از نور خورشید در مقابل پوست کودک شما مراقبت کند. کف این قلعه بادی از نوع بادشو بوده که دارای خطوط موازی و ساختاری مواج می باشد. این ساختار مواج با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن آن ها جلوگیری کرده و می تواند یک محیط نرم و راحت را برای بازی در اختیار کودکان قرار بدهد.


کاربرد و موارد استفاده قلعه بادی

قلعه بادی کودک طرح کالسکه یک نمونه اسباب بازی کامل بوده که کارایی متنوعی داشته و می تواند اوقات شاد و مفرحی را برای فرزند شما فراهم کند. اولین کاربرد این محصول بادی مربوط به زمان بازی کودک و ایجاد یک محیط ایمن برای او در داخل منزل بوده که این قلعه بادی قطعا توانایی این کار را دارد. شما می توانید دو بخش اسب بادی این محصول و کالسکه را از یکدیگر جدا کرده تا کودک یک عروسک بادی مجزا برای بازی نیز در اختیار داشته باشد. کف مقاوم این قلعه بادی در کنار جنس بدنه باداوم آن و سیستم راه اندازی ساده موجب شده تا این قلعه بادی در محیط باز و یا حتی بر روی چمن نیز برای فرزندان شما امکان استفاده داشته و موجب شادی آن ها شود. وزن بدنه این قلعه بادی کم بوده به طوری که امکان استفاده از این محصول به عنوان تشک بادی روی آب کودک نیز مهیا می باشد. در واقع با خرید این محصول می توانید در فضاهای مختلف حتی در زمان رفتن به استخر نیز برای فرزند خود از آن استفاده کنید.


کیفیت و طول عمر قلعه بادی

تمامی مصرف کنندگان در زمان خرید محصولات بادی از جمله قلعه بادی کودک به دنبال محصولی هستند که تا سال های طولانی کارایی داشته و دچار افت کیفیت نشود. کارخانه اینتکس بر همین اساس و برای رضایتمندی مصرف کنندگان محترم در پروسه طراحی و تولید قلعه بادی کودک طرح کالسکه برای بخش بدنه آن از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است. این جنس بدنه بادوام و مقاوم بوده و در اثر استفاده مدوام اسیب نخواهد دید. کف قلعه بادی با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل کرده به همین دلیل برای این بخش از پی وی سی دولایه استفاده شده است. با در نظر گرفتن این جنس بدنه می توانید در زمان سفر و رفتن به فضاهای باز نظیر باغ این قلعه بادی را به همراه داشته و نگران اسیب های احتمالی نباشید.


خرید قلعه بادی

برای خرید قلعه بادی کودک طرح کالسکه و یا سایر نمونه های قلعه بادی کودک و فانتزی اینتکس می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین کیفیت و قیمت خریداری نمایید.

نوع
خانگي
تحمل وزن
65 کیلو گرم
طول
145 سانتی متر
عرض
135 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
جنس رويه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
ساختار دو تکه
دارای اسب بادی جداگانه
دارای بدنه مقاوم
ابعاد اسب بادی :
( طول : 124 سانتی متر ،
عرض : 58 سانتی متر
و ارتفاع : 66 سانتی متر )
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
وزن
12.07 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...