قصر بادی کودک اینتایم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 140 سانتی متر
4,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قصر بادی کودک اینتایم محصولی زیبا و مقاوم و ارزان قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی در ایران

قصر بادی کودک اینتایم یک محصول باکیفیت با ارگونومی ساختی استاندارد و متفاوت بوده که در سال جدید روانه بازار شده و در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان محترم دست یافته است. بدنه این محصول از نوع پی وی سی فشرده بوده که دوام بالایی داشته و برای استفاده در شرایط اب و هوایی مختلف استاندارد می باشد. به همین دلیل از این محصول علاوه بر منازل در فضای باز و مهدکودک ها می توانید استفاده کنید. ارگونومی ساخت متفاوت این محصول از جمله دلایل محبوبیت ان به شمار می رود. ظاهر این محصول همانند یک قصر با تمام جزئیات طراحی شده است. در اطراف این محصول مستطیل شکل چهار ستون بادی مانند برج دیده بانی وجود دارد. در بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ برای تردد اسان کودکان به محوطه داخلی تعبیه شده است. در بخش انتهایی محصول دو عدد پنجره وجود داشته که موجب نهویه مطبوع هوای داخلی شده و فضای بازی کودکان را کاملا نورگیر می کند. کف محصول از نوع بادی و مواج است. به همین دلیل در زمان بازی بدن کودک تعریق نگرده و ایمنی و راحتی ان حفظ خواهد شد. در بخش ابتدایی محصول یک تشک کوچک بادی با رویه ای مواج وجود داشته تا ارتفاع محصول از سطح زمین را کاهش دهد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

قصر بادی کودک اینتایم یک محصول متفاوت و هیجان انگیز بوده که برای کودکان 3 تا 7 سال توسط شرکت اینتایم طراحی و ساخته شده است . شما با این محصول می توانید کودکان خود را به یک بازی جذاب و لذت بخش دعوت کرده تا ساعت ها با این قلعه بادی سرگرم شوند . ما در این مقاله می خواهیم تا به طور کامل این محصول را برای شما بررسی کنیم تا از خریدی که می خواهید انجام دهید مطمئن شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که مشاهده می کنید طراحی این محصول به صورت یک قلعه بوده که در چهار گوشه آن ، برج دیدبانی به رنگ آبی ساخته شده است . در این محصول از رنگ هایی نظیر زرد ، نارنجی ، آبی و به سفید به کار رفته است که جذابیت آن را دو چندان می کند . همچنین سطح کف قسمت نشیمنگاه آن که در درون قلعه بوده به صورت مواجی طراحی و ساخته شده است که به همین دلیل ضد تعرق بوده و در هنگام استفاده و یا نشستن بر روی آن ، باد از میان این قسمت عبور کرده و به همین دلیل جلوی تعرق را خواهد گرفت .  قابل ذکر بوده که برای تنوع بیشتر این بازی ، 15 عدد توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه به همراه این محصول بوده تا فرزند شما از بازی با این محصول خسته نشود .

جنس بدنه

کودکان همیشه در هنگام بازی و سرگرمی ، تنها تمرکزشان به لذت بردن از آن تایم بوده و به همین دلیل ممکن است تا خرابکاری های زیادی را به بار بیاورند و محصولاتی که دارای مقاومت پایینی باشد ، بدون شک به آسودگی در نزد آن ها فرسوده و بلا استفاده خواهد شد . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از پی وی سی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی که از طرف کودکان وارد خواهد شد ، می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این کالا به ترتیب به این شرح است : طول : 180 سانتی متر ، عرض : 130 سانتی متر ، ارتفاع : 140 سانتی متر و در نهایت وزن آن 7 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این کالا شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید ، تا آن را درون محفظه های این قلعه بادی قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه آن را باد کرده تا برای فرزندتان راه اندازی بکنید . در موضوع نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتما سعی کنید تا پس از استفاده آن نزد کودک شما ، آن را جمع بکنید ، همچنین وسایل تیز را به این کالا نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود و طول عمر این کالا بالا برود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نمایید ، همچنین به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

قصر بادی کودک اینتایم یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که توسط شرکت اینتایم برای سنین سه تا 7 سال طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت قلعه بوده که در هر چهار گوشه آن ، برج دیدبانی به رنگ آبی طراحی شده است . جنس بدنه این کالا از پی وی سی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
180 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
140 سانتی متر
شرکت سازنده
اینتایم
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه مواج
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
دارای بدنه مقاوم
دارای کفی با سطح مواج
دارای 15 عدد توپ بادی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...