قلعه بادی جامپینگ اینتکس

کد intex 48259

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 27 کیلوگرم
  • طول: 132 سانتی متر
  • عرض: 132 سانتی متر
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی جامپینگ اینتکس یک محصول مهیج و جذاب می باشد که مناسب برای مکان های مختلف بوده .

قلعه بادی جامپینگ اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که نسبت به مدل های مشابه از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار است . از این محصول زیبا می توانید در منزل ، تراس ، مهد کودک و شهربازی ها استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس پی وی سی ضد حساسیت می باشد که مناسب برای سنین 2 تا 10 سال می باشد . کف بادی و نشیمنگاه نرم و ضد تعریق این محصول برای کودک شما این شرایط را فراهم می کند که کودک شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نماید . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات اینتکس برای تعمیر بدنه ، یک دفترچه راهنما برای راه اندازی راحت قلعه و یک پمپ دستی که به شما کمک می کند که محصول خود را از طریق سوپاپ های باد باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول بسیار مقاوم در برابر جامپینگ و پرش می باشد به همین جهت در صورت استفاده به عنوان جامپینگ صدمه ای به آن وارد نخواهد شد و شما می توانید با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . شم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و برای خرید قلعه بادی جامپینگ با تلفن های تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند .

قلعه بادی جامپینگ اینتکس

قلعه بادی جامپینگ اینتکس یک محصول متفاوت و کاربردی از این کمپانی بزرگ بوده که با سختاری استاندارد برای مصرف و بازی کودکان 2 الی 10 سال روانه بازارهای جهانی شده است. این محصول با تخلیه هیجان کودک و تضمین ایمنی شخص در زمان بازی شادی را به کودکان هدیه می کند. ساختاری شاد و کودکانه بدنه محصول و طول عمر بالای ان از جمله علل اصلی رضایتمندی مصرف کنندگان عنوان می شود. با نقد و بررسی تمام ابعاد این محصول قصد داریم تا در این بخش به معرفی ان بپردازیم. پس برای خرید قلعه بادی متفاوت توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

برای طراحی بدنه این محصول نواوری بالایی استفاده شده و به علایق و روحیات شاد کودکانه توجه ویژه ای شده است. به همین دلیل قلعه بادی کودک جامپینگ اینتکس دارای طرفداران فراوانی می باشد. این محصول دارای ارگونومی ساخت مربع شکل بوده که به دلیل کف بادشوی ان کودک می تواند جاگزین جامپینگ از ان استفاده نماید. لایه زیرین محصول از دو رنگ ابی در بخش کف و قرمز در بخش رویه تولید می شود. ساختار کف محصول مواج بوده به همین دلیل از تعریق بدن کودک جلوگیری می کند. بر روی بدنه این محصول تعداد 5 عدد دریچه باد اختصاصی در نقاط مختلف برای راه اندازی تعبیه شده است. دیواره این محصول کاملا زرد رنگ بوده که بر روی ان تعداد 5 شیار دیده می شود. در هر گوشه از این محصول مربع شکل یک برج دیده بانی بادی رنگارنگ وجود دارد. در بخش ابتدایی این محصول یک درب استاندارد مستطیل شکل برای تردد اسان کودک به فضای بازی طراحی شده است.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره در پی محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر نداشته باشند. به همین دلیل بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده که از نرمی و انعطاف پذیری بالا و دوام بسیار زیاد برخوردار است. بخش کناری محصول نیز از نوع پی وی سی رنگی می باشد. کف این محصول از نوع پی وی سی دولایه بوده زیرا این بخش به طور پیوسته با سطح زمین در تماس بوده و تمامی فشار وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. شما می توانید از این ساختار به خیالی اسوده در فضای باز و سفر نیز استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی موجب افت کیفیت این کالا نمی شود.

ابعاد و وزن

این محصول به دلیل ارگونومی ساخت مربع شکل بدنه دارای طول و عرضی همسان و برابر 132 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح برج دیده بانی ان بالغ بر 107 سانتی متر است. این محصول قابل استفاده برای رده سنی 2 الی 10 سال بوده و می تواند تا سقف 27 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به باد کردن نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان بپرهیزید. هرگز وزنی بیش از توان قابل تحمل به بدنه ان وارد نکنید. همچنین از پرش بر روی دیواره های ان خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

قلعه بادی جامپینگ اینتکس محصولی با ساختاری پرتابل و طول عمری بالا بوده که در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده امکان استفاده دارد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

نوع
خانگي
تحمل وزن
27 کیلوگرم
طول
132 سانتی متر
عرض
132 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتي متر
جنس رويه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
وزن
7.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب کودکان
دارای جامپینگ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...