قلعه بادی و قصر بازی تاج دار کودک

کد intex 48669

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • ظرفیت آب: 40 لیتر
  • قطر: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
2,410,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی طرح ماشین سرسره دار محصول جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی با قیمت ارزان در ایران

قلعه بادی تاج دار گرد اینتکس محصولی جدید در میان سایر قلعه های بادی برای سنین کودکان و همچنین خردسالان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم لطیف می باشد. محصولی که از طراحی و ارگونومی گرد با رنگبندی داخلی بسیار زیبایی تولید شده و از دیواره های بادی برای حفاظت بیشتر از فرزندان شما در آن تعبیه شده است. این قلعه بادی در درجه اول می تواند گزینه مناسبی برای ایجاد یک استخر توپ برای کودکان باشد. علاوه بر این می تواند تا سقف 40 لیتر آب نیز در درون آن پر نمود.

محصولی شیک و بسیار کودک پسند برای سنین زیر 10 سال که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم طرح دار می باشد. این کالا را می توان در واقع به عنوان دو استخر آب و استخر توپ استفاده نمود. اما ویژگی بسیار خوب این کالا داشتن سرسره بادی سرخود به همراه دو تشک بادی مجزا برای سرگرمی بیشتر می باشد. این قلعه بادی را می توان در فضای باز نیز برای فرزندان خود استفاده کنید.


قلعه بادی و قصر بازی تاج دار کودک

از سری محصولات بسیار پرکاربرد ساخت شرکت بزرگ اینتکس، قلعه بادی و قصر بازی تاج دار کودک می باشد. این محصول خاص و منحصر به فرد دارای قابلیت های بسیاری می باشد که شما را از خرید محصولات بادی متعدد برای کودک بی نیاز می کند. هم چنین به دلیل کاربردی بودن این قلعه بادی، تهیه آن برای کودکان بسیار مقرون به صرفه است. زیرا کودک می تواند به عناوین مختلف آن را مورد استفاده قرار دهد. در ادامه می خواهیم مشخصات این محصول عالی و خاص را ذکر کنیم تا جهت خرید با این محصول آشنا شوید.


طراحی ظاهری زیبا 

قلعه بادی تاجدار دارای ظاهر فوق العاده ای می باشد که توجه اکثر کودکان را جلب می کند. این قلعه بادی به صورت گرد طراحی شده است. دور تا دور قلعه بادی همانند یک استخر بادی یک دیواره پهن که کاملا در امتداد کف قلعه می باشد احاطه کرده است. کف قلعه و این دیواره کوتاه و ضخیم به رنگ آبی هستند. قسمت داخلی این دیواره به رنگ سفید می باشد. در قسمت ورودی قلعه بادی یک تاج طلایی رنگ وجود دارد که برای ورود به قلعه بادی کودک از زیر این تاج طلایی عبور می کند. این تاج بادی می باشد و دارای دریچه باد جداگانه است و به بدنه متصل می باشد. در کناره های این قلعه بادی دو عدد برج دیدبانی بادی به رنگ آبی به چشم می خورد. این برج ها ارتفاع کمی داشته و تزئینی هستند. در بالای این برج های دیده بانی هم پرچم هایی دیده می شود. دور تا دور قلعه بادی نیز توسط یک حصار بنفش رنگ بادی محصور شده است. حصار بادی نیز دارای دریچه باد جداگانه می باشد و در قسمت درزها به بدنه اصلی پرس شده است. 


کاربردهای مختلف قلعه بادی 

ابتدایی ترین کاربرد این محصول استفاده از آن به عنوان قلعه بادی می باشد. کف این محصول بادی است و بسیار راحت می باشد در نتیجه کودکان می توانند ساعت های طولانی را بدون خستگی در این قلعه بادی به بازی بپردازند. کاربرد دیگر این محصول استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. این قلعه بادی را می توانید در منزل باد کنید و در داخل آن را پر از توپ های رنگی کنید. خواهید دید که کودک به زیبایی به وجد خواهد آمد. کاربرد دیگر این محصول استفاده از آن به عنوان استخر بادی می باشد. این قلعه بادی ظرفیت 40 لیتر آب را دارا می باشد. می توانید در روزهای گرم تابستان داخل استخر را پر از آب کنید تا کودک علاوه بر بازی در داخل قلعه به آبتنی نیز مشغول شود و از گرمای آب لذت ببرد. در نتیجه با خرید این محصول کودک شما علاوه بر یک قلعه بادی، صاحب یک استخر توپ و استخر بادی نیز خواهد شد. 


کیفیت و دوام

قلعه بادی تاج دار از سری محصولات بسیار با کیفیت و محکم شرکت اینتکس می باشد. این محصول از رویه طرح چرم ساخته شده است که در استحکام و سبکی بی مانند می باشد. شما باید مراقب باشید تا کودک در هنگام بازی اسباب بازی های تیز خود را به داخل قلعه بادی فرو نکند. هم چنین قلعه بادی را در مناطقی که زمین ناهموار است بر روی زمین نکشد. با رعایت همین نکات ساده قلعه بادی را می توان تا سال ها مورد استفاده قرار داد بدون اینکه بدنه آن ذره ای دچار افت کیفیت شود. 


سایر مشخصات 

این قلعه بادی گرد دارای قطر 130 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر می باشد. با این ابعاد دو کودک به راحتی می توانند در قلعه بازی کنند. وزن بسته بندی این محصول 2 کیلوگرم است که جابه جایی و حمل آن کار راحتی می باشد. به همراه این قلعه بادی چند توپ پلاستیکی رنگی نیز به شما تقدیم می شود. هم چنین یک بسته برچسب تعمیرات در بسته بندی موجود است. 


روش خرید 

قلعه بادی و قصربازی تاج دار کودک را می توانید با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید.

نوع
خانگي
ظرفیت آب
40 لیتر
قطر
130 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
جنس رويه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
مناسب کودکان
دارای دیواره های محافظ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی
وزن
2.1 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...