قلعه بادی پرش اینتکس

کد bestway 52126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 110 کیلوگرم (در حالت نشستن)
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 183 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودکان بست وی  دارای تکيه گاه و دسته  تحمل وزن 110 کيلوگرم ، وسیله بازی شاد و پر هیجان برای کودکان پر شور و انرژی تا با بازی و پرش بر روی تشک انرژی خود را تخیله کنند و در کنار دوستانشان لذت ببرند.از قلعه بادی می توان در داخل منزل و یا در محیط بیرون استفاده کرد. به سرعت باد می شود. در بسته بندی سبک و کمجا که قابل حمل در مسافرت و ... می باشد. توجه فرمایید در محیط بیرون اجسام نوک تیز وارد بدنه نشود و باعث پارگی و سوراخ شدن قلعه بادی نگردد.البته چاره کار چسب تعمیرات اینتکس است.

قلعه بادی پرش اینتکس

قلعه های بادی غالبا یک محیط امن و شاد را برای بازی کودکان به صورت فردی و یا گروهی را فراهم کرده و بر اساس علایق آن ها طراحی و تولید می شود. این گروه از محصولات بادی مصارف گوناگونی شده که جهت جامپینگ ، چادر بادی و... مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه اینتکس برای بازی و استفاده رده سنی کودکان بالاتر از سه سال قلعه بادی پرش اینتکس طراحی و تولید کرده است. این قلعه بادی باکیفیت و زیبا بوده و می تواند سلامت کودکان را در زمان استفاده به طور کامل تضمین کند. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل کامل این محصول بادی و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید مطمئن قلعه بادی کودک پیشنهاد می کنیم تا پایان این بخش همراه ما باقی بمانید.

قلعه بادی پرش اینتکس | نمایندگی اینتکس 


طراحی شاد و کودکانه قلعه بادی

محصولاتی که برای کودکان تولید شده نیاز به رعایت استاندارد ها داشته تا ایمنی و سلامت کودک را در زمان استفاده تامین کند. این گروه از محصولات را با در نظر گرفتن روحیات کودکان شاد و رنگی طراحی کرده تا کودک بتواند با محصول خود ارتباط برقرار نماید. قلعه بادی پرش اینتکس را با در نظر گرفتن این موارد طراحی و تولید کرده اند. این قلعه بادی از بدنه ای مربع شکل تشکیل شده که در هر گوشه از اضلاع آن ستون های بادی تعبیه شده است. این ستون های بادی رنگی و منعطف بوده و طراحی مشابه برج های دیده بانی قلعه ها را دارد. سه ضلع این مربع دارای دیواره های بادی و رنگی بوده که جایگزین حفاظ هایی مقاوم عمل می کنند. ابتدای محصول نیز یک درب بزرگ برای تردد ساده کودک داشته و فرزندان شما از این بخش می توانند وارد قلعه بادی خود شوند. کف این قلعه بادی دارای خطوط موازی بوده که به بدنه محصول ساختاری مواج می بخشد. این ساختار مواج با ایجاد گردش ازدانه هوا بین بدن کودک و رویه محصول از تعریق آن ها در زمان استفاده جلوگیری خواهد کرد. کف این محصول از نوع بادشو بوده و امکان استفاده به عنوان جامپینگ را نیز دارد. حفاظ های بادی محصول از پرتاب شدن کودک در زمان بازی به محیط خارجی جلوگیری کرده و ایمنی و سلامت فرزند شما را مهیا خواهد کرد. برای تولید این قلعه بادی کودک از رنگ های شادی نظیر زرد ، آبی ، سبز و صورتی استفاده شده که در میان کودکان دارای محبوبیت بالایی می باشد.


طول عمر بالای قلعه بادی

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای از طول عمر آن نداشته و محصول بتواند تا سال های طولانی امکان استفاده داشته باشد. قلعه های بادی که برای استفاده رده سنی کودک طراحی و تولید شده نیز نیاز به مواد اولیه و جنس بدنه ای داشته که در اثر استفاده کودکان دچار آسیب نشود. به همین دلیل بوده که کارخانه اینتکس در پروسه تولید قلعه بادی پرش اینتکس برای بخش بدنه از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است. بخش کناری محصول از نوع پی وی سی رنگی بوده که موجب افزایش طول عمر این کالا خواهد شد. کف این محصول امکان جامپینگ و پرش داشته و با سطح زمین در تماس بوده همچنین وزن و فشار بالایی را تحمل می کند. به همین دلیل بوده که این بخش را از نوع پی وی سی دولایه تولید کرده اند. این جنس بدنه باکیفیت و مقاوم بوده به طوری که شما می توانید از ان در تمامی محیط های سرپوشیده و یا حتی باز استفاده کرده و نگران افت کیفیت بدنه محصول نباشید. در داخل بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده شده تا در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست بتوانید بدنه این قلعه بادی را مجدد ترمیم کنید.


مشخصات ظاهری قلعه بادی

مشخصات ظاهری قلعه بادی پرش اینتکس که شامل ابعاد بدنه و تحمل وزن آن بوده میزان فضای بازی کودک را اعلام خواهد کرد. این قلعه بادی یک محصول مربع شکل بوده که طول و عرضی یکسان و برابر با 183 سانتی متر دارد. ارتفاع بدنه قلعه بادی از بخش کف تا بالاترین سطح ستون های آن بالغ بر 167 سانتی متر بوده که تنها 30 سانتی متر آن مخصوص کف بادی محصول می باشد. وزن بدنه این قلعه بادی 8 کیلوگرم بوده و شما می توانید با استفاده از پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی این محصول را در کمتر از 3 دقیقه راه اندازی کنید. به همین دلیل بوده که می توانید این محصول را در زمان سفر نیز به همراه ببرید. تحمل وزن بدنه این قلعه بادی در زمان نشستن 110 کیلوگرم بوده اما در زمان پرش و جامپینگ می تواند تا 65 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند.


خرید قلعه بادی

شما می توانید از سراسر کشور با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینتکس و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت از منزل و یا حتی محل کار خود برای خرید قلعه بادی پرش اینتکس اقدام کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و طول عمر و ضمانت اصالت کالا به سادگی دریافت نمایید.

نوع
خانگي
تحمل وزن
110 کیلوگرم (در حالت نشستن)
طول
183 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
167.5 سانتی متر
جنس رويه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
ساير ويژگي ها
ساخت شرکت بست وی
مناسب کودکان
قابلیت جامپینگ (پرش)
دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
وزن
65 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...