قلعه بادی کودک بزرگ اینتکس

کد intex 48259

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • طول: 175 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
  • ارتفاع: 135 سانتی متر
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک سایز بزرگ intex ،  برای بازی و جست و خيز دو کودک به وزن 54 کيلوگرم طراحی شده است. تشک پرش برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب می باشد. با کف بادی ضربه گير دارای لبه بلند برای اطمينان و محافظت و تهيه شده از جنس PVC فشرده بسيار مقاوم ، فقط نباید در مجاورت وسایل گرمایش قرار گیرد که باعث اب شدن آن می شود. وسیله بازی مناسب برای هیاهو و هیجان و پرش و بازی کودکان در مکانی بی خطر با رنگ آمیزی جذاب برای فرزندان دلبندتان می باشد، قلعه بادی جامپینگ بسیار مناسب برای هدیه به عزیزانتان است و کمجا و سبک برای مسافرتها و سرگرمی کودکان می باشد. قلعه بادی بزرگ ،  برای بازی و جست و خيز دو کودک به وزن 54 کيلوگرم طراحی شده است. تشک پرش برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب می باشد .

قلعه بادی کودک بزرگ اینتکس

قلعه بادی کودک بزرگ اینتکس بهترین محصول برای سازماندهی کردن وسایل بازی کودکان و محوطه بازی آن ها می باشد که وجود آن برای هر کودکی لازم و ضروری می باشد. با داشتن قلعه بادی کودکان می توانند هیجان خود را تخلیه کنند و انرژی زیادی را که دارند با بازی کردن بیرون کنند. به این صورت به وسایل منزل آسیبی وارد نمی شود و می تواند قسمت های دیگر خانه مرتب باشد. والدین با داشتن این محصول برای کودکان محوطه ای دلنشین را ایجاد می سازند و با داشتن رنگبندی که محصول دارد آن ها را سر شوق و نشاط می آورد. از این رو می تواند مناسب ترین محصول به جهت استفاده در منزل باشد. علاوه بر انواع استفاده از قلعه بادی کیفیت و کارایی آن نیز قابل بحث است. چرا که بدنه دارای ضخامت بسیار زیادی است و می تواند وزن افراد را تحمل کند. از این رو باعث هیجان زیاد کودکان شده و سبب می شود تا بر روی آن پرش و جامپینگ انجام دهند. جهت آگاهی در مورد خصوصیات منحصر به فرد محصول با ما همراه باشید.


طراحی فانتزی محصول

از آن جایی که قلعه بادی برای کودکان ساخته شده است دارای رنگبندی می باشد تا آن ها راغب به بازی کردن با آن باشند و بتوانند خود را سرگرم کنند. از این رو توانایی داشتن بدنه ای رنگی را دارد و دیواره های آن نیز رنگارنگ هستند .محصولاتی که فانتزی طراحی می شوند به همین صورت می باشند و با این نوع طراحی در روحیه افراد و کودکان نقش مهمی را دارا می باشد. با این وجود است که کودکان به محصولات رنگارنگ رغبت بیش تری دارند و تمایل به بازی کردن در محیطی نرم و راحت برای آن ها بیش تر است. طراحی محصول فانتزی می باشد و می توان با این وجود از زیبایی ظاهری آن نیز بهره گرفت. در محیط های بیرونی این محصول می تواند جلوه دیگری داشته باشد و باعث بازی زیاد کودکان شود. همچنین بدنه نرم آن سبب بازی های گوناگون می شود و کودکان را مشتاق به بازی بیش تر می نماید. تایم بازی و تفریح آن ها بسته به محصولی است که مورد استفاده قرار می دهند از این رو قلعه بادی می تواند آن ها را برای بازی های زیاد و مهیج تشویق نماید و برای آن ها شاد و پر نشاط باشد.


ویژگی های بخش کف

این قلعه بادی در واقع سبب افزایش میزان انرژی کودکان می شود و آن نیز به خاطر وجود بخش کف است .خصوصیاتی که شامل حال بخش کف محصول شده است سبب می شود تا کودکان بازی های مورد علاقه خود را به درستی انجام دهند و با آن ساعت های زیادی با نشاط زیاد باشند. کف محصول مواج و بادی می باشد و به طور جداگانه از بخش های دیگر باد می گردد. از این رو می تواند به میزان لازم پر شود و تنظیم باد آن نیز به درستی انجام شود. با توجه به نوع کارایی آن می توان در داخل قلعه بادی پرش و جامپینگ انجام داد. این بازی ورزش و تفریح مورد علاقه کودکان می باشد و آن ها را مشتاق به سرگرمی و تحرک می کند. با وجود میزان تحرک کودکان این قلعه بادی برای کودکانی مناسب می باشد که دارای بی تحرکی هستند و رغبتی به بازی های پر تحرک ندارند.


دیواره های محافظ

مزیت این قلعه بادی این است که دارای دیواره های بلندی می باشد که بادی هستند و مانند حفاظ برای کودکان می باشند. این دیواره های محکم و استوار شکل اصلی محصول را ایجاد کرده اند و به این صورت زیبا و خاص شده اند. علاوه بر این موارد با توجه به بادی بودن دیواره ها افراد می توانند از آن به عنوان تکیه گاه استفاده کنند و در زمانی که به صورت نشسته بازی می کنند به آن ها تکیه دهند. در این صورت آرامش و راحتی نیز شامل حال آن ها می گردد.


خرید

در صورت تمایل به خرید قلعه بادی کودک بزرگ اینتکس همین حالا با شماره های واحد فروش اینتکس تهران تماس حاصل نمایید

نوع
خانگي
طول
175 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
نوع جنس
PVC فشرده و مقاوم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
-
اقلام همراه
-
وزن
10 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...