قلعه بادی با طرح دو استخر کودک

کد intex 57449

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • ظرفيت: 129ليتر
  • طول: 295 سانتي متر
  • عرض: 193 سانتي متر
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی دو استخر اینتکس یکی از شیک ترین و فانتزی ترین قلعه های بادی سرسره دار مخصوص کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح

قلعه بادی دو استخر اینتکس یکی از شیک ترین و فانتزی ترین قلعه های بادی سرسره دار مخصوص کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی با رنگبندی شاد و جذاب که از دو استخر با ابعاد مختلف بهره برده که توسط یک سرسره بادی به یکدیگر متصل می شوند. قسمت کف این سرسره به صورت شفاف بوده به همین دلیل زیبایی خاص خود را به همراه دارد. همچنین وجود اشکال بادی برای سرگرمی بیشتر فرزندان شما نیز در این قلعه بادی کودک تعبیه شده است.

قلعه بادی با طرح دو استخر کودک از محصولات پر فروش کمپانی نامدار اینتکس بوده که برای کودکان 3 تا 7 سال طراحی و ساخته شده است . ما در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل دلایل پر فروش بودن این محصول را بیان کنیم تا از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...


طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت نسبتا بیضی شکلی بوده و در آن سرسره بادی ، درخت بادی و ... موجود بوده که در آن رنگ های آبی ، قرمز ، سبز ، زرد و قهوه ای به کار رفته است که این تنوع رنگ های بالایی در جذابیت این محصول تاثیر بسیار بالایی را گذاشته است و کودکان بدون شک با اولین نگاه جذب آن خواهند شد .

جنس بدنه

همیشه خریداران در وهله اول برای خرید یک محصول به کیفیت آن دقت می کنند تا محصولی با کارکردی عالی و طول عمر بالایی را داشته باشند . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از پی وی سی با رویه چرم  بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

هشدار : اشخاصی که قصد خرید این محصول را دارند ، حتما به ابعاد و سایز این کالا دقت کنند تا دچار مشکلیی نظیر بزرگ بودن محصول در محل مورد نظر نباشید . به همین دلیل ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 295 سانتی متر ، ارتفاع : 107 سانتی متر ، عرض : 193 سانتی متر ، ظرفیت آب : 129 سانتی متر و در نهایت وزن این محصول کودک 65 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شم احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون این محصول قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه ، محصول را باد و راه اندازی نمایید تا فرزندتان از آن استفاده کرده و به آسودگی لذت ببرد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه افراد بالغ از آن استفاده نکنند ، همچنین سعی کنید تا حتما پس از استفاده از آن توسط فرزندتان ، آن را جمع کرده و در آخر وسایل تیز را به این محصول نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نمایید ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

قلعه بادی با طرح دو استخر کودک از محصولات بسیار زیبا و شیک کمپانی محبوب و جهانی اینتکس بوده که برای کودکان سه تا 7 سال طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت نسبتا بیضی شکلی بوده و در آن سرسره و .. ساخته شده است که رنگ های آبی ، قرمز ، زرد ، سبز و قهوه ای به کار رفته و این تنوع رنگ به تاثیر بسزایی در جذابیت این محصول گذاشته است . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگي
ظرفيت
129ليتر
طول
295 سانتي متر
عرض
193 سانتي متر
ارتفاع
107 سانتي متر
جنس رويه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC مات رنگی
جنس کف
PVC دولايه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستي
ساير ويژگي ها
وزن بسته بندي: 6.5 کيلوگرم
داراي سرسره بادی سرخود
دارای وسیله های سرگرمی بادی
مناسب سنين زير 8 سال
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...