قلعه بادی بازی بزرگ کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 350 کیلوگرم
  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی بزرگ کودک یکی از بزرگترین و شیک ترین محصول برای سرگرمی کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش طرح چرم ضد آب

قلعه بادی بزرگ کودک اینتکس یکی از بزرگترین و شیک ترین محصول برای سرگرمی کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش طرح چرم ضد آب می باشد. محصولی تولید شده از چند قسمت مختلف در رنگ بندی بسیار زیبا و کودک پسندانه که قابل استفاده در فضای باز می باشد. این قلعه بادی در واقع از بدنه اصلی، سرسره سرخود و همچنین استخر بادی مجزا با عمق کم تشکیل شده که میتواند هم بهعنوان استخر آب و هم به عنوان استخر توپ بادی استفاده شود.

قلعه بادی بازی بزرگ کودک

قلعه بادی بازی بزرگ کودک محصولی برگزیده برای کودکان می باشد که با آن می توانند یک بخش بزرگی برای بازی داشته باشند. و همین طور می توانند به بهترین شکل تفریح و سرگرمی داشته باشند. این محصول بی نظیر دارای رنگبندی متنوعی نیز می باشد که می تواند برای افراد محصولی فانتزی را مهیا سازد و برای آن ها شرایط استفاده درست از محصولات طبی و سرگرمی را ایجاد کند. این قلعه بادی زیبا در منزل و محیط های بیرون از منزل کاربرد دارد و در این محل ها ایجاد محوطه ای امن و راحت برای بازی کودکان می کند. به همین خاطر است که کودکان بیش تر به سمت استفاده از این محصول کشیده می شوند و می توانند راغب به بازی با دوستان خود شوند. قلعه بادی بدنه ای طبی دارد که برای کودکان لازم و ضروری می باشد. همچنین این محصول می تواند شرایط ویژه ای در زمان بازی های مهیج افراد داشته باشد و بتواند آن ها را از بروز آسیب نجات دهد. از این رو دارای طول عمر بسیار زیادی نیز بوده است. کودکان با این محصول می توانند فضای بازی خود را تعیین کنند و به این صورت از بروز بهم ریختگی در بخش های مختلف منزل جلوگیری نمایند. از این رو یکی از پر طرفدار ترین محصولاتی بوده است که امروزه در اختیار کودکان قرار گرفته است و برای استفاده دائمی آن ها به کار می رود. جهت آشنایی با ویژگی های این محصول با ما همراه باشید.


بخش های تشکیل دهنده محصول

این قلعه بادی دو بخش اساسی دارد که هم راحتی را برای افراد ایجاد می سازد و هم برای انجام انواع بازی های مهیج آماده بوده است. این محصول خاص بخشی برای بازی با اسباب بازی برای کودکان ترتیب داده است که در داخل آن می توانند انواع بازی های مهیج دیگر را نیز انجام دهند و همچنین می توانند در این بخش ها به دلیل وجود قدرت کشش بسیار زیاد جامپینگ انجام دهند. از این رو مورد علاقه برای کودکان می باشد و می تواند بهترین مزیت را برای تخلیه انرژی آن ها داشته باشد. استفاده از این قلعه بادی به کودکان امکان همبستگی و بازی های گروهی را می دهد. به این صورت می توانند به آسانی داخل محصول وارد شوند و در کنار دوستان خود بازی های گروهی انجام دهند. این محصول فضایی بزرگ دارد و برای کودکان شرایط بازی قایم باشک را مهیا می سازد. از سوی دیگر بخشی در کناره این قسمت از محصول واقع شده است که سرسره نام دارد و سطحی شیبدار برای سر خوردن افراد می باشد. به همین خاطر افراد به راحتی بر روی آن سر می خورند و جا به جا می شوند. محصول مورد نظر با داشتن سرسره هیجان زیاد تری برای کودکان دارد و تمایل آن ها به وقت گذرانی در داخل این محصول را افزایش می دهد.


ضد حساسیت بودن بدنه

از آن جایی که محصول با پوست های حساس کودکان در تماس است و می تواند به جهت بازی کردن مداوم آن ها طراحی شده باشد باید از جنسی ضد حساسیت ساخته شده باشد تا به راحتی بتوانند به تفریحات خود ادامه دهند. با این وجود کودکان تایم بیش تری را در داخل محصول می گذرانند و با طولانی تر شدن بازی مشکلی برای آن ها پیش نمی آید. از این رو پر فروش شده است و هر کودکی در داخل منزل تمایل به استفاده از آن را دارد. از آن جایی که بدن کودکان به سرعت واکنش نشان می دهد این محصول دارای رویه ای ضد تعریق نیز می باشد و می تواند برای آن ها مطلوب باشد. چرا که در زمان بازی تعریق زیادی در آن ها رخ می دهد و اگر در محصول نیز این اتفاق بیوفتد مشکلی برای کودکان ایجاد می کند. 


حفاظ دور محصول

این قلعه بادی برای افزایش بازی کودکان به دور محوطه بازی حفاظی بادی دارد که می تواند به منظور راحتی آن ها وجود داشته باشد. همچنین در زمانی که آن ها تمایل به بازی های مهیج و جامپینگ دارند می توانند از بروز آسیب به وسیله این حفاظ ها جلوگیری کنند. به این صورت واژگون نمی شوند و باعث عدم تعادل در آن ها نمی شود.


خرید

افرادی که قصد خرید قلعه بادی بازی بزرگ کودک را دارند می توانند در اسرع وقت به سایت اینتکس تهران مراجعه کنند و محصول را خریداری نمایند.

نوع
خانگي
تحمل وزن
350 کیلوگرم
طول
180 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
210 سانتی متر
جنس رويه
PVC
جنس بخش کناري
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
کیفیت ساخت بالا
مناسب کودکان
دارای سرسره
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
وزن
45 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...