قلعه بادی کودک طرح گهواره اینتکس

کد intex 48474

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 54 کیلوگرم
  • قطر: 137 سانتی متر
  • ارتفاع: 104 سانتی متر
1,295,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودکان اینتکس ، طرحی گرد و زیبا مناسب برای بازی و جست و خيز دو کودک به وزن 54 کيلوگرم - تشک پرش کودکان 3 تا 7 سال با کف بادی ضربه گير - که کودکان می توانند با ذوق و هیجان هرچقدر می خواهند روی آن بالا و پایین بپرند و لذت ببرند. قلعه بادی کودک يک وسيله بی خطر مناسب برای بازی و تفريح دلبندان شما در فضاهای بسته بدون ايجاد سروصدا ، دارای لبه بلند برای اطمينان و محافظت و از PVC فشرده بسيار مقاوم و تحمل بالا تهیه شده است. بهترین گزینه برای هدیه تولد کودکان عزیز می باشد.

قلعه بادی کودک طرح گهواره اینتکس

قلعه بادی کودک طرح گهواره اینتکس نوعی محصول بادی است که برای تفریح کودکان به کار می رود و می توان آن را برای خردسالان نیز استفاده کرد. در واقع طراحی بدنه به گونه ای خاص است تا برای تمامی سنین کودکان استفاده شود و بتوانند با آن بهترین تایم بازی و تفریح را داشته باشند. قلعه بادی محصولی است که می تواند مرز بازی های کودکان را مشخص کند و آن را محدود به داخل بدنه نماید. همچنین باعث می شود تا در زمان بازی کودکان هم از امکانات دیگر بهره مند شوند و هم شرایط راحتی و آسایش را تجربه کنند. قلعه بادی توانایی آن را دارد که در نظر افراد جذاب محسوب شود تا بیش تر و بهتر بتوان آن را خریداری نمود. قلعه بادی مانند گهواره طراحی شده است و دارای بخش های منحصر به فردی است و می تواند برای تمامی سنین در کودکان و خردسالان مفید واقع شود. به همین جهت است که با وجود بدنه نرم و لطیفی که دارد مزیت های گوناگونی به وجود آورده است. بدنه منعطف محصول کارایی بسیاری را ایجاد می کند که به بررسی آن می پردازیم.


امکان پرش و بازی

محصول مورد نظر به منظور نظم دادن به محوطه بازی کودکان ساخته شده است و طراحی آن نیز به همین جهت می باشد. این محصول سازگاری های لازم را ایجاد کرده است تا کودکان بتوانند با توجه به جنب و جوش بسیار زیادی که دارند از محصول برای مدت زمان طولانی بهره مند شوند و به کار ببرند. قلعه بادی بخشی دارد که بر روی آن می نشینند و بازی می کنند. این بخش گرد بوده و دارای ارتفاع خاصی می باشد. با این ارتفاع می تواند نرمی و لطافت به میان بیاورد و بخش کف را دارای ویژگی های منحصر به فردی کند. بخش بادی کف با داشتن این ویژگی ها دارای قابلیت منعطف بودن است و می تواند برای پرش و جامپینگ کودکان مناسب باشد. به همین دلیل است که بادی و با ضخامت طراحی شده است. تعدادی از کودکان در کنار هم قادر به کسب تجربه بازی های مهیج خواهند بود تا به راحتی بتوانند این ویژگی ها و کارایی ها را داشته باشند. پرش بهترین بازی است که برا تمامی کودکان مناسب می باشد و برای آن ها جذاب بوده است. به همین دلیل با ایجاد این امکانات در قلعه بادی محصول به محصولی محبوب در بین کودکان تبدیل می شود.


حلقه بازی

به منظور تفریح و سرگرمی بیش تر کودکان حلقه های بادی در کنار محصول قرار دارد که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. خریداران با خرید محصول این بخش ها را نیز کسب می کنند تا در مواقع لزوم از آن ها بهره مند شوند. جنس این حلقه های بادی مشابه با بدنه است و دارای دوام و مقاومت بالایی می باشد. به همین جهت است که کودکان آن را برای بازی های مختلف خود به کار می برند و از آن در مدت زمان طولانی استفاده می کنند. حلقه بازی دارای اشکال مختلفی است و در کنار هم عروسک های بادی کوچکی نیز دارد. به همین جهت برای کودکان جذاب بوده و آن ها را تشویق به بازی با قلعه بادی می کند. 


موارد استفاده از محصول

قلعه بادی از آن جایی که جزو محصولات بادی و منحصر به فرد می باشد و دارای ویژگی های خاصی است می تواند بهترین گزینه برای سرگرمی های کودکان در فضاهای مختلف باشد. با داشتن وزن کم کودکان می توانند آن را به راحتی جا به جا کنند و با خود به همراه داشته باشند. علاوه بر این موارد قلعه بادی دارای بدنه ای محکم است که در فضای باز نیز می تواند مفید واقع شود و در آن جا راه اندازی شود. محصول مورد نظر را می توان با در دست داشتن پمپ باد نصب نمود. این محصول بدنه ای با رنگ ثابت دارد تا در صورت استفاده در زیر آفتاب تغییر نکند و از بین نرود.


خرید

برای خرید قلعه بادی کودک طرح گهواره اینتکس همین حالا با شماره های واحد فروش اینتکس تهران تماس حاصل نمایید.

نوع
خانگي
تحمل وزن
54 کیلوگرم
قطر
137 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
جنس رويه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دولایه پرشی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
-
اقلام همراه
-
وزن
2 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...